Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen
Tulokset 1:stä 30:een 56:sta
    Moro vaan kaikille!
    Nyt keväällä olisi ensimmäisen moottoripyörän osto edessä. Minulla on oikeastaan kaksi vaihtoehtoa uusi Honda Hornet ja Kawasaki z 750. Street Triplet kun tuntuu olevan kiven alla. Noista kahdesta tulen tekemään valinnan.
    Hintaetu on Kawalla. Pari sataa halvemmalla saisi omaksi. Toisaalta taas Hondassa 4v takuu Kawan 2v takuuta vastaan.
    Ulkonäöllisesti Z 750 on hitusen edellä.
    Valinta on pirun vaikea. Vinkkejä otetaan vastaan.
    Miehellä samat mielessä kuin minullakin

Samanlainen päätös pitäisi myös tehdä. Street Triple on minullakin ykkösenä, mutta mistä sellaisen löytäisi suht. nopeasti.
    Kawaa ja Hondaa vertailtuani taitaa tuo Kawa viedä voiton vaikka takuu onkin lyhyempi. Mielestäni paljon paremman ja ärjymmän näköinen kuin Honda. Miksi tuossa uusimmassa Bike-lehdessä ei otettu nakuvertailuun myös Kawaa ja Triumphia (oli siis Yamaha Fazer, Hornet ja GSR).
    Mutta kuten sanottu, minusta taitaa tulla Kawa-kuski...
    BMW R1200GS -13
    Ex. Kawasaki Versys -08
    Osta multa Suomen ensimmäinen tuunattu Honda Cb600 Hornet vm -07... Bike Wordistä ostettu, joten sinne kun tekee huollot on takuu aikaa jäljellä melkein 5 vuotta... Laatuosista rakennettu kaikista Ermax:in osista, DPM, Devil jne... Pyörä on musta ja tuning osista saat hyvät kuvat kun meet Ermax:in sivuille ja katot uuden Hondan palikat... Pyörässä on esim. Ala kate(belly pan), kylki katteet, takana istujan muovi, takalokasuoja modattu pyörän väriseksi, minivilkut takana ja edessä, rekisterin kilvenpidike...(ei ole enää sitä rumaa takalokasuojaa, mikä ulottuu maahan asti =) ) sininen rekisterikilven valo, käsintaotut pelit...Hinta kappale 119 €... Devil Masterin Slip on... Pyörällä ajettu 6500 km ja on kuin uusi... Ei ole ajeltu mitään temppuilu ajoa...

Pyörä on aivan saatanan hieno vaikka itse sanonkin ja sanoisit itsekkin jos tulet katsomaan... + pyörässä aivan uusi takarengas... ei ajettu metriäkään... Pyörään on uponnut lisävarusteisiin yli 2700 €... Myyn 10 100 €... Ja kaikki alkuperäiset osat saat kylkiäiseksi esim. äänenvaimentajan ja vakiovilkut peilit...Kiinnostaako? Huollettu kilometrilleen Raision Bike Wordissä...
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 19 2008,18:01) kirjoitti
    Myyn 10 100 €... Ja kaikki alkuperäiset osat saat kylkiäiseksi esim. äänenvaimentajan ja vakiovilkut peilit...Kiinnostaako? Huollettu kilometrilleen Raision Bike Wordissä...
    En tahtoisi olla hintapoliisi, muttakun uutta saa 9500 e.
    Ei taidolla vaan tuurilla!
    Lainaa (Jupezku @ Helmi. 19 2008,18:38) kirjoitti
    Myyn 10 100 €... Ja kaikki alkuperäiset osat saat kylkiäiseksi esim. äänenvaimentajan ja vakiovilkut peilit...Kiinnostaako? Huollettu kilometrilleen Raision Bike Wordissä...
    Lyö siihen 3000 € päälle + asennustyö...
    Wallu
    Ton verran sitä paitsi mulle luvataan vaihdossa uuteen triumphiin... Syynä siihen et liike haluaa ton mun pyörän näytille... Ja arvaa sit paljonko liike pyytää tosta mun pyörästä...
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 19 2008,18:40) kirjoitti
    Lyö siihen 3000 € päälle + asennustyö...
    Mistä lähtien lisävarusteille on laskettu hintaa pyöräkaupoissa?
    Vastaukset alkaa kuulua myydään osioon.. Ei se mua haittaa. Tehkää hyviä pisneksiä.
    Mutta kysymyksen esittäjille. Molemmat merkit on harhaoppisia. GSR alle ni ei tarvi ekan kesän jälkeen vaihtaa. Vasta tokan * ja sittenhän on merkistä jo kokemusta.
    On se Street Triplekin ihan makee, ei vaan taida saada kesäks.
    Eikä tää niin vakavaa ole, kauppaa niillä kaikilla käydään. Ainakin kunnes löytyy "se oikea". *

Suzuki
    Vaikka tosta lähtien http://www.nettimoto.com/viewVeh....+%3E%3E

En osaa linkittää... Sori... Mut tossa tuunattu triple mikä on kalliimpi kuin uusi...
    Wallu
    Noista kahdesta jos valitset, niin taitaa niin paljon olla samanlaisia pyöriä, että ihan tunnesyillä voit valinnan tehdä. Tuleeko honda vai kasawika mies

Eihän se ole tyhmä joka pyytää vaan kuka.....

Nojoo.... näillä mennään...

Moro!

Mä oon omistanu hornetin ja testannu muutaman kerran kawaa. Millään järkisyyllä ei ole mitään väliä, ne on molemmat hyviä. Molemmissa on perusalusta ilman herkkuja ja soppelisti tehoa. Kawassa on enempi tehoa, mut ei sekään mikään tykki ole.

Ainoa oikea vastaus tähän kysymykseen on se, että ostat sen mikä miellyttää vähänkään enemmän. Tai sitten sen kummasta tulee parempi tarjous vastaan
    Mistäs tuohon hintaan uutta Hornettia saa?
    Osasin näköjään...

Noh... Tingitään nyt tasan 10 000 € jos alkaa käymään liian vaikeaksi...Mulle on ihan sama maksaa liike mulle ton vai yksityinen... Tos mul on näyttelytason pyörän ilman "erikoismaalausta" sillä jokainen tykkää mistä maalauksesta tahansa...

Pyörä on uniikki...Ei varmasti tule samanlaista vastaan ja pyörä on kuin uusi...J
    Wallu
    Niin ja tuskin saat toimituskuluineen tohon hintaan kuin 9500 €... toim.kulut yleensä 400-600 €...
    Wallu
    Seinäjoella Jokiniemessä luvattiin z 750 toim.kuluineen ja rekisteröitynä 9800,- ja Moto-Seinäjoella esittely Hornetit lisävarustepaketilla 10400,- ja ilman 10000,- väreinä keltainen ja sininen.
    Mut mullapas ei ole Honda oma lisävaruste paketti vaan v*tusti hienompi... Mut kauneus on katsojan silmässä... Ilmottele jos mun pyörä kiinnostaa...Myyn koska on pakko rakentaa lisää ja seuraava rakentelun kohde on juuri tuo Speed Triple... Tällä kertaa tulee erikoismaalaukset, kun ajattelin pitää pyörää vähän kauemmin kuin reilu puoli vuotta...Käy nyt Ermax:in sivuilla ihmettelemässä...
    Wallu
    Ok. Mulla on vaan tarkotus ostaa uusi... Sais kerrankin jotain tuliterää
    No jos nuo on vaihtoehdot niin ilmanmuuta Kawasaki. Kawalla on kait tulossa jokin laajennettu takuu tms. Ainakin Kawan sivuilla on warranty plus linkki jonka taakse on tulossa ilmeisesti lähitulevaisuudessa infoa.
    Taivas saa odottaa
    No noista kahdesta taas mieluummin Honda... Olin saman kysymyksen partaalla kun ostin tuon... Enkä päivääkään ole katunut... Upea pyörä...Testivoittaja...Ja jälleenmyynti arvonkin vuoksi, kun kerran Kawasakin takuu toistaiseksi 2 vuotta niin Hondalla 4 tai 5 vuotta...Onko jollain muulla pyörällä samanlaista takuuta? Ja kun ostat Hondan... Tiedät varmuudella mitä saat... Idiootin varmasti toimivan pelin...
    Wallu
    Lainaa (Waltsu407 @ Helmi. 19 2008,19:24) kirjoitti
    ...Ja kun ostat Hondan... Tiedät varmuudella mitä saat... Idiootin pelin...
    Anteeksi hieman vallaton lainaus, muttei savua ilman tulta *

Noista kahdesta mä ostaisin Kawan, mutta se lienee täysin makuasia.
    kawa noista ois maukkaamman näköinen
    Kawasaki Ninja ZX-10R
    Ei sitä pyörää järjellä osteta, kumpi tuntuu kivemmalta ni se alle.
    Kummatkin varmasti hyviä pelejä, itse harkitsin kanssa tuota GSR 600:sta mutta päädyin Hondaan ihan fiilispohjalta enkä ole valintaani katunut. *
    Kawasaki on varmasti kelpo peli, mutta näyttää mun silmään vähän liian "muoviselta" eikä viimeistelyn taso ole ihan sama kuin Hondalla, ainakaan noissa vähän vanhemmissa -03 ja -04 malleissa. Lisäksi Hondan eduksi laskisin huomattavasti Kawaa pienemmän painon.
    Itse siis kallistuisin Hondan puoleen vaikka Kawassakin omat etunsa on (mm. vääntävämpi kone). Sanoisin että aika fiilispohjanen valinta ja kehotan että käyt koeajamassa kummatkin näistä sekä sen GSR 600:sen joka on aika h****tin hauska peli myöskin. *
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
    Hornet,siksi kun se on laadukkaampi
    -on samantekevää,rakastavatko he meitä,kunhan kunnioittavat.On samantekevää,vihaavatko he meitä,kunhan pelkäävät-

-Casere weold Creacum ond Caelic Finnum-
    Ei millään pahalla, mutta mun mielestä sun kannattaisi käydä ihan ensimmäiseksi koeajamassa molemmat pyörät ja valita sen jälkeen se mieluisampi vaihtoehto. Ei täällä kukaan voi sun puolesta päättää kumpi pyörä sopii sulle paremmin. Eikä tälläisiä asioita kannata kovin syvällisesti pohtia. Vedä vaan tunteella. Use the force Luke!
    jos olet yli 180cm pitkä ja muuten iso kaveri niin mielestäni honta on liian pieni kokoinen mopotin sulle (fyysisesti) sopii pienikokoisille mielestäni paremmin varmasti myös pyörän keveys johtuu myös osaksi siitä että se mitoiltaan selkeästi pienempi. naiset varmaan ihastuu kyseiseen laitteeseen.
    jaa, mää vai täh??!!!

yömaha fzr 1000 exup -89
    kawasaki er6n -06
    kawasaki z1000 -07 blue
    kawasaki zx12r -04 yellow-green metallic
    Itse mietin pitkään ja hartaasti samaa.
    Puntaroin järjellä ja tunteella asiaa.
    Kokonaisuudessaan aikaa meni useita sekuntteja...

Mulla on nyt Hornetti

Jos tahdon parin vuoden päästä vaihtaa pyörää. On kiva sanoa. Siinä on vielä kaks vuotta tehtaan takuuta jäljellä

Eli jos järki sanoo että Hornetti niin valitse se.
    Muuten kannattaa luottaa sokeasti tunteeseen ja valita Hornetti
    Kantsii vertaila huoltovälejäkin ja hintoja onse jonkunmoinen etu jos venat säädetään kerran tai kaksi 40 tonnissa
    Alte et late
    jos venttiilin säätöväli on puolet vähempi niin ajaa puolet vähempi niin ei haittaa
    Kawasaki Z750s 2005
  30.  
    Pitää vaan varoa ettei kilometrit lopu kuolalumpurin takamaille
    Alte et late
Sivu: 1 / 2:sta 12 ViimeinenViimeinen