Tulokset 1:stä 12:een 12:sta
  1. #1
    Elikkäs kannattaako etes harkita laittavan mp:hen 22mm paksua alumiinicrossitankoa? Vai onko ne enemmänkin mopoihin vaan tarkotettu... Kestääkö ne esim. sitä täräystä jos joskus "vahingossa" eturengas nousee irti tiestä ja putoaa alas? Jostain vaan kahtelin että 28.6mm paksuja tankojakin oli.
    cb 600f hornet---->cb1000r
  2. #2
    Omaan horooni tuollaisen alumiinisen 22mm tangon viikonloppuna survasin. Luotan siihen, kun luvataan kestävän. Jos sattuu ni ens kerralla en laita samanlaista.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  3. #3
    Lainaa (Tajh @ Helmi. 20 2008,18:57) kirjoitti
    Omaan horooni tuollaisen alumiinisen 22mm tangon viikonloppuna survasin. Luotan siihen, kun luvataan kestävän. Jos sattuu ni ens kerralla en laita samanlaista.
    Riittikö alkuperäset jarruletkut vai laitoitko teräspunosletkut? Muistelen että joku joskus puhu että ei riittäs...
    cb 600f hornet---->cb1000r
  4. #4
    Mulla oli Hornetis Renthalin 810mm levee stonga. Paksuutta en muista mut sen muistan et kaasuvaijereit ei voinu enää vetää "alkuperäisestä" paikasta eli etupumppujen takaa, vaan ne piti vetää suoraa kahvasta ilman mutkia * .. Kun vaijerit oli vedetty alkuperäsest paikasta nii homma toimi kyllä siihe asti kunnes ekaa kertaa (pihassa) käänsin stongan ääriasentoon.. "hieman" otti vastaa *





    636 -06
  5. #5
    Vaihdoin samalla stormilta ostettuihin punosletkuihin. Jotka riittävät kivasti. Kaasuvaijerit tekee jo hiukan tiukkaa, mut yltää vielä. Uus tanko on on molemmin puolin sen 4 senttiä leveempi, mut laskee samalla pari senttiä alas vanhaan verrattuna. Orkkis letkusta en uskalla sanoa riittääkö.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  6. #6
    Lainaa (Hornet -99 @ Helmi. 20 2008,18:49) kirjoitti
    Elikkäs kannattaako etes harkita laittavan mp:hen 22mm paksua alumiinicrossitankoa? Vai onko ne enemmänkin mopoihin vaan tarkotettu... Kestääkö ne esim. sitä täräystä jos joskus "vahingossa" eturengas nousee irti tiestä ja putoaa alas? Jostain vaan kahtelin että 28.6mm paksuja tankojakin oli.
    Jos tanko on viisi millisellä seinämällä varustettu, niin kestää. Jos tanko on sellainen mopomallin ohut seinäinen, niin ei kestä. 28.6mm tms ei mahdu todennäköisesti alkuperäisiin kiinnikkeisiin, vaan vaatii omat fatbar-kiinnikkeet.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  7. #7
    LsL tangon laitoin itselleni paksuus oli tuo 5mm. Fatbaarin asennukseen tarvitaan hornettiin uusi ylä kappale, vanha kun on kiinteä versio.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  8. #8
    Lainaa (Tajh @ Helmi. 21 2008,09:36) kirjoitti
    LsL tangon laitoin itselleni paksuus oli tuo 5mm. Fatbaarin asennukseen tarvitaan hornettiin uusi ylä kappale, vanha kun on kiinteä versio.
    On noihin kiinteisiin saatavilla myös erilliset kiinnitysadapterit, jotka pultataan alkuperäisen kiinnikkeen alapuoliskoon kiinni. Tämä tietenkin nostaa tankoa alkuperäiseltä korkeudelta ylemmäs, joka on huomioitava, jos aikoo käyttää alkuperäisen pituisia letkuja ja piuhoja. Ettei Stormin luettelossa ollut juuri LSL:llä moiset?

    Tekeehän tuommoisia mutkuloita tosin itsekin..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9. #9
    Joo, voihan siihen löytyä, itse en tosin laittais, koska ei tulisi kestämään. ja myyjät sanoo ettei ole, ei ainakaan 600 satkuun 02:seen hornettiin. Samaa sanoo tokimoto, allraitti... Ja LsL:llä ei horoon ole, elleivät ole juuri tehneet.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
  10. #10
    Kyllä tuo on ainakin veturissa kestänyt 22mm tanko ja on siitä ehkä joskus saattanu se eturengaskin nousta hieman tiestä olikin näköjään puhe alumiini tangosta. 22mm terästanko ainakin kestää aikamoista runtua ilman tuota välitankoakin.



  11. #11
    Hyvinhän nuo korotuspalat tuntuu kestävän, assun ulkopuolellakin...
    Myös tuollaiset tangon ja alkuperäisten kiinnikkeiden väliin tulevat palikat.

    En kyllä epäilisi esim renthalin 22mm tangon kestävyyttä...
    Onhan noilla kai hypitty,keulittu ja kaatuiltu ihan kohtuullisesti.
  12.  
  13. #12
    ainakin Kx center myi noita muutospaloja ja FAT bar tankoja, muistaakseni TIMELESS merkkiset palikat maksoi 39? ekee ja tanko 49ekee, joten ei paha(jos vaijerit riittää)

    monissa pyörissä voi kaasukahvan asentoa kääntää, ja reitittää johtoja tulemaan suoraan tankin alta, niin monesti riittää. varsinkin luulis hornetissa riittävän.

    kyllä välitangollinen 22mm tanko kestää vaikka mitä. Fat barin ideana on olla ilman välitankoa. ja näyttäähän se paremmalta ja voi tuntua vähän tukevammalta.



    we cannot tolerate zero tolerance!

    BMW R1200GS & Speed triple 1050