Tarvis hankkia ensimmäinen ajotakki ja oon katsellut tuota Sweepin Ocean takkia. http://www.eurobiker.fi/kauppa/prod_...roupID=11&oc=1 Onkohan millanen takki? Onko esim. riittävät ja tarvittavat suojukset takissa? Ja, jos joltain sattuu kyseinen takki löytymään niin olisin kiitollinen, jos kertoisit pituutesi ja takin koon niin saa vähän osviittaa oman valintaan![]()
Elä omaa elämääsi, sillä olet kuoleva oman kuolemasi.
Tuossa ei ole tuotetietojen mukaan CE-hyväksyttyjä suojia, joten luultavasti 99 euroa sijoittaisi järkevämmin vaikka kaljaan. Sillä saisi myös tuulipuvun, joka on tyylikkäämpikin.
Komppaan aivan täysin...Kaverilla on juuri toi takki ja en käyttäisi sanaa mp takki ton yhteydessä...
Wallu
Ite hankin ton takin viime kesänä kakkos- (tai oikeastaan kolmos-) takiksi. Kuumana kesäpäivänä kaupunkiajossa ajaa asiansa, mukavan viileä päällä ja tosiaan suojiakin löytyy.
Tosin jos reissuun oon lähössä tai muuten vaan enemmän kilometrejä edessä ni toi jää kyl kaappiin. Tyytyväinen oon ollu.
Niin ja 181cm ja koko L. * *![]()
Honda CBR 1000 RR -06
Honda CBR 600 F -96
Mahtaiskohan olla sopiva?
KLIKS!
Tosta edullisesti laatutakki!
'06 Z750 -> '03 SV1000S -> '03 LC4 Supermoto
Jos tuolle linjalle lähdetään (juu, tää ei ollut osta/myy-palsta), mutta multakin löytyy halvalla hyvää takkia...
*ilmo*
Jees, OK takkeja, mutta taitaa olla "pikkaisen" isoja 170 cmJa tuosta myyntipalsta jutusta niin saa tarjoilla sopivia edullisia takkeja, mutta tarjoilkaa mielellään sähköpostiin nii pysyy kaikki tyytyväisinä
![]()
Niin ja se unohtu sanoa, että voi myös suositella muita takkeja mitä kannattaisi katsella![]()
"Sillä saisi myös tuulipuvun, joka on tyylikkäämpikin." <- paras kommentti tähän asti..(Le Motard @ Helmi. 18 2008,23:13) kirjoitti
![]()
![]()
![]()
Wallu
Jos halvalla pitää päästä, kurkkaisin piilteemaan, ovat alkaneet myymään mp-varusteitakin nykyään. Tekstiili-puku ainakin ihan siedettävän näköinen.Näin matkamotoristin perspektiivistä.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"