Jengi säätää syyttäsuåtta, Birdie on yksi parhaista! Nimenomaan reissussa. Ok, jos menet lappeenrannasta imatralle, muillakin pärjää - mut hei, ota pyörä joka vastaa käyttötarkoitusta...Tuplaäxä on loistava paketti euoropan reissuille, motareilta alppiteille, ja tavaraakin saa matkaan vaikka esim. V-tyylin sivulaukkuja ei kukaan nykybläkkäriin suunnittele... Itse olen kuvitellut, että sporttisten pyörien matalat pleksit on suunniteltu antamaan kuskin hartioille lepotaukoja > 200km/h nopeuksissa, (myös) siitähän moottoripyöräilyssä on kysymys...
Osta pannari tmv. jos haluut tuulelta suojaan, tai sitten matkaa avoautolla, johon saa katon kun alkaa jakaus meneen sekaisin...
![]()
MAD (mean absolute deviation)
Arghh! Pahoitteluni... Vika korjattu, johtui vain suunnattomasta innostuksesta. *(AimoPamaus @ Helmi. 16 2008,17:33) kirjoitti
![]()
Suzuki Bandit 1250 SA -07
Honda CBR 1100 XX -08
anothergeek: Kiitos linkeistä. Ei tosiaan kummoinen homma tuo perän nosto...
Mistä hommasit nuo jalkatapit?
Ole hyvä vaan.(AimoPamaus @ Helmi. 17 2008,17:17) kirjoitti
Jalkatapit hommasin täältä .org:in kautta yksityiseltä myyjältä. Todennäköisesti nuita tappeja saa ihan buell:in varaosia myyvistä liikkeistä.
Ellen ihan väärin muista, niin R2-D2 kauppasi myös vähä aikaa takaperin myydään osiossa näitä samanlaisia Buell:in jalkatappeja?
Asennuksesta vielä sen verran. Kuvissa sitä ei näy, mutta tappien sisään piti tehdä "sovitusholkit", koska noissa Buell:in jalkatapeissa olevan reiät ovat huomattavasti suuremmat kuin mitä XX:n olevat jalkatappien pultit ovat. Lisäksi niitä jalkatappeja joutuu hieman viilaamaan, jotta ne sopivat paikoilleen.
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Holkitus ja koneistus tarvittaessa onnistuu.
Kun nyt vaan pääsisi edes kokeilemaan että kelpuutanko jopa alkuperäiset.![]()
Vaikken ole kuin 180cm pitkä, niin VFR:n jälkeen huomasin, että XX:ssä on mielestäni tiukempi polvikulma. Käytännössä tämän huomasi "toimihenkilöjalkojen" puutumisena pitkillä matkoilla.(AimoPamaus @ Helmi. 17 2008,20:43) kirjoitti
Noilla Buell:in tapeilla jalat laskeutuu muistaakseni noin 4cm alaspäin ja polvikulma loivenee huomattavasti. Ei ole toimihenkilöjalat oikutelleet jalkatappien vaihdon jälkeen =)
ex. Aprilia RSV 1000R - 2004
ex. Kawasaki KLE650 (Versys) -2007
ex. Kawasaki ZZR1400 -2009
ex. BMW K1200R -2007
ex. Honda CBR 1100XX -1998
ex. Honda VFR 750F -1994
Runkoa 188 mutta onneksi on duunarin jalat.(anothergeek @ Helmi. 17 2008,20:56) kirjoitti
![]()
Möin ne jollekin täällä. Ostin Hoghausista, Konalasta.(anothergeek @ Helmi. 17 2008,20:35) kirjoitti
Emmä mitään holkkeja kyllä laittanut, mutta varmaan on parempi niin. Muistaakseni vain toista piti työstää, eikä sitä saa työstää liikaa.