Tuossa kevään projektina olisi hankkiutua vanhasta RC36 Vifferistä eroon ja siirtyä kardaani-aikaan. Tuossa miettinyt vaihtoehdoiksi joko K1200RS:ää (vm +/-2000) tai suunnilleen vastaavaa R1100R/RS boxeria.
Kuinkas noissa on kilsojen keston kanssa, mitä kohtia tarkistettava ja onko jotain tiettyä varottavaa?
Turhahan sitä on kysyä kumpi olisi kannattavampi kun kaikki kehuu omansa mutta jotain plussia/miinuksia olisi kiva tietää ko.tyypeistä.
Dirty Nasty Furriner
No nyt avasit taas matolaatikon. Mistähän aloittaisi. Aloita sinä vaikka pläräämällä tätä Puimuri-foorumia taappäin. R vs K -keskusteluita on aika ajoin ollut. Hetki sitten myös Bokseria suimittiin ihan luvan kanssa.
Kovasti erilaisen pyörän tulet saamaan, valitsit kumman hyvänsä. Et huonoa kummassakaan tapauksessa. Kilsojahan nuo kestää molemmat melkein rajattomasti, jos huolto vaan on tehty ohjeiden mukaan. R on ehkä kuitenkin janan kauemmassa päässä nykyfillaristasi katsoen.
<p>2002-2014</p>
Muistan kun kerran olin käymässsä Frank Nymanilla, möi silloin hetken aikaa myös bemaria, ja Frankki esitteli jollekin vanhemmalle herrasmiehelle matkapyöriä. Kawan GTR:ää Frankki esitteli monisanaisesti ja kun phe siirtyi Bemariin, Frank totesi, ettei sitä tarvitse selittää...
Näin on ollut ainakin 80-luvun lopulta saakka, ettei se paljoa selittelemällä ole parantunut. Niin kuin vanha sanonta meni... "Sitä ei valita... siihen päädytään..."
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Niin no, huoltaa ja korjata pitää Bemariakin. Jarrupalat, kytkimet, sun muut kulahtaa ajan myötä, ei auta. Kahdeksan kesää on kuitenkin Bemarillekin pitkä ikä. Tarkoitan, että paljon on voinut jo tapahtua. Toiset meistä kolhii kulkupelejään ja joillakin ne on ns. uuden verosia.(Staga @ Helmi. 10 2008,23:52) kirjoitti
Mut ajettavaksi ne on tehty molemmat K tai R
Kuluvat osat on kuluvia, lähinnä kiinnostaisi onko jotain tyyppivikoja kuten kuluvia nokka-akseleita á 2995mk kuten autossa oli![]()
Dirty Nasty Furriner
Tuu hakeen täältä hieno K 1200 RS, menee muuten ihan kohta vaihdossa K 1200 ässään. Väriltään kuten TÄMÄ
Rek. 2002, yksi ja alkuperäinen omistaja, kilsoja 56.500, eli joku >parisataatuhatta vielä edessä. Runsaat varusteet kaikki laukut, hälytintä yms.. Hieman piristetty versio, eli lastu vaihdettu, Remuksen putki ja K&N ilmanputsari. Hieman piristetty = aivan eri pyörä luonteeltaan kuin vakio.
Ei tässä mallissa mitään varsinaisia tyyppivikoja ole. Omassa pyörässä ei ole koskaan ollut mitään vikaa, jos akun loppumista ei sellaiseksi lasketa.
Saat samaan rahaan kuin tarjosivat uuteen vaihdossa, eli tasan 12.000 €. On varmasti asiallinen ja hyvin pidetty peli.
S1000XR ja Winha 340. Aiempia K1300S, K16GT, K1200S, K1200RS x 2, Virago 1100, Kawasaki Mach III, Suzuki T250, Yamaha DT125, Mz 125 jne..
Route 66 - 2006.
Boxereita en tunne, mutta K-pyörissä kun vaihda(ta)t nokkaketjun ohjurisysteemin jossain sadankolmenkympin kohdilla ja samantien perälaakerin (jollei ole aiemmin jättänyt sua tielle...(Staga @ Helmi. 11 2008,17:55) kirjoitti
) niin siinähän ne vissiin tärkeimmät.
Tuota perälaakerin morjenstamista jotkut pitävät tyyppivikana, ne kenelle se ei satu eivät tietenkään pidä...
K-koneilla ajellaan satoja tuhansia kepoisesti...
t. pozo
![]()
-04 K 1200 LT
Amerikan kierros 2006:
http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/
Amerikan kierros 2010:
http://finnstoccr3.blogspot.com/
Amerikan kierros 2011:
http://finnstoccr2011.blogspot.com/
Moponparantelukuvia:
http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo