Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Moro,

onko kenelläkään hyvää patenttiratkaisua ongelmaan jossa goretexia on palannut kiinni pakoputkeen? On muuten sen verran lujassa että en ole itse vielä keksinyt kuinka saan sen putkesta irti.
    Jollain myrkyllä, hiomalla, toivomalla?

Taustaa: viimekesän pidemmällä matkalla "lepuutin" koipia sillain hienosti niitä roikottamalla takaviistoon, no kotipihalla sitten huomasin että oikeanpuoleiseen putkeen oli palanut lahkeesta sellanen hieno 10x10 cm musta kivikova läiskä.
    Kokeile nyt ensiksi hieroa kosteahkolla sokeripalalla ennenkuin ostelet myrkkyjä.
    Bring M. Backalive

Hippopotomonstrosesquippedaliophobia
    SOKERIPALALLA

Oho Mika@ oli nopeempi

<p>Teknik sano ryssä kun saranan näki </p>
    täytyy myöntää ettei aivan ensimmäisenä tullut sokeripala tässä mieleen
    No pitänee testata jahka tuonne tallille pääsen.

Kiitokset vinkistä.
    Kuumailmapistoolin ja puutikun kans vois koittaa ottaa vähemmäksi ennen sokeripalaa.
    Itse metalli lastalla ja priimuksella.
    poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
    Asetonilla voi myös kokeilla liuottaa.
    Jokaisen mutkan takana on uusi mahdollisuus.
    -Raptor 650ie*
    Rahaa!
    AutoGlym Metal Polish toimii. Kokemusta on...
    Heh, täytyy sanoa että hullun hommaa tuo sokeripalalla jynssääminen, mutta niin vain se rupesi sulanut goretexi irtoamaan

Tosin merkkinä oli tuo Dansuccer joka on ilmeisen pehmeälaatuista, pitänee käydä ostamassa Sirkku -palasokeria. On tuo makeaa hommaa..

Tiet olisi jo osittain sulat/kuivat, jokohan sitä kohta pääsis...
    Itse ratkaisin ongelman terävällä kirurgin veitsellä ja viimeistely metallin kiillotusaineella.
    HONDA, SUZUKI, VICTORY, INDIAN ja POLARIS mekaanikko / valtuutettu huolto => SEFOTEC
    http://www.sefotec.fi
  11.  
    RvN
    Lainaa (sefo @ Helmi. 14 2008,14:38) kirjoitti
    Itse ratkaisin ongelman terävällä kirurgin veitsellä ja viimeistely metallin kiillotusaineella.
    Käytetäänkö jossain tylsiä kirurgin veitsiä?