Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    Pyörä pitäis 20000km huoltoon viedä, muttei ole hajuakaan mitä se edes suunnilleen maksaa ja mitä siihen kuuluu?
    Näillä mennää!
  2. #2
    Mihin yammuun?

    Eiks tää helpoimmin selviäs soittamalla sinne jonne on viemässä huoltoon? Tai vaikka useampaan niin löytyy samalla edullisin

    Arvataan nyt vaikka +/- 500e näillä tiedoilla.
    1300cc Suzuki
  3. #3
    Lainaa (Roadkill @ Joulu. 29 2007,10:57) kirjoitti
    Mihin yammuun?

    Eiks tää helpoimmin selviäs soittamalla sinne jonne on viemässä huoltoon? Tai vaikka useampaan niin löytyy samalla edullisin *

    Arvataan nyt vaikka +/- 500e näillä tiedoilla.
    -05 R1
    Näillä mennää!
  4. #4
    Vaihdat ite ne öljyt ja suotimen ja katot että ohjauslaakeri on ok. Ja pällistelet ketjuja ja rattaita. Tähän jos vielä joudut ilmanputsarin ja tulpat vaihtamaan niin ei tartte sitä 500€ maksaa
    <p>oli miten oli, mutta näin on</p>
  5. #5
    Lainaa (säätäjä @ Joulu. 29 2007,12:50) kirjoitti
    Vaihdat ite ne öljyt ja suotimen ja katot että ohjauslaakeri on ok. Ja pällistelet ketjuja ja rattaita. Tähän jos vielä joudut ilmanputsarin ja tulpat vaihtamaan niin ei tartte sitä 500€ maksaa
    vielä kun saisin iteltäni leiman siitä niin ei menis tehdastakuu vituiksi...
    Näillä mennää!
  6. #6
    Lainaa (jamppa @ Tammi. 04 2008,16:09) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Joulu. 29 2007,12:50) kirjoitti
    Vaihdat ite ne öljyt ja suotimen ja katot että ohjauslaakeri on ok. Ja pällistelet ketjuja ja rattaita. Tähän jos vielä joudut ilmanputsarin ja tulpat vaihtamaan niin ei tartte sitä 500€ maksaa
    vielä kun saisin iteltäni leiman siitä niin ei menis tehdastakuu vituiksi...
    Mikäs tehdaastakuu siinä enään on jos -05. Eikös noi ollu kahden vuoden takuulla.
  7. #7
    En tiiä onko hinnoissa minkä verran eroa rykköseen, mutta tuohon miun vehkeeseen makso kahenkympin huolto n.300€. Ja saman verran kustantaa eessä oleva kolmenkympin huolto..
    <span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
  8. #8
    Ykkösluokan huoltoa jammuille nyt helsingissä.
    MJL-Huolto.com
    Ei voi ku kehua toimintaa
  9. #9
    Lainaa (http @ Tammi. 05 2008,00:45) kirjoitti
    Ykkösluokan huoltoa jammuille nyt helsingissä.
    MJL-Huolto.com
    Ei voi ku kehua toimintaa
    Kuulin juuri tänään että Aprilia ja Öhlins valtuutuksien jatkoksi on tullut Yamaha.
    Ja kyllä mun Kawasakikin on saanut sen verran hyvää huoltoa siellä, että sinne sen jatkossakin kiikutan kun se hoitoa vaatii..
  10. #10
    Lainaa (xs2jammu @ Tammi. 04 2008,21:25) kirjoitti
    Lainaa (jamppa @ Tammi. 04 2008,16:09) kirjoitti
    Lainaa (säätäjä @ Joulu. 29 2007,12:50) kirjoitti
    Vaihdat ite ne öljyt ja suotimen ja katot että ohjauslaakeri on ok. Ja pällistelet ketjuja ja rattaita. Tähän jos vielä joudut ilmanputsarin ja tulpat vaihtamaan niin ei tartte sitä 500€ maksaa
    vielä kun saisin iteltäni leiman siitä niin ei menis tehdastakuu vituiksi...
    Mikäs tehdaastakuu siinä enään on jos -05. Eikös noi ollu kahden vuoden takuulla.
    joo mutta se on 06 käyttöön otettu, 28.4 menee vanhaksi.
    Näillä mennää!
  11. #11
    Kuulkaas huoltohemmot. Mistä saisi kätevimmin
    tilattua FZ6:n huoltokirjan että ymmärtäis
    mikä helekatin ohjauslaakeri?! Talo on tullut
    ite rakennettua ja aina pyrkinyt kaiken tekemään
    ite mutta prätkistä en niin tiedä kun on niin uusi
    tuttavuus tuo möllikkä tuolla tallissa jolle pitäis varmaan tehdä jotain kun olen sillä ajanut paljon viime kesänä.
  12. #12
    Lainaa (lranta @ Helmi. 18 2008,01:41) kirjoitti
    Kuulkaas huoltohemmot. Mistä saisi kätevimmin
    tilattua FZ6:n huoltokirjan että ymmärtäis
    mikä helekatin ohjauslaakeri?! Talo on tullut
    ite rakennettua ja aina pyrkinyt kaiken tekemään
    ite mutta prätkistä en niin tiedä kun on niin uusi
    tuttavuus tuo möllikkä tuolla tallissa jolle pitäis varmaan tehdä jotain kun olen sillä ajanut paljon viime kesänä.
    ohjauslaakerin tarkistat näin.Laita moottorin alle pölkky tms.tuki,jotta saat nostettua etupyörän maasta.Ota kiinni etuhaarukan alapäistä ja yritä liikuttaa haarukkaa edestakaisin pyörän pituussuunnassa.Jos tunnet löysää liikettä,niin silloin on välystä laakerissa.En tiedä voiko sitä jotenkin kiristää vai pitänekö vaihtaa.Käyttöohjekirjan saa yamaha huollosta ja siinä onkin hyvin selvitetty eri huoltotoimet
  13. #13
    Ojauslaakerissa ei välttämättä ole löysää liikettä vaan selvä "hammastus" käännettäessä tankoa, jolloin laakeri on lopussa ja hakkautunut koloille
  14. #14
    Lainaa (lranta @ Helmi. 18 2008,01:41) kirjoitti
    Mistä saisi kätevimmin tilattua FZ6:n huoltokirjan että ymmärtäis mikä helekatin ohjauslaakeri?!
    Huoltokirjan saat kätevimmin <span style='color:white'>pöllimällä</span> netistä.

    Toi ohjauslaakeri (tai oikeastaan sen yläpuolinen suojaus) on suunnitteluvirhe FZ6:ssa. Sadevesi pääsee sinne putkeen, siksi ulkona säilytettävässä FZ6:ssa pitäisi olla pressu.

    Hollannissa - jossa ajokausi on 12 kk ja sataa paljon, eikä pressuista kukaan ole kuullut - monet vaihtaa kerta vuoteen ohjauslaakerin. Tosin kilsoja voi tulla yli 30 tkm vuodessa. Mutta se sade siinä eniten haittaa, ei kilsat.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  15.  
  16. #15
    Ei moposta mikään takuu mene vaikka itse huoltaa Kyllä se asia on niin,että myyjän pitää näyttää toteen se,että pyörä on jätetty huoltamatta ja sen takia on hajonnut tai jonkun muun käyttövirheen takia.Se on tietenkin eri asia,jos ei osaa ja halua...