Honda Italy on tuommoisen värkännyt.
http://www.motorcyclenews.com/upload...lfireblade.bmp
Hienohan tuo on.
.
Kuinkahan paljon saa alennusta jos ottaa mopoon mainoksia?![]()
Kannatti herätä.
Hypermotard 950
Eihän ne kummelissakaan ilmaiseksi mainoksia ralliautoonsa ottaneet - ne maksoi niistä. Sama koskee tuota Repsolia![]()
![]()
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Erittäi komea!![]()
EX - Suzuki Hayabusa k8 orange/black
EX - cbr 1000rr -06
Ei ruma. Vaikka vanha tuuttihonta sopiikin paremmin silmaan.
"Monsterilla ajaminen on kuin ratsastaisi krapulaisella härkäsammakolla. Eli siis hel-vetin siistiä!"
"Ei se ole vika, se on ominaisuus"
Spagettihirviö 800i.e
Ei paha, omaan simmuun tuo "vanha" Repsol on kuitenkin hienompi![]()
Noi mainosväritykset tuntuu jakavan mielipiteet aikalailla kahtia, ainakin omassa kaveriporukassa. Täytyy myöntää että mä kyllä tykkään, mutta samaan hengenvetoon sanottakoon että ehkä se vanha Repsol väritys oli aavistuksen hienompi. Hieno väritys joka tapuksessa![]()
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Mukiin menevä toi on noissa väreissä, helvetin ruma muuten, 2007 malli on huomattavasti paremman näköinen kokonaisuus. Ratakierroksella 08 näyttänee sit närhen munat 07lle. Mutta nythän olikin puhe siitä miltä pyörä näyttää
Korjaus mielipiteeseen!!! Ja miltä pyörä näyttää luonnossa. Sehän näyttää helvetin hyvältä! Kävin Oulun EMCllä katsomassa, siellä oli täys musta versio ja perun kaikki sanani 2008 mallin rumuudesta! Olin väärässä! Se on todella kaunis pyörä, mielestäni kaunein tämän vuoden supersporteista.
1000RR Fireblade HRC Repsol 2007
Left Hand Path
+1 veljen 07 heittämällä paremman näköinen kuin tuo 08..(InFlames @ Helmi. 19 2008,13:41) kirjoitti
Ptääkö tästä Reps-LOL-mallista maksaa ihan ylimääräistäkin?
"Ei se koko, vaan miten sitä käyttää", sanoi 50cc (+750 +1100cc +125cc)
Totta puhisitte edellinen on kyllä paremman näköinen.(juhisr1 @ Helmi. 19 2008,14:13) kirjoitti
Tuo töpö nokka ja liian pieni perä ei oiken osu silmään
![]()
Suzuki GSX 1400
Hayabusa Gen 2
MY OTHER FAVOURITE TOY HAS TITS ..
Saa tuolla värityksellä sentään vähän silmää hämättyä tuon muuten niin ei mun silmään sopivan muotoilun suhteen.. Itse pidän edellisestä bladesta enemmän. Mutta on toi Repsol väritys parempi kuin perus.
"The Slow And Pathetic"
mobilesta löyty tommonenkin värkkäys
http://suchen.mobile.de/fahrzeu....mber=17
superjopo
Kyl toi on mun mielestä paremman näkönen ku uus repsol.(yusub @ Helmi. 26 2008,11:44) kirjoitti
Pohojanmaa!
No joo, tuo perän teippaus on ihan tyylikäs - sivujen teipeistä ei sitten enää voikkaan sanoa samaa.(Motomania @ Helmi. 26 2008,16:30) kirjoitti
Tarra itsessään on ruma, eikä sovi katteidenkaan muotoon eikä muihin teippeihin - sama kuin tossa lukisi joku "motonet" perusfontilla.