Tuli käytyä messuilla ja kokeiltua toistamiseen Schubertin C2:sta. Sen verran hyvältä tuntui että ostoon menee nykyisen HJC Symaxin tilalle. Mistä lähtee parhaalla hinnalla ?
Pikaisen haun jälkeen löysin seuraavia:
FC-Moto ==> 349e + toimitus (paljonkohan tuo toimitus on ?)
MotoWebShop ==> 339 + toimitus
BikerPoint Raisio ==> 399e
Onko Suomessa oikeasti tiedossa alle 399e hintaa ? Jos tuosta vielä 20e tippuu ja paikka ei ihan Huitsin Nevadassa, ostan Suomesta.
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
Reliatec:ssa on nyt messutarjouksena 390€, tosin vissiin mustaa only.
Louisilla näyttäisi olevan pienipäisille tarjouksena muutamaa kokoa hintaan 299€
Kysele tokimotosta joka on maahantuoja ....
Reissut mielessä........
Tokimoton hinta messuilla oli 460e. Toki toki siitä jotain tippuu tositilanteessa, mutta ei varmaankaan edullisin. Tuo Reliatec pitää tarkistaa. Tosin hopea ehkä olisi värinä parempi, vaikka en varsinaisesti ole ikinä välittänyt kypärän esteettisestä olemuksesta niin kauheasti => hyvin päähän sopiva, hiljainen ja turvallinen on prioriteeteissa ennen väriä. Ongelma on vielä se, että mulla on niin hirveä kuutilo että koon pitää olla 62/63 eli XXL (suupertista muuten joutuu ottamaan pykälää isomman koon kuin esim. HJC:stä joka minulla on nyt !).
![]()
Mikään ei ole niin tärkeää kuin moottoripyöräily, eikä sekään ole kovin tärkeää. www.j-helin.net
http://www.preis-teufel24.com/advanced_search_result.php?keywords=schubert+c2&os Csid=24e19005557643ebcc390b2f0292a878&categories_i d=
Ostin sitten FC-Motosta. Hopean värisestä sai 7 % lisäalennuksen ja rahti 9.90 ==> 381e. (mustan olisi saanut 360e). Sunnuntai-iltana tilasin ja tyttö toi juuri kotiovelle saakka ==> 5 päivää !
![]()
itse tilasin paripäivää sitten e-bay:stä hintaan 299+pk eli 316eir toimitettuna.... *
toivotaan että kesä tule nobeesti ....![]()