Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Terves,

Viime keväänä tuli blokattua itselleni -00 Kimalainen eli 750 Gixxeri. Nyt olisi kesälle tarkoitus saada vähän kimeyttä äänestä pois. Mikä äänenvaimennin toimii omasta mielestäsi parhaiten? Tarkoitus olisi siis vaihtaa pelkkä änkkäri, eikä koko putkistoa.

Eli mitä suosittelette, jos tarvetta olisi saada matalampaa ääntä, mutta tehon kasvatus ei ole etusijalla. Lisäksi tuleeko isot säädöt pillin vaihdon jälkeen ja paljonko kustantaa..about?

Kiitos etukäteen
    Parille vain...
    Mulla oli -01 Gixussa Devilin putki. Siinä oli kyllä ihan kohtuu soundit. Sen jälkeen K6 oli melko hiirulainen GP Evon kanssa, puhumattakaan vakiosta.
    ~ Tässä maailmassa on aina vaaroja niille, jotka ovat peloissaan. ~
    - Bernard Shaw
    yoshimuraattihan suzukissa pitää olla
    hiljaa hyvä tulee!!! gsx-r 1000 k7
    Lainaa (enriikke @ Helmi. 10 2008,11:15) kirjoitti
    Onko Yoshimuralta joku tietty slipari, mitä kannattaisi katsella...haluaisin mustan hiilikuituversion ainakin...

Ja tosiaan, onko pillin vaihdon jälkeen iso duuni säädöissä ja paljonko se keskimäärin kustantaa?
    Parille vain...
    Itellä on Yoshin Rs-3 pönttö ja vakiona on ainaki aika lussut äänet sillä pöntöllä. Nyt on otettu pois 25cm ja ääniä riittää kyllä vaikka muille jakaa
    Ja minulle ainakin sanottiin ettei sitä tarvi säätää pelkän pöntön vaihdon takia, toki voit jos haluat.
    Suzuki Gsx-r 1000 -07
    Yoshimuralle ääni täältäkin.
    Mulla on se TRS pönttö ja ääntä löytyy ihan mukavasti
    Tässä
    Mä suosittelen Deviliä, hintakin on ihan kohtuullinen Akraan tai Yoshiin verrattuna.
    Em mie mitään tiiä, mie ajan vaan mopoolla!
    K6 750 ja LeoVince slipari, ääni muuttui hiukan matalammaksi kaupunkiajossa, ja yläkierroksilla vedätettäessä maukkaammaksi

- Evo

"Olla rohkea ei ole sama asia kuin etsiä vaaraa."
    Lainaa (Goof @ Helmi. 17 2008,22:46) kirjoitti
    Mä suosittelen Deviliä, hintakin on ihan kohtuullinen Akraan tai Yoshiin verrattuna.
    Ja vitusti paremmat saundit.
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  10.  
    Lainaa (Subbe @ Helmi. 10 2008,12:45) kirjoitti
    Lainaa (enriikke @ Helmi. 10 2008,11:15) kirjoitti
    Onko Yoshimuralta joku tietty slipari, mitä kannattaisi katsella...haluaisin mustan hiilikuituversion ainakin...

Ja tosiaan, onko pillin vaihdon jälkeen iso duuni säädöissä ja paljonko se keskimäärin kustantaa?
    Itellä Yoshimuran TRC slipari hiilikuituisena. Melko kallis, mutta hieno Tilasin jenkeistä, ku suomessa ei vissiin tota hiilari pönttöä myydä..? Mulla tais maksaa kakspuolsataa penkki+säätö huollon yhteydessä