Suuret kiitokset järjestäjille ja osallistujilel!! Oli kyllä hauska juhannus!!Ens vuonna ehdottomasti uudestaan.
Kuvia odotellessa...![]()
Pain is just weakness leaving the body
Isokiitos järjestäjille ja muille osallistujille. Mukava reissu oli kertakaikkiaan. Kelikään ei ajamista onnistunut pilaamaan, vaikka väliin pikkasen yritti. Ens vuonna toivottavasti taas![]()
Täältäkin kiitokset järjestäjille ja kaikille osallistujille, sateet ei onnistuneet pilaamaan mukavaa tunnelmaa.
P.S. Kuvat olis kiva ylläri.
-nomen est omen-
Oli kyllä eri kivaaEnsi vuonna on kyllä kahdet vanteet, meinasi vähän välillä harmittaa kumin vaihto
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Kiitos tapahtuman järjestäjälle ja anteeksi nopean ryhmän kuskeille hitauteni, mut saivat ainakin ohitusharjoituksiaSunnuntai väsymys taisi johtua tästä flunssasta... mistä hitosta se nyt sitte tuli.
Fun is not a straight line
Kiitoksia järjestäjille täältäkin. Meiltä löytyy koneelta "muutama" kuva, laitetaan linkkiä tulemaan mahd. pian.![]()
Sulla oli aika pientä säätöö vielä Hanskiin verrattuna(PoS @ Kesä. 23 2008,09:47) kirjoitti
. Se kun joutui vaihteleen kaikkien muidenkin kumeja
![]()
. Sataa, ei sada, sataa... Ja porukka arpo koko ajan sateisien ja sliksien välillä eestaas.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
Sitä on liikkeellä. *köh köh* Torstain ja perjantain olin itse ilman ääntä. Lauantaina ääni alkoi palautua pätkittäin. Lämpöäkin oli koko viikonlopun, mutta eipä jaksanut antaa sen himmata menoa.(Sebu @ Kesä. 23 2008,10:11) kirjoitti
Juhannus meni kyllä tosi nopsaan mukavissa merkeissä. Ois voinut vielä jäädä ainakin yhdeksi päiväksi. Pikku "Taistelijakin" viihtyi hyvin reissun päällä ja oli oikein kiltisti. Varikko- ja mökkielämä näyttää siis kelpaavan herralle.
Kiitokset vielä Markus & Henna Co:lle!![]()
~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
- Bernard Shaw
Niin no... koneella vaihtohan on yhtä riemua ja juhlaa kun vertaa vanteiden kolhimiseen raudoilla(Athene @ Kesä. 23 2008,10:47) kirjoitti
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe.
* Suzuki Katana * Kawasaki ZX-8R * CFMOTO 450MT * Honda Fireblade * MV Agusta Brutale 910S *
Kiitos, oli kivaa!Tultiin juuri kotiin, nyt alkaa muuttopakkaus. Jossain välissä sitten puretaan tuolta digijärkkäriltä se noin 1000 kuvaa, mitä tuli viikonlopun aikana kuvailtua, laitellaan tännekin viestiä, kun kuvat on nähtävillä (ja missä ovat nähtävillä), koittakaa kestää! Meillä tosiaan perjantaina vaihtuu osoite ja sen lisäksi kun on tuo 8kk vanha neiti säätämässä mukana, niin aika on rajallista, kun kuvia ehditään laittelemaan. Viime vuonna meni 3 iltaa juhannuskuvien laitossa, ja silloin ei ollut em. hidasteita.
![]()
Kumman hyvin sitä sai tuon nuoren neidin ehdoilla mennenkin kuvattua muistikortin täyteen, kyllä tuon neidin kanssa on helppo reissata!Tai ehkä hän ei vielä pysty muuten kuin itkemällä ilmoittamaan, että ei ole kivaa, ja kun äidin kyytiin pääsee kantorepussa, niin siellä kyllä näemmä viihtyy melko hyvin (jos muuten on asiat kunnossa eli varikkokäynti tankkauksineen ja vaihtoineen tehty).
Parempi yksi ruuvi löysällä, kuin kymmenen liian tiukalla...
Kuminuija näytti olevan ahkerasti käytössä(PoS @ Kesä. 23 2008,10:57) kirjoitti
. Pahus kun sun akseli ei sopinu siihen koneeseen. Olis ollu helpompaa.
Lady, Sexy Lady.
Iso Kiitos kaikille paikalla pörränneille! Mukava että viihdyitte..
Palautetta otetaan vastaan, jos/kun hoksaatte parannettavaa..
Iso Kiitos myös lippumiehinä toimineille ja EAK:n Miehille!
Assari kiittää, kumartaa ja toivottaa turvallisia kilsoja loppu kesälle..
~Hennu ja Parrat
laiskaa päivää seuraa kiireinen huominen
Kiitos koko mukavalle väestönosalle, joka oli Kemoralle suoriutunut ja erityiskiitos Henna & Markus & ensivaste. Kekkerit sujuivat kivassa ilmapiirissä ja omat 3 päivän ensitreffit tulisen blondin kanssa menivät kutakuinkin kivasti. Joka paikkaa jomottaa...taas kerran, hyvät kyydit siis.
Ainoa ennätys, jopa voisi lausua, nopea suoritus oli takalämppärin irroitus sunnuntai-aamusella...pistäkääs paremmaks !
Itse asiassa merkkasin samat kinkerit jo ensi vuoden kalenteriin. Rengaskone tulee pajalle ja varustetaso nousee vastaamaan myös saarivaltakunnassa rakennettujen kikottimien akselimittoja....viimeistään ensi juhannuksena. Hinnan jäädytän samaan tasoon myös ensi kaudelle....mutta itsepalveluna.
Muutoin kalastuksenvalvonnan raportti on lyhykäinen, vehkeitä ei tarvinut viedä keneltäkään ja pahin kohellus puuttui radaltakin, hyvä niin. Oma ajo ei ansaitse edes sivulausemainintaa, siis olen vaiti *
Hanski
possujono pilaa elämän
Oli joo mahtavaa!!
Suuri kiitos järkkäreille!
Ensi vuonna uudestaa!
Kuvei vaan pitäs nähdä äkkiä!!!![]()
Tuollahan tuo kaveri ajelee käytävällä hoitsujen kans rullatuolilla(AnDy @ Kesä. 22 2008,23:44) kirjoitti
nimim. 2 orggilaista samas tuvas jalat pystys
Kivaa oli; toivottavasti ensi vuonna uudestaan.
Ja olipas jokseenkin opettavaista olla nopeassa ryhmässä pujottelukeppinä..![]()
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
No, mitäs sä oot mennyt tumpeloimaan? Ja toisekseen, miksi et ollut Kemorassa tumpeloimassa?(Eetu @ Kesä. 23 2008,18:03) kirjoitti
- Bernard Shaw
Päivän tavoite - 20 muuttolaatikkoa - saatiin pakattua, joten käytettiin sitten pikkuisen reilut 2h aikaa hyödyksi ja käytiin läpi perjantain kuvat... Nyt löytyy galleriasta 302 kuvaa ja lisää (eli lauantai ja sunnuntai) käydään läpi jossain vaiheessa kun aikaa löytyy ja intoa muuttolaatikoitten pakkaamiseen ei löydy.
ps. jos kiinnostaa alkuperäiset kuvat tai jos omaa kuvaa ei löydy, vaikka perjantaina ajoitkin, niin alkuperäiset löytyvät meiltä koneelta, eli postia minulle tai jtz:lle. Ihan kaikkea ja kaikkia ei saatu kuvattua, sen verran rajallisia ne mahdollisuudet kuitenkin ovat ja kaikki eivät ole niin fotogeenisia kuin toisetja kun itsesensuuria on melkoisesti joukossa mukana, niin karsittiin rankalla kädellä huonompia otoksia pois.
Hienoja otoksia(ShadowCat @ Kesä. 24 2008,00:32) kirjoitti
seuraavaa satsia odotellessa.
Mitenkäs muuten näiden otosten copyrightit, jos vaikka haluaa linkittää facebookin tms?
//Andy
Lähetäthän ratapäiviin liittyvät kysymykset osoitteeseen ratavastaavat@moottoripyora.org
Hmm, oletko koskaan kokeillut vääntää sitä kaasua pohjaan asti josko ne sittenkin riittäisivät?(Athene @ Kesä. 22 2008,22:28) kirjoitti
![]()
Periaatteessa copyright on meillä kuvaajilla (ja minun & jtz:n on hitusen vaikea muistaa, kumpi on minkäkin kuvan nappaissut(AnDy @ Kesä. 24 2008,08:20) kirjoitti
niin se on sitten yhteinen tuo copyright). Kuvissa on vesileimana © kaukana.net & WBR Racing. Mutta eipä tuo nyt niin kamala juttu ole, jos vaikka facebookin haluaa laittaa, mielellään tietty jos mainitsee lähteen eikä väitä kuvaa itse ottamakseen
Siis vaikkapa maininta että on WBR Racing ratapäivillä Kemoralla Juhannuksena 2008 riittää mielestäni ihan hyvin. Huvin ja harrastuksen (harjoituksen) vuoksi minä noita kuvia ainakin napsin enkä niistä ammattia itselleni aio, niin en kovin tiukkapipoisesti ole noita copyrighteja itselleni vaatimassa.
![]()
Minun puolestani kuvia saa käyttää...
Kiitos kaikille osallistuneille... Väsyttää vieläkin vaikka en edes ajanut (enkä juopotellut)...![]()
Asiahan on taas niin että ensi vuonna teemme saman uudestaan...
Kiitos ja palataan samalla aiheella ensivuonna...
Hyvä idea(jarim @ Kesä. 24 2008,08:33) kirjoitti
! Ei ookkaan tullu mieleen
.
Lady, Sexy Lady.
Jos sulla oli se mattamusta/valkoinen R6r vm. 08.(Ärrätär @ Kesä. 23 2008,18:54) kirjoitti
Laskit kyllä menemään ihan hyvää kyytiä![]()
Aprilia RSV4-R
Perjantaina pikkulipat endurolla ja töölöön.. Sääriluun yläpää murskana, 4-5kk saikkua nyt alkuunsa(jennica @ Kesä. 23 2008,19:24) kirjoitti
pari kuvatusta
Näillä mennään
Jepulis kotona taas. Hauskaa oli, vaikkei ressu mennytkään ihan suunnitelmien mukaan.
Suuret kiitokset kaikille ajajille ja järjestäjille (WBR) sekä päteville hoitajille (erityisesti sille blondille, joka voi kyllä jatkossakin tulla pitelemään mun jalkaa).
Sekä sitten tietysti kaikille jotka keräsivät mun kamat kasaan ja pakkasivat auton. Ja niillekin jotka kertoivat niitä huonoja vitsejä kun odoteltiin lanssia...
Andylle pitäis kyllä hommata joku mitali, kun se jo toistamiseen jeesas mua ratapäivillä. Ensiks apparalla taikoi jostakin uuden db-killerin. Ja nyt sitten teki surkeasta tilanteesta huomattavasti paremman, tuomalla kaikki mun tärkeääkin tärkeämmät kamat ja raadot helsinkiin. Yllättäen Nissankin jaksoi ilmeisesti perille asti ja radio varmaan pelitti kuin unelma?
Scuuballe tietenkin papukaijamerkki, kun jaksoi toimia mun yhteysmiehenä radalle ja laittoi asiat rullaamaan sekä piti mut muutenkin ajantasalla tilanteessa.
Ja Eetulle paranemisia, voit laittaa niitä munkin vetskarikuvia näytille!
Chuck Norris tilasi Hesessä Big Macin, ja sai sen.
Tässä korjattu linkki, kliks. Oli "s" liikaa.(Eetu @ Kesä. 24 2008,19:08) kirjoitti
Ai stana... *kylmiäväreitä* Koitahan nyt sitten pysyä pyörätuolilla ja kepeillä pystyssä. Toipumisia!![]()
- Bernard Shaw
Kiitokset kaikille mahtavasta seurasta jasille kahdesta pilttuusta kootulle partiolle, joka joka aamu jaksoi vääntäytyä kettuilemaan tutut läpi ennen kokousta
Kiitokset myös kuvaajille hienoista otoksista.