Jepjep eli pyörä kuume on paha ja katsellu tässä ehdokkaita ja vastaan olis tulossa 41tkm ajettu 04vm r6 jamppu. huoltokirjan mukaan on huollettu ajoissa. Miten onko pahaa sanottavaa tosta pyörästä. Onko tyyppivikoja mitä kaikkea.
-CB Sevenfifty-93 (ex)
-CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
-GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)
* -JaaJaa RacingTeam-
käytöstä riippuen kestäviä ovat.
mulla juuri huollossa -99 vastaavan verran ajettuna ja siinä on kytkin loppu. vaihdoin jäykemmät jouset & uudet levyt sinne.
laatikossa saattaa kakkonen paukahtaa kovissa vaihdoissa mutta sitä tekee uudemmatkin kutoset ja ykköset joten jos ääni on SIEDETTÄVÄ niin sitä ei kannata pelästyä.
se kannattaa varmistaa että se 40tkm huolto on tehty. siinä tarkastetaan venttiilien välykset. eli jos sielläkin oli kaikki ok (mitä luultavammin oli) niin ei muuta kuin hinta kohdalleen ja mopo vaihtaa omistajaa...
allerkirjoituksessa saitti mistä saattaa löytää lisää infoa ;)
Yamaha FZ1-N -07
www.salonen-motorsport.fi
mitäs ne tälle jampulle lupaa huippuja?miten riittää väännöt esim kaupunki ajossa ettei tarvii kytkimellä nau´uttaa???
-CB Sevenfifty-93 (ex)
-CBR 900 Fireblade - 98 (ex)
-GSF 1200 Bandit - 04 (nyk.)
* -JaaJaa RacingTeam-
En tiä mitä lupaa mutta todellista mennee sinne 230 nurkille, ja kyllähän tolla kaupungissa ajelee ilman suurempia ongelmia. Motari vauhdeissahan noi kuussatkut ainakin ittee vituttaa kun kierrokset jossain 6 tonnissa kun satkua ajaa.. Mutta makuasioita.. Mutta radallahan noi parhaimmillaan on..![]()
sä et oo nähtävästi koskaan joutunu ajamaan piikillä pitempiä matkoja motarivauhtia([Sepi kirjoitti
![]()
GSX-R600 '04
The further on the edge, the hotter the intensity
Jakoketju saattaa olla vaihtoa vaille noilla luvuilla.. ainakin Raskaampaa kättä nähneessä pelissä näin oli, roklatti aika karusti.![]()
GSXR 750 -06, ex-CBR954RR
siihen useasti auttaa pieni lisäkiristys sieltä automaattiselta kiristäjältä. tai sitten ketju on todella venynyt.(J.V. @ Helmi. 14 2008,22:37) kirjoitti
Yamaha FZ1-N -07
www.salonen-motorsport.fi
Mistä se johtuu se kakkosen paukahtelu?
Mua ainakin sattuu sieluun ja kiveksiin
se ääni. Olisi paljon kivempi että kävelytiellä
päät kääntyisivät rouheiden äänien takia
kuin sellaisen vaihdelaatikon paukkeen vuoksi.
Ajelen FZ6-N:lla vm- 05. Mittarissa 20 tkm.
Voiko asialle tehdä jotain?
Jammun lootat on herkkiä oikeelle vaihtotekniikalle. Tyypillinen virhe on kiihdyttää ykkösellä, vetää kytkin pohjaan ja "miettiä" 1-300 sekuntia vaihtaisko kakkoselle. Varmasti pamahtaa. Mitä pitempään miettii sitä lujempaa pamahtaa. Sama homma vielä korostuneemmin alaspäin vaihtaessa. Alaspäin kakkoselle ei pitäis vaihtaa kun kolmoselta ja nopeesti. Ei niin että ajetaan kuutosella 140kmh vedetään kytkin pohjaan ja rullataan puoli kilsaa, sitten aletaan naksutella alaspäin. Viimestään kakkoselle mentäessä pamahtaa niin että laatikko tuntuu hajoovan. Voi hajotakkin. Nämä nyt tietty ääriesimerkkejä. Mutta idea selvä.
Vaihdot nopeesti, ja ennen kun nopeus muuttuu, ja vaan kaks pykälää kerralla niin toimii.
"For a 1,600MW (nuclear) unit, that means a construction cost of up to €5.6bn. We see very little prospect of these costs falling and every likelihood of them rising further."
-Citigroup Global Markets, 2010
Mulla oli tuollainen -03 mallinen. Mittariin otti 270km/h. Vääntö riittää hyvin normi ajeluun.(vi_tu @ Helmi. 14 2008,22:14) kirjoitti
Kyllä noi uudet kuussatkut enemmän menee todellista kuin 230. Nykyinen -03 CBR 600rr meni mittariin 270 kun GPS oli tallentanut 258.([Sepi kirjoitti
Mulla on vastaava 25 tkm ajettu. Eipä siinä mitään, ihan normiajoa vaan ilman sen suurempia murheita *koputtaa puuta*.
Miksi 41 tkm olisi jotenkin ikäloppu, en ymmärrä... Jos se on huollettu ajallaan niin hyvin pitäisi mennä. Hinta saa noilla kilsoilla alkaa korkeintaan 6:lla.
Itselläni -99 R6 jolla ajettu ~39tkm. Menossa kesän alussa neljänkympin huoltoon. Eipä mitään vikoja ole ollut ja huoletta on saanut ajaa. Kesäisin käynyt liikkeessä huollossa ja talvisin putsattu ja puunattu + vaihdettu kulutusosaa omatoimisesti jne.