Jengi säätää syyttäsuåtta, Birdie on yksi parhaista! Nimenomaan reissussa. Ok, jos menet lappeenrannasta imatralle, muillakin pärjää - mut hei, ota pyörä joka vastaa käyttötarkoitusta...Tuplaäxä on loistava paketti euoropan reissuille, motareilta alppiteille, ja tavaraakin saa matkaan vaikka esim. V-tyylin sivulaukkuja ei kukaan nykybläkkäriin suunnittele... Itse olen kuvitellut, että sporttisten pyörien matalat pleksit on suunniteltu antamaan kuskin hartioille lepotaukoja > 200km/h nopeuksissa, (myös) siitähän moottoripyöräilyssä on kysymys...
Osta pannari tmv. jos haluut tuulelta suojaan, tai sitten matkaa avoautolla, johon saa katon kun alkaa jakaus meneen sekaisin...

MAD (mean absolute deviation)
Arghh! Pahoitteluni... Vika korjattu, johtui vain suunnattomasta innostuksesta. *(AimoPamaus @ Helmi. 16 2008,17:33) kirjoitti

Suzuki Bandit 1250 SA -07
Honda CBR 1100 XX -08
anothergeek: Kiitos linkeistä. Ei tosiaan kummoinen homma tuo perän nosto...
Mistä hommasit nuo jalkatapit?
Ole hyvä vaan.(AimoPamaus @ Helmi. 17 2008,17:17) kirjoitti
Jalkatapit hommasin täältä .org:in kautta yksityiseltä myyjältä. Todennäköisesti nuita tappeja saa ihan buell:in varaosia myyvistä liikkeistä.
Ellen ihan väärin muista, niin R2-D2 kauppasi myös vähä aikaa takaperin myydään osiossa näitä samanlaisia Buell:in jalkatappeja?
Asennuksesta vielä sen verran. Kuvissa sitä ei näy, mutta tappien sisään piti tehdä "sovitusholkit", koska noissa Buell:in jalkatapeissa olevan reiät ovat huomattavasti suuremmat kuin mitä XX:n olevat jalkatappien pultit ovat. Lisäksi niitä jalkatappeja joutuu hieman viilaamaan, jotta ne sopivat paikoilleen.
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Holkitus ja koneistus tarvittaessa onnistuu.
Kun nyt vaan pääsisi edes kokeilemaan että kelpuutanko jopa alkuperäiset.
Vaikken ole kuin 180cm pitkä, niin VFR:n jälkeen huomasin, että XX:ssä on mielestäni tiukempi polvikulma. Käytännössä tämän huomasi "toimihenkilöjalkojen" puutumisena pitkillä matkoilla.(AimoPamaus @ Helmi. 17 2008,20:43) kirjoitti
Noilla Buell:in tapeilla jalat laskeutuu muistaakseni noin 4cm alaspäin ja polvikulma loivenee huomattavasti. Ei ole toimihenkilöjalat oikutelleet jalkatappien vaihdon jälkeen =)
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Runkoa 188 mutta onneksi on duunarin jalat.(anothergeek @ Helmi. 17 2008,20:56) kirjoitti

Möin ne jollekin täällä. Ostin Hoghausista, Konalasta.(anothergeek @ Helmi. 17 2008,20:35) kirjoitti
Emmä mitään holkkeja kyllä laittanut, mutta varmaan on parempi niin. Muistaakseni vain toista piti työstää, eikä sitä saa työstää liikaa.