Kilokyykky palvelee hyvin yleispyöränä
Kilokyykky ei palvele yleispyöränä
Ei sen kilokyykyn tartte ollakkaan paras missään jotta se toimisi yleispyöränä - joka käsittääkseni oli aihe josta keskusteltiin - riittää että se on riittävän hyvä tarpeeksi laajalla skaalalla.
Jos riittävän päättäväinen mies saa Rytkösellä ajettua mustimman afrikan läpi, se minusta todistaa aika vahvasti sen puolesta että sillä halutessaan selviää myös suomalaisesta kylä- ja mökkitiestä...
Ei sillä toki voi trialia tai motorcrossia ajaa, ainankaan ilman massiivisia muutoksia, mutta eipä voi kesäisten gasisten "suurien seikkailijoiden" GS malmeillakaan, joilla niilläkään harvoin ajetaan niitä mökkiteitä pahemmissa paikoissa kuitenkaan...
"To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
Matka ajossa toimii hienosti jos ei tarvitse kaupungissa kokoajan pyörittää. Kaupungissa menee vain hermot jatkuvaan kytkimellä makaamiseen varsinkin ruuhkissa.. turhia ei tartvitse kyllä kaupungissa vaihdella isompia mutta varmasti mukavampi ajella jollain suoraselkäisemmällä ja maltillisemmalla.
hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.
Niin no.. Onhan noita vaihtoehtoja sen kilokyykyn ja matkavessan väliltäkin, omani on mielestäni sellainen. Kuljetuskapasiteetti ja mukavat tilat kahdelle ovatkin olleet tärkeimmät valintakriteerit, luotettavuutta, hyviä ajo-ominaisuuksia ja riittävää tehoa unohtamatta.(jaulis @ Marras. 26 2009,16:58) kirjoitti
Eikä se kilokyykyn takapenkki olis entiselle eukolle satavarmasti kelvannutkaan. Eli sen puoleen ja näin jälkikäteen ajatellen kyykky olis ollut visaampi valinta
Vaan ei tosiaan tosiaan sovi mikään kyykky mun kintuille, nykyisen ässän ajoasentokin on rajoilla. Nivuskrampit sain täysin pois vain satulaa korottamalla, se oli 10 millistä kiinni.
En tiedä monellako muulla on samaa vaivaa, mutta onhan pirullinen tunne. Vähän kuin puukkoa nivusiin työntäisi. Ei auta kuin nousta jalkatapeille hetkeksi seisomaan ja jos oikein pahasti kramppaa niin pakko pistää pyörä parkkiin ja ottaa muutama kävelyaskel.
Niin, ja ei todella ole K 12 S mikään tylsä ajettava. Kaikkea muuta, eli mieleisin mopo millä olen koskaan ajanut.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Mitä noi jutut on ettei tonninen GSXR sovi kaks päällä ajoon?
Viime kesänä 4000km Travemunde-San Marino ym kaks päällä. Ei ongelmaa.![]()
Suzuki rules
Luonnollisesti makuasia. Itse ajoin kyytiläisen kanssa alle 20km ennen takajalkatappien poistoa. Varmasti kyykyillä voi ajaa kahdestaan jos haluaa. Itse en halua, mutten toki väitä etteikö sitä pysty.(pasimura @ Joulu. 15 2009,10:33) kirjoitti
Juurikin näin, kaikkihan sitä menee yleispyöränä, apinahenkari hd:stä kilokyykyn kautta pv:een(Piitteri @ Joulu. 15 2009,21:24) kirjoitti
Ktm 1290 SAS 06/2022
Honda Forza 350 09/23
Kymco MXU 700 12/2022 lumitöissä