Tulokset 1:stä 15:een 15:sta
  1. #1
    tästä oli aiemmin keskustelua; kun poistaa pyörän takaräystään ulkonäkösyistä (=rekisterikilpiteline + minivilkut) niin jo alkaa kura p...le roiskua selkään ja penkille. no mitäpä jos leikkais ohuesta taipuisasta ja suoraksi pyrkivästä muovista sellasen metri kertaa 20cm suikaleen, se lokasuojaksi, rekkari painaa takapään oikeaan suuntaan alaspäin. levyn saa varmasti sidottua penkkiin vaikka hihnalla tms. tämä siis väliaikaine, kevyt rakenne, jonka saa sadesäillä päälle ja sitten muuten helposti pois. whaddayasay. ootteko muita kikkoja keksiny? ulkonäkö ON tärkeä mutta se kura v...taa.
    Senior Highway Bomber

    Ride Loud - Ride Proud

    Kawasaki z750s -05
  2. #2
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Uhraat mukavuuden ja puhtaanapitämisen helppouden ulkonäön vuoksi?

    No mikäs siinä, toiset tunkee rautaa läpi sieraimista ja niistä sekin näyttää hyvältä

    No annan vinkin:

    ÄLÄ AJA SATEELLA



    Dirty Nasty Furriner
  3. #3
    Mää oon nähnyt ainakin PV-suskissa siwan muovikasseja rekkarin takana... Siinä tulee monta kärpästä yhdellä iskulla. Suojaa enemmän roiskeilta ja pyörävarkaat ei nää rekkareita.
    Huono tie, parempi mieli
  4. #4
    Lainaan törkeästi topikkia... Mulla on pläkkärissä samantapainen ongelma. Kura lentää!

    Sitten kun on tuo takaboxi ja suht aina mukana. Sitten sen kahva on aina kostean kelin jälkeen ultralikainen. Kun ei sitä keliä voi aina valita.

    Ja sitä myöten kädet likaiset suht aina, kun sen aukaisee/sulkee. *

    Jonkinlainen kurakaaren 'fender-extender' olis paikallaan. Taikka rekkarin alle joku tsydeemi.

    Mutta, eipä tarttis näyttää kuiteskaan niin karmealta, kuin pahvitestikappaleet....

    Ideoita? *
    Yama80cc&100-Honda125x2/450Dohc/750-SuzyT500-KawaZ1903/1135cc
    Paused '87-'05 Ex XX'99/'05-'21 Tickets '75 '84 '14
    Now '14 VFR1200F
    161.6mph/LPR'09
    175.8mph/Halli'10&SS1000
    177.1mph/Halli'11&SS1600K
    167,2mph/Halli'13&SS1000
    168.4mph/LPR'14&SS1600K
  5. #5
    No perkele, eihän siinä muuta kun ostatte huggerin ja kuitua & hartsia, siitä sitten leivotte kurakeleille sopivan pitkän huggerin. Tai vaihtoehtoisesti muovaa koko hässäkän ihan itte ilman sitä huggeria, pääsee halvemmalla. Tekee kerralla siitä puolikaaren niin alkaa piisata, siihen vielä päähän pieni ulkoneva lippa ja pysyy persaukset puhtaana.
  6. #6
    Turkulainen kiintiöpaha Ouzi:n avatar
    Hallitus
    Rata & Koulutus
    Liittyi Dec 2007
    Turku
    MotOrg ry jäsen
    Tollanen ihme lisä "härpäke" sinne... tekee siististi esim. rosterilatasta ja kiillottaa->rekkarilaattaa siihen parilla ruuvilla ja avot! komia kuin mikä ja toimii suojana!!! ite pohtinut samaa...

    eli toi lisäloksu tossa renkaan takana:
    TL1000S 1999 Kadulle
    GSXR600 -08 Radalle
    GSX1300R -02 Tourinkiin
    Suzuki DR650 -99 EX
    RSV1000R -04 EX
  7. #7
    Busassa ei ainakaan mitään merkitystä onko perää modattu vai ei. Matkustajan selkä on paskassa joka tapauksessa.
  8. #8
    Lainaa (suiza @ Helmi. 08 2008,22:14) kirjoitti
    Busassa ei ainakaan mitään merkitystä onko perää modattu vai ei. Matkustajan selkä on paskassa joka tapauksessa.
    Voisin kyl lonkalta heittää, että tämä johtuu ilmapyörteistä. Hieman vaikeampi noita on alkaa vähentämään lokareilla.
    CBR 600F '99 --> Triumph Daytona 675 '06
  9. #9
    Hieman piti tänään tarkistaa omia kuningasajatuksia.... Päätin jättää keularempan jälkeen eturapakaaren pois wäinöstä. Olisi hieman äreempi luukki.

    No, tänään ajolenkin jälkeen totesin, jotta onhan sillä rapakaarella nimensä mukainen käyttötarkoituskin

    Kävinpä juuri pulttaamassa sen takas. Onneksi oli ajaessa umpikypärä, ettei hiekkaista kuravettä ollut silmät ja suu täynnä. Aprillipäiväänkin on vielä aikaa
    Paljon kuutioita ja vähän pyttyjä

    Beta 350 RR kannonkiertäjä
    Yamaha TT600R 673 cc isolohkona vääntävä soransiirtäjä/rospuutto/talviajokki
    V-tyylin vääntöhirviö: Kawasaki VN 2000
  10. #10
    Niinpä... Pitkäkeulaiset on luku sinänsä, siel asti rapa ei lennä silmille.

    Mut tuohon ekaan viestiin... Alkuperäinen lokari pois ja korvaava muovihärpäke tilalle?? Miks? Uskoakseni sellanen ite tehty muovi soiro ei voi olla orkkislokaria paremman näköinen. Kun nyt ulkonäöstä oli kyse, mut kaikenlaisiahan meitä mahtuu kuten niitä korujen ripustajia..
    Kawasaki 550 -83 Limited Edition
    Grumpy Old Fart

    "Si vis pacem, para bellum"
  11. #11
    entisessä muoviluodissani oli sellainen ominaisuus, että sadekelillä kastui jalat takapyörän roiskeista.

    No sateella tuli jatkossa ajettua niin että jalat oli tapeilla aivan laidassa, ts, tappien päissä, ja eipä kastunut enää jalat.

    Laita rekkarikilven alle samankokoinen läpinäkyvä pleksin pala, yhdestä kulmasta tai oikeastaan keskeltä rekkarin alalaidasta ruuvilla kiinni, ja käännä se esiin sadekelillä lisäpyrstöksi, tuo voi vähän helpottaa, mutta huggeri voi olla paras ratkaisu.

    Sadekelillä ajaminen on oma taiteenlajinsa, ja siinä voi tulla vähän pyykkiä mikä kuuluu lajin luonteeseen.



    Kaikki tämän nimimerkin kirjoittamat viestit ovat kyseisen
    henkilön omia, yksityishenkilön mielipiteitä, eivätkä
    minkään puolueen, yhteisön tai yrityksen mielipiteitä
    tai kantoja. Oikeus perustuu PL 12§:ään.
  12. #12
    Lainaa (suiza @ Helmi. 08 2008,22:14) kirjoitti
    Busassa ei ainakaan mitään merkitystä onko perää modattu vai ei. Matkustajan selkä on paskassa joka tapauksessa.
    Ja kuskilla housu?
    The point is not to die for your country but to make the other bugger die for his...
  13. #13
    huggeri + modaus
    On helvetin vaikeaa selvitä elämästä hengissä
  14. #14
    Saahan noita mopoja ja vaatteita pestyä... Miksi siis tekeen mitään?
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  15.  
  16. #15
    Liittyi Jun 2007
    Helsinki by the Grace of God
    Kura roiskuu ja pöksyt kastuu...

    Vastaus on Always

    Dirty Nasty Furriner