Kirjoitan tuote tiedot en omiani käytän kuitenkin öljyä vaihtoväli 10.000 km pyörä bmw r 1100 rt vm 96
valvoline vr 1 racing 20w-50
mineraali pohjainen kilpamoottoriöljy
täydellinen suoja korkeissa lämpötiloissa
pitää moottorin puhtaana
erinomainen öljykalvon leikkauskestävyys
Ajokelit toivottaa jo maaliskuulle bemisti
No mikäs siitä tekee edullisen?
miksi kirjoitat ilman lauseita ja yhdys sanoja
mikä nyt tekee tuosta öljystä juuri bmwhen sopivan tai edullisen tai miksi ja millä kokemus taustalla suosittelet tuota hyvänä öljynä
<p>2002-2014</p>
(C-A-D @ Helmi. 11 2008,20:34) kirjoitti
Kieltämättä hieman sekava postaus.
Öljystä en tiedä, mut immeisillä tuppaa olemaan noita luki/kirotushäröjä,eipä olla C-A-D niin kärkkäänä siellä![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
<p>2002-2014</p>
Mää jo pelekäsin et joutuu painiin C-A-D:n kans miitisä ku menee härppiin(C-A-D @ Helmi. 11 2008,22:45) kirjoitti
![]()
MP-Rata
www.avecci.fi / www.cbrxx.fi / www.bmwsportbikes.fi / www.kawarb.fi / www.panfun.fi / www.ducatibikes.fi
Muutaman sata tuhatta ajellut 2V boxereilla ja rivibemareilla kyseisellä rasvalla eikä ole ainakaan mulla koneet poikinu.
Suht edullista Motonetissä 5 litran pöntöissä.
Mut hei, ei aloiteta taas uutta öljyvääntöä, kukin ajelee öljyllä minkä hyväksi kokee
34,90 / 5L Motonet
Lukihäiriötä ei oo toistaseks diaknosoitu, Tuli varmaan oltua liikaa töissä jo koulu aikana. Äidinkielen tunnit jäi väliin, *
pitää tässä opetella.
Kysyin äsken öljyn hinnan varaosa liikkeestä.
On 45.e 5.l pönikkä eli 9.e/ litra
Ei kun baanalle![]()
Tämän jo luulis kelpaavan C-A-D :llekki(bemisti @ Helmi. 12 2008,08:27) kirjoitti
,paitsi tuo iso kirjain pilkun jälkeen
Kevättä kohti mennään ja pienet väännöt saa ajan kulumaan paremmin![]()
MP-Rata
DELVAC![]()
![]()
Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
ja motonetistä 34,90 EYPO.![]()
Niin kauan kun ihmiset ajavat autoilla puhelin korvalla,
minä ajan Termignonit kiinni pyörässä.
En ole Bemarissa kokeillut, muttta Motoguzzissa tuntuisi toimivan.
On muuten täälläkin päin roimasti halvempaa Minimanissa kuin tarvikeliikkeessä.
"Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
Huh, kovaa hintaa maksatte öljystä. Perus Bemariin.(bemisti @ Helmi. 12 2008,08:27) kirjoitti
Muistakaa, että se on boxerikone, kuiva kytkin ja vaihdelaatikossa omat öljyt.
Mä olen käyttänyt Nesteen 20-W50 öljyä.
On ihan huoltokirjan mukainen öljy ja toiminut viimeiset 50.000 km mun R1100GS pyörässä erinomaisesti.
Hinta on Nesteen asemilla alle 15.-/4l litran pönttö.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Muistelen maksaneeni viimeksi n. 45-50€/20l pänikkä Delvakkia? Sitä olen lirutellut jokaiseen omistamaani pyörään viime vuodet, eikä ole ollut ongelmia kuivien, eikä märkien kytkimien kanssa. :-) Vielä ei uskalla lähteä ajelemaan, mutta ehkä kohta jo tiet kuivaa ja päästään päristelemään.
Honda ST1300A
Husqvarna TE250, kuntoilutarkoituksiin ainoastaan...
Mihis te käytätte/hävitätte noi jäteöljyt
Mä en jaksa lutrata ja kuskata noita öljyjä edes takasin. Viimeks maksoi öljynvaihto öljyineen (Castrol, jotain) vajaat 50 töineen. So, kerrostaloelämä on. En aio näissä vähissä varastoissani mitään öljypäniköitä säilytellä.
Öljyt menee kerhon jäteöljyastiaan. Jos ei ole kerhon jäsen niin sitten TI-hallien ( Neste) jäteöljysäiliöön.(raisio.offroad @ Helmi. 12 2008,16:59) kirjoitti
Toi 50.- on kuitenkin aika kova hinta öljynvaihdosta.
Mulla maksaa öljynvaihto noin 12.- egee ( ilman suodatinkuluja ), kun itse tekee. Öljyä kuluu vaihdossa 3.75 litraa mun Bemariin.
Ja öljynä edelleen se Neste 20-W50 öljy.
Pekka
![]()
![]()
![]()
Pekka
Toisaalta, jos joku tekee sen palveluna, niin onko 50 euroa sitten niin paljon. Tallitila tai TI-halli tarttis varata ja öljyt sun muut rensselit laahata mukanaan... ääh.
Mutta, jos tässä nyt oman tallipaikan löydän taikka ostan, niin aika helppoja eurojahan noi on säästää. Pitäis varmaan myydä motskari, niin olis varaa ostaa talli![]()