Tulokset 1:stä 24:een 24:sta
  1. #1
    Otsikon mukainen pyörä toimii nyt ensimmäisenä isona pyöränäni ja heräsi muutama asia mieleen tästä pyörästä joita nyt tahtoisin udella jos joku täällä tietäisi enemmän. Elikkä siis niin tyhmältä kuin kuulostaa eka kysymys on tehoputkista ja millaisia tähän saa/ on saanut kun nyt tuossa on paikallaan jonkinlainen mutta merkistä ei ole tietoa ja se kiinnostaisi saada selville tuntomerkkejä on seuraavanlaiset putki on 2-1 tyylinen ja yhdistyvät ennen öljypohjaa ja öljypohjan kohdalla putki on litistetyn mallinen ilmeisesti maavaran takia, sen litistyksen jälkeen putki jatkuu normaalina oikealle puolelle pyörää ja tulee kiinni kyytiläisen jalkatapin runkoon, vaimentimesta en ole varma onko se putken alkuperäinen vai jälkeenpäin vaihdettu joksikin muuksi mutta äänet ovat melko kovat. Jos joku sattuisi tietämään enemmän asiasta niin viitsisikö kertoa vaikka yv:llä koska tämä asia painaa mieltäni :P
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  2. #2
    Guzzifoorumi

    Jos äänenvaimennin on mustapäätyinen ja keskeltä esim teräksen värinen, voi kyseessä olla Micronin valmiste.
    Valmiita mallikohtaisia putkia tuohon ei juuri tällä hetkellä saa. Soveltaa pitää. Itsellä Lariossa omat etukäyrät ja omavalmisteiset rosteriset sliparit.
    Ainakin tuohon on saanut Guzzin standardiksi muodostuneita La Franconi vaimentimia, usein mallit jopa alkuperäisen kaltaisia, mutta paremmin virtaavia. Mutta esitä toki kysymyksesi Guzzifoorumilla, niin saat lisää infoa.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  3. #3
    Juuri sellainen se vaimennin on kiitoksia tiedosta. koitin yksi päivä katsella tietoa tuolta guzzi foorumista mutta ei löytynyt ja nyt päätin tänne laittaa kysymyksen. Mutta muuten tuolta guzzifoorumilta löytyi aika hyvin tietoa kiitoksia paljon
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  4. #4
    Nelivenakannet ei kestä.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  5. #5
    Juuri tällaista on kuulunutkin että ne eivät kestä, mutta tämä pyörä on kuristettu pikku-a:ksi ja ei ota enää niin paljoa kierroksia että pitäisi kovin paljoa pelkoa olla että ylikierroksilla hajottaa koneen.
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  6. #6
    Ei ole kierroksista kiinni se venttiilien katkominen. Johtuu vain ja ainoastaan liian ohut vartisista venttiileistä jousipaineisiin nähden. Pienen kanavan vuoksi varressa on kevennys ennen lautasta.
    Itselläni kesti moitteettomasti rata-ajon ja muun huudatuksen-> katkesi alle kuuden tonnin kierroksilla..

    Ihanan halpa harrastus.
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  7. #7
    Tuohon mun pyörään on joskus vaihdettu toinen sylinteri kokonaisuudessaan (sylinteri, mäntä, kansi, venttiilit yms.) ja tämä johtui kun oli välivapaalle mennyt ja vetänyt ylikierroksilla venttiilit mäntään kiinni.
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  8. #8
    Luulen että olisi hajonnut muutenkin, ei nimittäin välivapaalle nakkaamalla karkaa kierrokset mitenkään varkain taivaisiin (+10000km:n kokemuksella). Mutta väkisin pienemmälle runnomalla varmaan kyllä.
    Kyllä tuon koneen pitäisi kestää ihan tavallista reipasta käyttöä, ei sitä kannata pelätä. Itselläni sattui huono tuuri venttiilien kanssa ja katkesi ennen aikojaan (n.5000km:n kohdalla) vaikka olisi pitänyt kestää ainakin viisi-kuusi kertaa pidempään.
    Jos posahtaa, tee kuten minä-> iso pikkulohko tilalle kaksiventtiilisin kansin





    ps. kansien osia ja mäntiä et tuohon nimittäin saa mistään, ovat kuulemma loppu kaikilta toimittajilta + tehtaalta..
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  9. #9
    No toivotaan ettei tule mitään täystuhoa siis tämä pyörä on isäni entinen ja hän kertoi vähän tuon historiasta että noin oli käynyt joskus kun oli ollut koeajolla tai vastaavaa, itse olin siihen aikaan sen verran pieni etten oikein muista mitään niiltä ajoilta
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  10. #10
    Guzzin kanssa se eka vuosikymmen menee tehtaan töppäilyjen säätämiseen. Toinen pyörän parantamiseen ja kolmas niiden omien säätöjen hakemiseen.Ai oma guzzini, no neljäs vuosikymmen menee siihen isoon huoltoon jossa vaihdetaan kaikki.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  11. #11
    reps
    maxiskootteri

    -Punainen on edelleen väreistä nopein -
  12. #12
    No nyt selvisi mihin varautua tämän spagettiraketin kanssa
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  13. #13
    Uutta tietoa pitkästä aikaa. Tänään tuli säädettyä venttiilit pyörästä joka oli yllättävänkin helppo ja nopea toimenpide mutta sitten alkoi alamäki. Ilmanputsari oli aika tympeä vaihtaa ja samalla tuli huomattua että akku oli alkanut pullistelemaan ja jäätynyt kaiken lisäksi, eniten tässä tympii että viime keväänä oli ostettu uusi akku. No ei muuta kuin uutta romua suoneen kun vanha paska kuolee. Seuraava vastaisku oli että huohottimen letkut olivat vanhuuttaan hajonneet joten uudet pitää ostaa mutta eiköhän tämä vielä tästä voitoksi käänny.

    Ja nyt kevättä ja ajokelejä odotellessa
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  14. #14
    Guzzilla ei aika tule pitkäksi kun jotain ropattava aina löytyy
    Ja lopussa sitten
  15. #15
    Lainaa (CaliEV @ Maalis. 04 2008,17:39) kirjoitti
    Guzzilla ei aika tule pitkäksi kun jotain ropattava aina löytyy
    Ja lopussa sitten
    Itsekin koko talven pakertanut Guzzia uuteen kuosiin. Vaikkei itse asiassa olisi ollut mikään pakko.
    Jos ensi talvena jo pääsisi Larion pannuhuoneen kiristämisen kimppuun?
    "Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
  16. #16
    timo1:n avatar
    Liittyi Sep 2007
    Matkalla jossain Suomessa...
    Toivottovasti ilmasto lämpenee lisää, niin ei jäädy akkukaan.
    Oiskohan järki ollut jäässä jo mopoa ostaessa
    GHOSTWRITER
  17. #17
    Kiitokset moto-italialle nopeasta toiminnasta, eilen tilasin uudet letkut ja tänään olivat postissa

    timo1: eiköhän se ole ollut ja ei näköjään vieläkään ole sulannut
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  18. #18
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (Kumikameli @ Maalis. 04 2008,18:43) kirjoitti
    Kiitokset moto-italialle nopeasta toiminnasta, eilen tilasin uudet letkut ja tänään olivat postissa

    timo1: eiköhän se ole ollut ja ei näköjään vieläkään ole sulannut
    Itellä ollu nuppi jäässä vuodesta -86. Silloin ensimmäinen Guzzi. Ja koukkuun jäätiin. En osaa selittää vieläkään miksi. Mutta toisaalta, noloahan se olisikin jos olis jäänyt koukkuun mazdaan. * Sellanenkin ollu.



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  19. #19
    Eihän tämä todellakaan ole niin noloa kuin esim. juuri mazdaan koukkuun jääminen vaikka tässä järkikin näyttää jäätyvän
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  20. #20
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Näinpä!
    For those who understand,no explanation is necessary.

    For those who don`t, no explanation is possible.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  21. #21
    Nyt on pyörä kasassa ja kohta ajokautta aloittamaan

    Edit. Nyt on ajokausi aloitettu pienellä lenkillä, kylmä meinas tulla mutta hauskaa oli



    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  22. #22
    ah Moto Guzzi v65 Lario... italiaano jossa n.30km kohdalla venttiilit pettävät... itse hyydyin n.28km kohdalla... sitten oli edessä uuden kannen metsästäminen, nuo venttiilin palaset ja mäntä muotoilivat vanhan... Pyörä seisoi pari vuotta, mutta pelastavana enkelinä tuli koneistamot, jossa kanteen laitettiin uutta alumiina joka koneistettiin lähelle alkuperäistä. Tosin olen tässä katsellut jos löytäisin "uudet kannet" kummallekin puolen niin vaihtaisin
    Mopoja, motskareita, ah niitä pyöriä
  23. #23
    Talvella ois tarkoitus vaihtaa venttiilit ja muut romppeet kanteen ihan ennalta ehkäisevänä toimenpiteenä. Moto Italiaan keväällä soitellessa tuli asiasta kyseltyä ja heillä on jossain tiedot ylhäällä mistä saa sopivat osat sovitettua/paikka joka tekee tän työn. Siis alkuperäisiä osia ei kuulemma enää tehtaalta saa.
    Moto Guzzi V65 Lario

    Huono kuulo korvaa hyvän vaimennuksen.
  24.  
  25. #24
    Kahden kanssa on mukavampaa.