Pyörä pitäis 20000km huoltoon viedä, muttei ole hajuakaan mitä se edes suunnilleen maksaa ja mitä siihen kuuluu?
Näillä mennää!
Mihin yammuun?
Eiks tää helpoimmin selviäs soittamalla sinne jonne on viemässä huoltoon? Tai vaikka useampaan niin löytyy samalla edullisin
Arvataan nyt vaikka +/- 500e näillä tiedoilla.
1300cc Suzuki
-05 R1(Roadkill @ Joulu. 29 2007,10:57) kirjoitti
Näillä mennää!
Vaihdat ite ne öljyt ja suotimen ja katot että ohjauslaakeri on ok. Ja pällistelet ketjuja ja rattaita. Tähän jos vielä joudut ilmanputsarin ja tulpat vaihtamaan niin ei tartte sitä 500€ maksaa![]()
<p>oli miten oli, mutta näin on</p>
vielä kun saisin iteltäni leiman siitä niin ei menis tehdastakuu vituiksi...(säätäjä @ Joulu. 29 2007,12:50) kirjoitti
Näillä mennää!
Mikäs tehdaastakuu siinä enään on jos -05. Eikös noi ollu kahden vuoden takuulla.(jamppa @ Tammi. 04 2008,16:09) kirjoitti
En tiiä onko hinnoissa minkä verran eroa rykköseen, mutta tuohon miun vehkeeseen makso kahenkympin huolto n.300€. Ja saman verran kustantaa eessä oleva kolmenkympin huolto..
<span style='color:#650D10'>R6Raato </span>
Ykkösluokan huoltoa jammuille nyt helsingissä.
MJL-Huolto.com
Ei voi ku kehua toimintaa![]()
(http @ Tammi. 05 2008,00:45) kirjoitti
Kuulin juuri tänään että Aprilia ja Öhlins valtuutuksien jatkoksi on tullut Yamaha.
Ja kyllä mun Kawasakikin on saanut sen verran hyvää huoltoa siellä, että sinne sen jatkossakin kiikutan kun se hoitoa vaatii..![]()
joo mutta se on 06 käyttöön otettu, 28.4 menee vanhaksi.(xs2jammu @ Tammi. 04 2008,21:25) kirjoitti
Näillä mennää!
Kuulkaas huoltohemmot. Mistä saisi kätevimmin
tilattua FZ6:n huoltokirjan että ymmärtäis
mikä helekatin ohjauslaakeri?! Talo on tullut
ite rakennettua ja aina pyrkinyt kaiken tekemään
ite mutta prätkistä en niin tiedä kun on niin uusi
tuttavuus tuo möllikkä tuolla tallissa jolle pitäis varmaan tehdä jotain kun olen sillä ajanut paljon viime kesänä.
ohjauslaakerin tarkistat näin.Laita moottorin alle pölkky tms.tuki,jotta saat nostettua etupyörän maasta.Ota kiinni etuhaarukan alapäistä ja yritä liikuttaa haarukkaa edestakaisin pyörän pituussuunnassa.Jos tunnet löysää liikettä,niin silloin on välystä laakerissa.En tiedä voiko sitä jotenkin kiristää vai pitänekö vaihtaa.Käyttöohjekirjan saa yamaha huollosta ja siinä onkin hyvin selvitetty eri huoltotoimet(lranta @ Helmi. 18 2008,01:41) kirjoitti
![]()
Ojauslaakerissa ei välttämättä ole löysää liikettä vaan selvä "hammastus" käännettäessä tankoa, jolloin laakeri on lopussa ja hakkautunut koloille![]()
Huoltokirjan saat kätevimmin <span style='color:white'>pöllimällä</span> netistä.(lranta @ Helmi. 18 2008,01:41) kirjoitti
Toi ohjauslaakeri (tai oikeastaan sen yläpuolinen suojaus) on suunnitteluvirhe FZ6:ssa. Sadevesi pääsee sinne putkeen, siksi ulkona säilytettävässä FZ6:ssa pitäisi olla pressu.
Hollannissa - jossa ajokausi on 12 kk ja sataa paljon, eikä pressuista kukaan ole kuullut - monet vaihtaa kerta vuoteen ohjauslaakerin. Tosin kilsoja voi tulla yli 30 tkm vuodessa. Mutta se sade siinä eniten haittaa, ei kilsat.
Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
- - - - - - - - - - -
"Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
- - - - - - - - - - -
Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
Ei moposta mikään takuu mene vaikka itse huoltaaKyllä se asia on niin,että myyjän pitää näyttää toteen se,että pyörä on jätetty huoltamatta ja sen takia on hajonnut tai jonkun muun käyttövirheen takia.Se on tietenkin eri asia,jos ei osaa ja halua...