Tulokset 1:stä 11:een 11:sta
    Elikkäpä, olis tarvista kangaspäällysteiselle sukalle, ei kutiste sukalle, vaan semmoiselle, joka kiskotaan piuhojen päälle.
    Ei haittaa vaikka olisi muka kromattua tai sitten eri värisinä saatavaa tekstiiliä.
    Materiaalilla ei oikeastaan ole väliä, mutta minä en löydä googlella mitään, joten apuja kaivataan.
    Lahjattomat treenaa
    tarvikeliikkeet kuten yleiselektroniikka ja partco. Ainakin.
    Mulla on hakusessa samaa tavaraa. Viime kesänä erehdyin piilottamaan johdot sellasen muovisen haitariputken sisään. Tuota myyvät mm. Honkkari ja Motonet. Ruman näköistä ja rapisi ja napsahteli nolosti kun käänsin tankoa puolelta toiselle. Helppo tuota oli asentaa, kun ei tarvinnut katkoa johtoja.
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (SenioRR @ Helmi. 11 2008,14:59) kirjoitti
    Mulla on hakusessa samaa tavaraa. Viime kesänä erehdyin piilottamaan johdot sellasen muovisen haitariputken sisään. Tuota myyvät mm. Honkkari ja Motonet. Ruman näköistä ja rapisi ja napsahteli nolosti kun käänsin tankoa puolelta toiselle. Helppo tuota oli asentaa, kun ei tarvinnut katkoa johtoja.
    Oliko semmoinen halkaistu "kurkkutorvi", vai spiraali?
    Ihan vaan uteliasuuttani kyselen...
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Luupää @ Helmi. 11 2008,13:37) kirjoitti
    tarvikeliikkeet kuten yleiselektroniikka ja partco. Ainakin.
    Kiitos
    Ainakin yleiselektroniikalta löytyy mustaa, vielä kun jotain "villimpää" väriä löytyis...
    Lahjattomat treenaa
    Lainaa (Juikka @ Helmi. 11 2008,15:39) kirjoitti
    Lainaa (SenioRR @ Helmi. 11 2008,14:59) kirjoitti
    Oliko semmoinen halkaistu "kurkkutorvi", vai spiraali?
    Ihan vaan uteliasuuttani kyselen...
    Se oli semmosta halkaistua putkiloa. Kiinnitetään ohuilla nippareilla. Tota saa erivärisinä. Tjuning-kärryihin kait tarkoitettu paksuja johtonippuja peittämään... Kuten todettua, ei kovin hienon näköistä. Jossain oon myös nähnyt sellaista spiraalia. Vähän niinku suihkuletkun näköistä kromattuna. Taitaa tosin mustanakin löytyä.
    -Hannibal-

Spiraalia saa ainaki hydrauliliikkeistä, keltaisenakin.
    Jos joku löytää hienompaa kuin tuota mustaa muovisen näköstä niin ilmotteleppa täälläkin
    Kurttuputki on kankea ja kova.
    Spiraali jäykistyy ja murtaa johdot.

Paras lienee Nyloninen punottu kaapelisukka.
    Se säätyy oikeaan kokoon ja sitä löytyy kaikkia värejä.
    Kiinnitys pätkällä kutistesukkaa päistä.

Elektroniikkakaupoista saa ainakin mustaa ja villimmät värit ylihintaan vaikka PC-modauksen erikoisliikkeistä kuten jimmspc-store.fi

Kiitoksia AimoPamaus
    Nyt alkaa olemaan värivalikoimat kohdallaan
    Lahjattomat treenaa
    JEES! Suuret kiitokset multakin vinkistä!

Justiin tuommosta vastaavaa mulla Härräkässä oli alunperin ja uutta haluan tilalle, kun alkuperäset hölmönä silppusin...
    -Hannibal-

11.  
    Eipä kestä.
    Kiinnitykseen riittää muutaman sentin pätkät kutistesukkaa jonka olisi hyvä olla liimallista mallia. Lämmittäkää varovasti ettei itse punos sula reijille.
    Ei niin näkyviin paikkoihin suosittelen itsevulkanoituvaa sähköteippiä.