Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
    tarttisin apua rapistavan rattaan kanssa..rapinaa kuuluu liikkeelle lähettäessä.kierroksia lisätessä loppuu...aloin tutkiin asiaa ja löysin rapisevan rattaan joka on startin ja laturin välinen ratas..otin startin pois ja ratas näkyy,mutta miten sen saa vaihdettua...toivottavasti joku tietäs!!!!KIITOS JO ETUKÄTEEN... MUT JOS EI SELVII NIIN TAIAN OTTAA.
    Jos tosiaan sieltä se ääni kuuluu on moottori halkaistava. Sen saa pois ilman halkaisua mutta se onki lähes mahdoton tehdä jos ei ole ennen kyseistä moottoria purkanu. Ongelma on laturin ketjun kiristäjä joka laukeaa ääri asentoon silloin ku purat ne rattaat pois. sen saa laukastua takas kun ottaa öljypohjan irti mutta sinne ei nää mitään ja on aika vaikea selittää missä se 2*2mm kokoinen nippeli on.
    kiitos sulle paljon,tämä valaisi minua paljon..täytyy ajella ensi kesä ja ottaa kone auki tulevana talvena.ku on tuo ajokauden alku kohta käsillä...KIITOS!!!!
    Jos saat jostain käsiisi laturin ketjun kiristäjän ni tutkippa siitä missä kohti se laukaisia on ja miten se toimii niin voit saada sen vaihdettua ilman koneen täydellistä purkamista. Itse jouduin tuon startin akselilla olevan kytkinpakan vaihtamaan pariinkin kertaan. Sen tekee 3-5h.
    miten se startinakselilla oleva kytkinpakka oirehti???
    startti pyörii läpi eli lähtee lämpimänä huonosti käyntiin. kaikki sanoo että vika on startin yksisuunta laakerissa mutta todellisuudessa se luisti läpi sieltä kytkin pakasta.
    KIITOS SULLE PALJON..TÄMÄ VALAISI MINUA AIKA MUKAVASTI,PITÄÄ TUTKIA ASIAA...AJOKELEJÄ ODOTELLESSA
  8.  
    Taitaa mullakin ilmeisesti olla tota rapisevan rattaan ongelmaa? Kylmänä rapisee ja sitten ku kone on tarpeeks lämmin nii hiljentyy. Heti ku on kylmänä saanu koneen käyntiin niin sitä rapinaa kuuluu sellain vähän väliä. Rapisee pari sekuntia on hetken hiljaa ja taas rapisee sen pari sekuntia. Ajon aikana kuulee selvästi pientä rapinaa kun kierrokset pysyy alle 4 tonnin ja rapina kasvaa vapaalla kaasuttelun mukana. Oon käyny liikkeessä näyttämässä mut sillon ei rapinaa tietenkään kuulunut.Sen verran voin varmaksi sanoa et kyseessä ei oo nokkaketju ku se on huollettu justiinsa. Aiheuttaaks toi muuten sitä ettei pyörä pysy kunnolla käynnissä? Eilen sain taistella pyörää varmaan joku puolisen tuntia käyntiin (ja bensahana oli auki ). Voi olla tietty tyhjäkäynti persiillään mut kun en oo sitä viel ehtiny säätämään ja tähän mennessä on ihan hyvin lähteny käymään. Lämpimänä ei tuota ongelmaa ollut mut kylmänä kylläkin.
    Normaalin ihmisen unentarve on keskimäärin 10 minuuttia lisää.