Joo siinä lauantai iltana tuli vesisateessa pidettyä pyörän pesutalkootAika nihkeelle näyttäs tämän viikon ajelukelit
Perjantaille vasta vähän lämpenevää, mut katellaan eiköhän tämä tästä pikkuhiljaa parempaan päin.
![]()
Eipä sitä lapsena tienny miten mukavaa aikuisena voi olla.
Juu huonot on kelit. Vasta tonni täynnä ja olen ajanut jo viikon.(Aurinkorinteen asfalttisoturi @ Huhti. 07 2008,12:38) kirjoitti
![]()
Joo ne ei oo nää vuodet veljeksiä. viime vuonna oli vapulla tullu jo 6000 km, kerkeiskö tänä vuonna tulla ees 600 km(AimoPamaus @ Huhti. 07 2008,21:50) kirjoitti
![]()
Vai noin lyhyet viikot sulla on. Mulla se on Ma-Pe. No se siitä, ajelkaahan varoen kellä on jo mopo liikenteessä, kattelin tuossa viikonloppuna että oli näköjään pölyn torjunnassa seurattu Helsingin esimerkkiä, eli tiesuolaa levitetty runsaahkosti koko keskustan aluelle, ja sehän on sitten pirun liukasta,(nimim. kokemusta on), Kuopio ei vaan ole tainnut siitä suuremmin varoitella toisin kuin Helsingin kaupunki.(PSmo @ Huhti. 02 2008,18:57) kirjoitti
![]()
![]()
CB350, XS650, CB750K7, XS850,XV1000(TR-1), XS1100S, ST-4, FJR1300A
Mopoja näkyy jo aika paljon liikenteessä, itse en ole vielä korkannut kautta, mutta heti alkuviikosta, jos kelit sallii....![]()
Suzuki GSR600
Pakollinen välipäivä tuon valkoisen paskan takia. *
HUOM! SUNNUNTAINA Amiskalle.
Lainaus KMC:n sivuilta.
kirjoitti
Niin messevä keli, että tänään on varmaan mopoilijoita runsain mitoin liikenteessä.
Mulla cepparista vielä öljyt vaihtamatta, mutta onhan sitä vielä aikaa, putsaisvat nuo kadut nyt nopeest!
Warm and tender Devil's soul.
Honda CBR 600 F
Ihan pakko kehua: vaihdoin mopon öljyt ja suodattimen ite! Hyvä minä! Ei varmasti mikään kurko suoritus muille, mut mulle kyllä kun en oo ennen sitä tehnyt.
Honda CBR 600 F
Morjensta vaan Kuopio, tänään tuli kausi avattua ja kaikki viisisataa kuutiota käytössä taas talven jälkeen. Sattu vaan nolo homma kun ajoin ensiksi ABC:lle tankkaamaan ja valuutat jäi kotiin. Siinä sitä bensakorkki käsissä ihmeteltiin että toivottavasti riittää kotiin ja takaisin. No riittihän se ja nyt on 75 km takana. Kivaa ol.
ABC:llä olikin mopoja nii että livettää![]()
Hånda CBR954 & KTM 300 EXC
Kuinkas moni käväisi tänään mp-näyttelyssä siel amiskalla? Yllättävän paljon oli porukkaa liikenteessä, vaikkei niin kovin lämmin ilma ollutkaan.
Pitihän se käydä. Tosin aika lyhkäseen mutta eipä voinut välttyä törmäämästä tuttuihin. Pienet on piirit Kuopiossa mutta aika paljon on uutta kasvoa viime kauteen kuitenkin.
Hyvä oli kyllä ajelukeli eilen mutta valitettavan vähän aikaa oli ajella...
Käytiin, pikaseen. Tosi kiva kun porukat oli nähnyt paljon vaivaa näyttelyn väsäämiseen.
Plootu
Burgman 07 400
Bandit (GSF) 1250 SA
No moi
Nuihin viikkoajeluihin en ehkä kykene, kun tuo työ rytmi on se mikä on eli yöt töissä ja vapaita millon on (keikalla alas ja joskus yllös) Mut issekseen ajelen suurinpiirtein tankillesen vapaa päivänä. Mutta ABC:llä päivystelen eli patsastelen lähes päivittäin . Eli kun näätte ötökän eli musta keltasen Hoooondaaaaaan. niin ei kun turisemaan. T:soturi![]()
Morjens,
löytyisköhän sunnuntaille 4.5. ketään ajoseuraa..tarkoitus olis ajella joku mukava lenkki tyyliin enonkoski tai vastaavaa..ehdotuksiakin saa antaa..sellaista leppoista sunnuntaiajeluaja väliin vähä karstan polttoo
ja kahvittelua tietysti...
Ja asiasta kivijalkaan... Lupauduin huomenna ajeluttamaan työkaverin poikaa 6-v-juhlien kunniaksi pienen lenkin. Ja kinusin sitä varten tuosta Onnilta SP1:n lainaan (jiihaa!). Minulla on kyllä kakkoskypärä ja pieni pää, mutta pitää nyt kopasta: ei kellään ois semmoiselle 130-senttiselle ajokamoja lainaan huomenna baut tunniksi?
Ihan kohta olen lähdössä moporetkelle Kuopion suuntaan, välipisteinä Kaavi, Suonenjoki ja Vehmersalmen kieppi ehdottomasti. Saa moikata!
Honda CBR 600 F
Kiitos! Oli puhetta siitä Jäppilästä, niin oheiselta sivulta bongasin tiedon, jonka mukaan tapaamiset alkaa 21.5 klo 17-> http://personal.inet.fi/kerho/kahvankiantajat/
Olipa erittäin mukava ajopäivä ja keli oli mitä hienoin. Kerkesin olla jo huolissani kun eka ajoreissu viime/toissaviikolla ei tuntunut miltään, olin jo pyörää ajatuksen tasolla laittamassa myyntiin jne. mutta tulihan se hyvä fiilis vihdoin!
Honda CBR 600 F
Ei nyt viikkoajelua tämä (ainakaan vielä) koske, mut mopoilua sivuaa.
Rissalan Adex-infopisteessä tarjoavat korvatulppia ja niille metallista suojaputkiloa halukkaille (piste auki vissiin ~klo 19 asti?). Tulpat ei nyt parhaat ole, mut jos ilmaseks saa niin ei kai voi valittaaMukavan näköinen misu niitä vielä jakelee
Build a man a fire and he will be warm for a night. Set a man on fire and he will be warm for the rest of his life.
// R1 -08
Kuopio-enonkoski väliä tulee kyllä usein sahattua kun muutama soittokaveri siellä luuhaa(rilepi @ Touko. 02 2008,22:43) kirjoitti
Karstanpoltto
![]()
Yamaha R1 -07
Helou
Ajattelin huomenna käväistä Jäppillän kievarilla, tod. näk. menen sinne jo klo 17-18 ainakin kahvit juomaan. Muita menijöitä, mennäänkö porukoissa?
En aivan 100% varma osallistumisestani ole itsekään mutta näin olen mielessäni ajatellut...Nimimerkillä ämpyilevä savolainen...
----------------------
Suzuki SV650S -06
Määränpäätöntä vaellusta ilman tuloksellista toimintaa...
Aivan mainio keli! On ihme jos ei Jäppilän suunnalla näy muita rätkäilijöitä. Mie kyllä lähtisin, mutta tuo takarengas on eri mieltä (ja setä sininen, jos haaviin jäis)...
Honda CBR 600 F