Tulokset 1:stä 6:een 6:sta
    Auttamatta tahtoo meikäläisellä jäädä ajohousujen lahkeet muutaman sentin liian lyhyiksi
    Yhdet passelit IXS-merkkiset omistan, mutta tarvitsisisin sellaset vähän rennommat (farkkutyyliset tai gamo...).
    Nuo jo olemassa olevat ovat kesällä pikkupyörityksessä aikas lämpivät (olen älynnyt ottaa vuorin pois )
    Olisiko teillä ehdotuksia?
    Viime kaudella MP-asulla oli ainakin gamo housut joissa aikast pitkät lahkeet. Housut ovat corduraa joten eivät ne nyt kauhean viileät ole mutta kokeilemisen arvoiset.
    Käynkö mä usein täällä?

Nykyiset mopot:
    KTM Super Duke -07
    KTM 520 EXC -02
    Kawasaki ZX-12R -00
    Kokeilepa kysyä Eurobiker:sta. Soittelin itsekin sinne eilen ja kyselin nahkoista. Se suomalainen merkki "Sweep" tekee tarvittaessa sellaiset kuin tarvitset ja mistä materiaalista vain, eikä hinta ole mikään mahdoton.

"Päin helvettiä menee, mutta ei voi valittaa, rima pysyy paikallaan kun riman alittaa..."

ZZR 1400 2014
    Toinen kotimainen paikka on Hanx. Mittatilauksena onnistuu mikä vain.
    Suo, kuokka ja Suzuki
    Lindstrandsin Lizardit on pitkät.
    <a href="http://www.youtube.com/watch?v=0eDMHyfezxM&feature=related" target="_blank">One of these mornings
    Won't be very long
    You will look for me
    And I'll be gone</a>
  6.  
    Mulla myös usein ongelmana housujen pituus, kun tuppaavat aina oleen liian lyhyet.
    Superbikersista löysin kuitenkin Spyke-merkkiset ajofarkut, joissa pituutta on sen verran, että täytynee hieman lyhentää.
    Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo