Suzuki kiinnostaa aina! Minkälaisia käyttäjäkokemuksia kyseisestä pyörästä ja onko kovin kalliit vakuutushinnat vuosi?
Näillä näppäimillä pitäs ajaa kortti ensi kesänä! Alko niin syyhyttään! Onko kevyt käsitellä kyseinen pyörä näin noviisille? Mulla ei niin kauheasti omaa massaa! ja ei myöskään pituutta! *![]()
On se mainio vehje kyllä. Aikasempia keskusteluja löytyy muutamia:
täällä ja täällä ja täällä . Sitten vielä ihan oma foorumi banditeille suzukibandit.org
990 adv, VF750F, ZX-12R
Kevyt ajaa vaikka onkin aika painava rohjake.
Tinkaa siihen S-malliin mukaan muutama erikorkuinen pleksi kun jossain vaiheessa tuut kummiskin korkeampaa tai matalampaa kaipaamaan![]()
Nakulla ei huolta moisesta![]()
The Real Thing ?
Itse päädyin viimetalvena 650:een vesirosvoon enkä ole katunut, niinku viineistä: sivistynyt, pehmeä... ei laiskaan vaan kuunteleva ja räjähtävä joka jättää monen isomman, mutta ah niin nautinnollisen mukava ja tallissa on useita pyöriä.![]()
poku banuhäiskä:Suzuki,Moto-Guzzi,Velocette ja NSU-601
Mainio pyörä, paitsi hiljaa ajaessa nykiminen alkaa ottaa päähän. Olen 187 pitkä ja satula ala-asenossa ei pahasti kohise kypärässä. Bensaa vie litran vähemmän kuin vanha rosmo.
Kävin tänään ensimmäistä kertaa elämässäni koeajamassa Banditin. Koeajo ei saanut mitään suurta innostusta minussa syntymään, mutta oli aivan OK. Tämän jälkeen tarjottiin, että josko haluaisin heittää koeajolenkin B-kingillä, n. 30 km lenkin jälkeen palasin suu messingillä takaisin liikeeseen. Olin varautunut ostamaan banditin, mutta kingin koejamisen jälkeen meni mielenkiinto Bandiittiin. Nyt pieni lisä säästäminen ja Kingi alle.