Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12
Tulokset 31:stä 40:een 40:sta
    Vaihdoin vuosi sitten Nordeaan kun Tapiola nosti hintoja. About 1400e kummassakin...
    F4i Sport '02 -> ZX12R '05 -> Hayabusa '09 -> Ducati 1098 '09 -> pyörätön
    Vakuutukset Nordeassa. Auto 70/70 bonusta liikenne+kasko 441 euroa. Pyörä 20/70 bonusta liikenne+kasko 584 euroa. Kilpailukykyiset hinnat mielestäni!
    Suzuki GSX 1250 FA ABS -11
    Lainaa (mpe @ Helmi. 14 2008,00:35) kirjoitti
    Pirusti hinnat muuttuneet viimevuodesta. Tein pyörän vakuutukset IF.ille. Tekivät tarjouksen josta ei voinut kieltäytyä
    joo, ja joku viikko sitten kuulin, että Ifin "pienellä präntätty" kannattaa luke hyvin, esim: palovakuutus korvaa vain suorat salamaniskut jne.

En tiedä varmaksi, onko huhussa perää.
    Onko kellään kokemuksia Fennia <-> Nordea? Kumpi lienee kalliimpi?
    Kun itse otin äskettäin mopoon vakuutukset, oman vertailuni perusteella Fennia oli edullisin.
    BMW R1200GSA LC
    BMW R1150GS
    ex: K1600GT, K1200GT
    Lainaa (AXP @ Marras. 10 2008,20:11) kirjoitti
    Onko kellään kokemuksia Fennia <-> Nordea? Kumpi lienee kalliimpi?
    Kun itse otin äskettäin mopoon vakuutukset, oman vertailuni perusteella Fennia oli edullisin.
    Alkukesästä vertailin ja mun tilanteessa Fennia ja Nordea oli lähes samanhintaiset. Vaakakuppi kallistui lopulta Nordean hyväksi keskittämisen ja avainasiakkuuden ansiosta. Muistaakseni Fennia olisi ollut vähän halvempi ilman avainasiakkuutta. Nordealta tuli parempi tarjous kotivakuutukseen, eli sekin vaikutti kokonaispottiin.

Pudottavatko yleensä minkä verran noista listahinnoista, kokeilin avainasiakkaan alennuksia niin tuli joku 55 € kalliimpi kuin tapiolassa. Tiedän toki että riippuu paljon on lainaa, paalua yms, mutta suurinpiirtein.
    Ei helv. auto muka olisi tuolla 150€ kalliimpi vuodessa, noista listahinnoista lähtee varmaan aika hyvin pois. Ja ainahan hinnat riippuvat merkeistä, tehoista yms.
    Täytyy taas talvella pyytää tarjouksesta joka firmasta.

ex-Suzuki GSX-R 750 K8
    Kannattaa sitten muistaa varsinkin näinä talouskriisin aikoina että Nordea vahinkovakuutus on Tanskalaisen trygVesta A/S:n Suomen sivuliike... Nille jotka eivät taloudesta tiedä tuontaivaallista niin sanottaakkoon että Tanskaa saattaa odottaa vastaava kohtalo kuin Islantia. meininki on Tanskassa tällä hetkellä sama kun suomessa 90-luvulla, "devalvoidaan,Ei devalvoida" ja korot kovassa nousussa jotta valuutta säilyisi jollakin tasolla, kupla on taskassa myös paisunut erittäin merkittäväksi(merkittävämpi kun suomessa). Tietenkin myös Nordealla itsellään voi olla vaikeuksia lähitulevaisuudessa..... Olen myös kuullut joistakin viivästelyissä korvausasioissa suomen päässä(ei oma kohtaisia).
    Mulla oli kans tämän kauden 1.11 asti mp:n vakuutus nordeassa mutta siirsin tapiolaan, yhtenä syynä seisonta mahdollisuus(!) sekä 10% vuotuinen bonuskertymä jos jaksaa/haluaa veivata 7kk/v. Pankkiasiat on edelleen nordeassa ja autovak. ikävä kyllä Pohjolassa, mutta "tilannetta tarkkaillaan"...

Yamaha FZS 600 -02
    "Ajokausi" 12kk/vuosi ;)
    Omat ja firman Turvassa, eläkkeet menevät sitä kautta kylläkin
    Tapiolaan. Montaa olen kokeillut, tämä halvin paketti tällä erää.
    MZ 125,Y RD125, Honda TA, C Elefant e750, Yamaha FZ6, D MS DS1000, BMW F800R, Ducati M696, Ducati GT1000, MG Griso 8 v, Honda XX, Suzuki DL650, Y XVS1300, H-D VRSCDX, Honda VFR800X, VN 1700,MG Vintage,MG Bellagio,MG Breva,BMW R1200R,VicV, Vic BW, F800GT
    Reilu vuosi sitten otin vakuutukset nordeasta. Sieltä antoivat ylivoimaisesti parhaan tarjouksen. Tarviipa varmaankin kilpailuttaa yhtiötä taasen, jos vaikka saisi vielä edukkaamman tarjouksen jostakin nyt.
  10.  
    Äsken napsin Kawaan vakuutukset IF:ltä
    360e + 60e osakasko

ei mielestäni hirvee, halvempi kuin Clioon ... 20pinnaa saa vakuutuksille alkubonareita(mulla kun ei bonareita ole liisareiden takia tullut )

Rupes kyseleen vakuutusjamppa että saisi 12pinnaa kaikkiin vakuutuksiin alea jos keskittäisin kotivakuutuksenkin IF:lle.. nyt siellä on mun peräkärry, auto ja väinö

-F-
Sivu: 2 / 2:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12