Nyt olis tiedossa nätti Hornetti vm 99 hintaan 4000 euroa...miltä hinta vaikuttaa? Mun mielestä ok yleiseen pyyntitasoon nähen.
Millainen pyörä toi on(siinä on äänenvaimentaja vaihettu muuten vakia), onko ihan tehoton surisija? Saako keulimaan helposti ja riittääkö voima yhtään maantielle? kevyt kun mikä se ainakin on
Edellinen pyörä oli jokunen vuos sitten gsx-r 1100 88 mallinen. Hyvä sekin, mut aika painava.
Tosi ketterä peli mutka-ajoon. Kierroksia tietysti tarvii, kun 600 on, ennenku lähtee. Kannattaa laittaa myös suuttimet & vapari ja käyttää säädettävänä, jos kerran vaimennin vaihdettu. Hinta ei vaikuta äkkisistään kovinkaan pahalta, riippuu tietysti pyörän yleis-& kuluvien osien kunnosta.
Ostin tuon Hornetin, ei se sitten myynytkään 4000 egeen, vaan maksoin 4200 Tänään tuli ajeltua jo parisen sataa kilsaa, kun oli aurinkoinen keli ja vapaapäivä. Mitä huomasin nii saisi nostaa tassua reippaammin, ei kaasulla nosta Kytkimen kanssa ei halua ruveta nosteleen, siinä käy aina pahasti mulle. auttaisko jo yhden pienempi eturatas?? kokemuksii? entä mistä vois ostaa.
muuten oli ihan kiva ajaa, uskalsi ajaa vaikka oli vähän liukastakin
tottakai toi on aika tehoton pyörä, itelläkin oli tonnistanen "sporttimopo" edellinen. mut kun ajan kaupungissa eniten ja en ikinä pystynyt kunnolla ulosmittaan edellisen ominaisuuksia, myin sen sitten aikanaan ja ny vaihdoin halvempaan. Vaikka se vanha olikin ja painava, niin siinä oli ihan hyvin potkua...
tuoko noi suuttimet ja putsari oikeesti lisää potkua? vähän olis tietty mukava saada, mut kaupungissa ei hirveesti tarvii
Mulla oli viime kesänä 600cc Hornet. Slipari,vapaavirtaussuodatin, suuttimet -> ei omasta mielestä mitää mullistavaa muutosta.
Pyörästä yleisesti, oli iha kiva peli yhden kesän ku ajeli. Muuttui kuiteki melko tylsäksi ku alko tulee ajamine tutummaksi. Homman kruunas sen ku kävin isoveljen 636 kawaa ajamas. Hornet tuntu sen jälkee laiskalta, löysältä sohvalta .
Keulimisesta ku puhelit nii ittel oli vakiovälit ja nostelin kytkimellä aina. Kyl se kytkimen livauttaminenki o iha "turvallista" (nii turvallista ny ku keulimine on) ja helpoiten kävi sillä. Kaasua pumpauttamallaki kyl nousi ykkösel mut en tykänny siitä tyylistä (vauhtia heti paljon ja ykköne lyhyt nii siivu jäi lyhyeks). Kytkimel sen sijaa pysty nostaa kävelyvauhdista jo