Tulokset 1:stä 16:een 16:sta
  1. #1
    Mitä renkaita ootte laittaneet alle? Metzlerit eivät kai toimi.



    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  2. #2
    8-venttiilisessä käytin aikanaan edessä Metzelerin Marathon Fronttia ja takana Misukan M50:tä. Olivat ainakin kestävät. Kaverilla on tälläkin hetkellä K 75 S, joka on samankokoisella rengastuksella kuin K 100 ja siinä on Metzelerin ME 880:t. Takana kokoa 140/80-17 kun sitä kapiampaa ei ole. Ovat passelit matkailulliseen käyttöön.

    Sporttisemmista en tiedä ja jos kyseessä on 16V-malli niin sen vaihtoehtoja rajoittaa takarenkaan koko, 160/60-18.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45
  3. #3
    Lainaa (poku @ Maalis. 06 2008,21:39) kirjoitti
    Mitä renkaita ootte laittaneet alle? Metzlerit eivät kai toimi.
    JOVVAINKO....




    ..................Naaaaaaaa, siis vitsi vitsi he hee......aiiiika hyvä
  4. #4
    Miksi ihmeessä Metzler ei toimisi?

    Eteen Lasertec ja taakse Lasertec (vähän enemmän pitoa) tai ME88 Marathon (kestää isältä pojalle)... Näin sano yks K100 tuntija.
    "Asialliset hommat hoidetaan, muuten ollaan kuin ellun kanat."
  5. #5
    Itselläni on ollut muutamat Avonnin renkaat,hyvin toimii mutta
    kuluu nopeasti,viime aikoina on ollut metzelleriä hyvin funkaa ja kestää sen minkä hyvä rengas yleensäkin, n:15000-20000 tuhatta. luulenpa että metukoilla mennään taas seuraavaksi.
    Pyörä on k 100 rs.
  6. #6
    Niin siis ongelmanahan on se että tämän päivän renkaat ovat 180 ja siitä eteenpäin ja sellaisia ei voi vanhaan sataseen laittaa ja kovassa käytössä kapea rengas häipyy millin päivässä. Lisäksi pyörän ajokäytöstä pystyy muuttamaan oikeilla renkailla melko paljon. Ajatukseni on saada taakse kovuutta ja eteen pitoa.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
  7. #7
    Se on K100, ei mikään Ninja....
    <p>2002-2014</p>
  8. #8
    Omani oli -84 vuosimallin K100RS. Muistamani mukaan Continentalin jo 140 -leveä rengas hankasi kardaaniputkeen.
    Joku toinen sataneljäkymppinen sopi vielä. Uusimmissa 16- venttiilisissä sopi leveämpikin. Vakiokinhan taisi olla 160.
    Pyörä ei kyllä tosiaan ole ihan kilpailukykyinen superbikeluokassa. Tästä syystä varmaan kelpaisi vähän kovempikin rengas, hyvä oli tuo Metzeler Marathon, ei ollut ongelmia pidon suhteen kun nuo kallistusvaratkin on niukanlaiset. Oma käsitykseni on, ettei Marathonia saa kulumaan milliä päivässä kuin kumia polttamalla. Vaikka onkin kapea.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
  9. #9
    katso www.reifenversand.com
    ja sieltä koon mukaan, valintaa on....
  10. #10
    Lainaa (BMWR1100RT @ Maalis. 08 2008,10:45) kirjoitti
    katso www.reifenversand.com
    ja sieltä koon mukaan, valintaa on....
    Joo. Hyvä paikka promota tuota Reifenversandia. Tilasin juuri kuramoottoriin sieltä Tourance't. (120/90 * 17 ja 90/90 * 21). Tilaus sisään Keskiviikkoiltana. Torstaina päivällä pamahti sähköpostiin linkki, jolla paketin kulkua läpi Euroopan pystyi seuraamaan. Kotiovelle nuo posti toi seuraavana Tiistaiaamuna. Eli vajaat 6 päivää tilauksesta kotiovelle ja yhteishinta kuljetuksineen 127€! Tein kyllä henkisen päätöksen vastaisuudessa tilata renkaat myös LoTjaan tuolta. Niin kiva kuin se olisi tukea kotimaista työtä ja yrittämistä, niin kymmenien prosenttien hintaeroon ei oikein sielu anna myöden - saati kukkaro.



    <p>2002-2014</p>
  11. #11
    JOVVAIN....




    ..............Naaaaa, ei muutaku "Herzlich Willkommen" vaa meän kerhoon .....
  12. #12
    Joo. Pitääköhän alkaa järjestää kimppahankintoja, jos sais vielä tuota kuljetuskustannusta alas.
    <p>2002-2014</p>
  13. #13
    Tsekkasin tuosta aiemmasta innostuneena Marathonin hinnat. Soon sillee, jotta Sakulandiasta saa parilla saturaisella LT:n rengassatsin. Tuohon päälle kun maksaa kuljetuskustannukset ja pari kolmekymppiä per vanne töistä, niin silti säästöä jää vähintään sata Erkkiä Suomen hintoihin.
    <p>2002-2014</p>
  14. #14
    JOVVAINSAAA....




    .............Naaaaa, no niihäseo ! LT:n setti: 62 € ethen ja 92 € taakse viimeks viime kesäl....
  15. #15
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (C-A-D @ Maalis. 08 2008,15:46) kirjoitti
    Tsekkasin tuosta aiemmasta innostuneena Marathonin hinnat. Soon sillee, jotta Sakulandiasta saa parilla saturaisella LT:n rengassatsin. Tuohon päälle kun maksaa kuljetuskustannukset ja pari kolmekymppiä per vanne töistä, niin silti säästöä jää vähintään sata Erkkiä Suomen hintoihin. *
    Rengasonline tuo gummit kotiis siihen hintaan mikä sivulla näkyy.
    Kyllä kahdellasadalla eurolla k100:sen renkaat vaihtuu. (Metzeler Lasertec eteen ja taakse)



    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  16.  
  17. #16
    Lainaa (K100 @ Maalis. 08 2008,02:01) kirjoitti
    Omani oli -84 vuosimallin K100RS. Muistamani mukaan Continentalin jo 140 -leveä rengas hankasi kardaaniputkeen.
    Joku toinen sataneljäkymppinen sopi vielä.
    Joo se oli Conti kun ei sopinut ja Michelin M 50, joka sopi. Se joka ostettiin Oulusta silloin menomatkalla Rölliin.

    EMC:lle silloin risut rengasvalikoimastaan, siitä olemattomasta. Teki mieli repiä se BMW-logo irti virman seinästä kun ei minkäänlaista 130/90-17 -rengasta ollut talossa. Jäi tekemättä kun oli kiire.
    Stelvio NTX ´12
    V 650 NTX
    Tuareg 600 Wind
    CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
    RD 250 LC
    Pegaso 650 Trail
    K 75
    R 45