Tulokset 1:stä 5:een 5:sta
    Minkä kokoista letkua on Thundercatin pa-letku suodattimelta pumpulle? Pyörä talvehtii toisella paikkakunnalla, niin itse en pääse asiaa tarkistamaan.. Sisähalkaisija pitäisi saada selville..
    Itse vaihdoin suodattimen viime talvena ja muistaakseni Catissa on 10mm ulostulolla varustettu suodatin, joten 10mm on minun veikkaukseni.
    10mm sisämitta on minunkin katissa.
    Mikäs letkun on syönyt?Alkuperäiset kestävät yleensä "isältä pojalle" erittäin hyvän laadun vuoksi.20v ei ole aika eikä mikään.
    Tosin ymmärrän asian jos se letku on jonkun mielestä ärsyttävän niukka pituudeltaan.
    Siis catissa nimen omaan.

<p>https://i.ytimg.com/vi/VZE-wSjrqwI/hqdefault.jpg?sqp=-oaymwEYCNIBEHZIVfKriqkDCwgBFQAAiEIYAXAB&amp;rs=AOn 4CLDQBfrbHN_g09bi-4K691aV1-3WCg</p>
  5.  
    Ensinnäkin kiitoksia vastauksista. Oma arvaukseni oli 8mm, mutta onneksi maltoin täältä asiaa kysäistä ennen kaupoille lähtöä..

Alkuperäinen letku on vielä hyvässä kunnossa (kop kop.. ). Tuosta letkusta kyselin sen vuoksi, että tarkoituksena on rakennella jonkinlaista vara-/sijaistankkia, kun pyörää käyttää ilman varsinaista tankkia (esim. kaasareiden synkkaukselle paremmin tilaa)