Tulokset 1:stä 14:een 14:sta
    kumpiki ovat niin saman näköisiä ainaki sivustapäin katottuna. erona vaan se et tupla ÄRRÄ:ssä on vaimennin pelkääjänpaikan alla. ja kummassaki matkustaja istuu pikkasen korkiamalla ku kuski. ja tosta alemmasta tulee hieman fireblade mieleen.

Mitäs meinasit sillä pyörällä tehdä?

RR on kyykkypyörä ja F-sport matkavessa. RR:llä ei todellakaan lähdetä mihinkään keskieuroopan rundille 2-päällä.

No ei kyllä taideta lähteä tuolla perällä F-sportillakaan. Noissa ei taida olla juuri muita samoja osia kuin hondan logot tankissa. RR on ratapyörä ja F-sport naamioitu CBR F.

Kummatkin ihan hyviä pyöriä, mutta toisella parempi mennä kaksipäällä ja toisella yksin radalla.

Kyllä noilla kummallakin pärjää jos honda kelpaa
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Jos käytännöllistä haluat hanki kotilo, jos moottoripyörää niin sitte 600RR...
    hanki perus f versio ja ajele sillä. f sportit on kohtuu harvinaisia / vanhoja jo. Riippuu tietysti käytöstä. rr.llä yksin ja radalla tai f.llä jokapaikassa kaksin tai yksin. En siis sano että rr olisi huonompi missään nimessä mutta toinen noista kahdesta sopii useampaan ajoon.
    Lainaa (santtu-cbr @ Helmi. 21 2008,20:11) kirjoitti
    hanki perus f versio ja ajele sillä. f sportit on kohtuu harvinaisia / vanhoja jo. Riippuu tietysti käytöstä. rr.llä yksin ja radalla tai f.llä jokapaikassa kaksin tai yksin. En siis sano että rr olisi huonompi missään nimessä mutta toinen noista kahdesta sopii useampaan ajoon.
    Päädyin tuohon F malliseen ratkaisuun aika lailla samoista syistä.
    RääRää pyörää kokeilin myös ja totesin F:n olevan jonkin verran mukavampi arki- ja matkakäytössä. Radalla RR on tietysti elementissään, mutta ainakin omassa F:ssä on sen verran hyvät säädöt, että ennemmin kuskilta loppuu taidot kuin pyörästä ominaisuudet..

Jos kyytiläiseltä mitään kysytään, niin siinä mielessä valintahan on helppo..

Edit: Oma pyöräni ei siis ole tuolla erillisellä matkustajan lapulla, vaan pitkällä banaanipenkillä

GSX-R1000 L0
    GSX1300R Hayabusa K9
    CBR600RR 2010 Leyla Special Edition
    GSX1300R Hayabusa K8
    CBR600F4i 2003

"It sits there and stares back at you. And the longer you do that, the more it speaks to you."
    Jos ajat radalla paljon, ja rata-ajo tärkeää, niin RR. Muuten ilman muuta F-malli, sillä ainakin itse olen ajanut Euroopan turneen 4500km. F-mallilla myös rata-ajo luonnistuu, kyllä siinä monta vuotta kuskin taidot on se rajoittava tekijä.
    F-malli todella hyvä ns. yleismoto, käy kaikenlaiseen ajoon.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Lainaa (lemonade @ Helmi. 27 2008,07:48) kirjoitti
    Jos ajat radalla paljon, ja rata-ajo tärkeää, niin RR. Muuten ilman muuta F-malli, sillä ainakin itse olen ajanut Euroopan turneen 4500km. F-mallilla myös rata-ajo luonnistuu, kyllä siinä monta vuotta kuskin taidot on se rajoittava tekijä.
    Itse olen ajanut RR:llä Euroopan turneen pariin kertaan. 5500km/10 päivää ;)
    Osta toi RR, se on paljo hienompi..
    Pohojanmaa!
    Lainaa (santtu-cbr @ Helmi. 21 2008,20:11) kirjoitti
    On sitä RR:llä suollakin ajettu, ties missä. Ajosta tulee vaan haastavaa ja mielenkiintosempaa vaikkei välttämäti sovellu. En oo ikinä ajanu Äffää, en tiedä aiheesta yhtään mitään. Kommenttini on turha.

Tuli vaan mieleen. ONks missään äffissä mitään kahvoi pakkarilla mistä pitää kiinni? En paljoo eroo nää asennossa. Stonga vähän korkeemmalla äffässä. Tai sit ei,..

"kuski muuttuu matkustajaks"
    Ajoasento on pystympi ja äffässä on 1-osainen penkki. Vyöruusulle on kahva takana. Käy joskus istumassa pällä niin huomaat eron.
    Itellä ollut RR ja F molemmat ja RR nyt on sellainen jolla on pakko ajaa aina kovin tai ainakin isoilla kiekoilla. Putki perseen alla ei ole kovinkaan kiva kun joutuu kaupungissa ajaa.. F:llä pääsee kans kovin jos on tarve ja paljon mukavampi ajaa jos joku kyydissä.

Molemmat kivoja pelejä, mut päädyin vaihtamaan -07 Hornettiin, joka sekin ihan kiva peli. Eikä tuo tuuli nyt niin kovasti ota vastaan, vaikkei mitään katteita olekaan. Sivutuulta itseasiassa ottaa vähemmän kuin katteelliset.
    Honda CB600 F Hornet -07
    Honda CBR600RR -07
    Honda CBR600F -99
    Aprilia Sport Pro 125 -94
    Yamaha RD 125 -82??
    Lainaa (Spede1 @ Helmi. 27 2008,07:56) kirjoitti
    Lainaa (lemonade @ Helmi. 27 2008,07:48) kirjoitti
    Itse olen ajanut RR:llä Euroopan turneen pariin kertaan. 5500km/10 päivää ;)
    Joo tiedän, mut noista kahdesta vaihtoehdosta valitsisin kyllä itse Euroopan reissulle ennemmin F:än. Makuasioitahan nämä pitkälle on. Tiedän ihmisiä jotka on käyneet Ducatia ulkoiluttamassa moton "kotinurkilla" Italiassa asti, ja hyvin on ajo sinne ja takas kuulemma luonnistunut. Taasen jotkut toiset eivät Suomen ulkopuolelle halua poistua muutakuin "oikealla" matkapyörällä, XX tai joku Yamaha FJR...

Salomon:
    Jos järkeä kuuntelee, kannattaa tosiaan ostaa käyttötarkoituksen mukaan, mutta monesti valinta tehdään ihan fiilispohjaltakin. Loppuviimein kuitenkin osta se moto mistä itse eniten tykkäät, sinähän sillä ajamaan tulet, oli se sitten kumpi vaan, tai joku ihan muu.

*** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
  14.  
    jos järkeä kuuntelee, kannattaa tosiaan ostaa käyttötarkoituksen mukaan, mutta monesti valinta tehdään ihan fiilispohjaltakin. Loppuviimein kuitenkin osta se moto mistä itse eniten tykkäät, sinähän sillä ajamaan tulet, oli se sitten kumpi vaan, tai joku ihan muu.

Yhdyn tähän. Meillä ollut -05 lähtien tuo f malli ( -06 pihassa olikin jo 2 mopoa ) mutta itse olen ajanut gixserillä ja drz sm.llä ja vaimo tuolla hondalla. Jos yksin ajaisin niin kyllä gixserin ottaisin nyt hondan tilalle. Honda vaan sopii meidän tilanteeseen parhaiten ja siitäkin saa hyvän näköisen kun "vähän" modailee. osta rr tai f tai jokin muu hauskaa tulee olemaan joka tapauksessa.