Tulokset 1:stä 7:een 7:sta
    Onkohan missään myynnissä '99 Hornetiin pienempää tehdastekoista kilpitelinettä johon saa vilkut kiinni? Pikaisella googletuksella ja verkkokauppojen tutkimisella ei löytynyt.
    ?
    Mikä motti sun mopossa on kiinni? Kumpaankin löytynee, stormi myy isompaan ja pienempään joudun pohtimaan iltaan saakka.
    En jaksa ajatella, kirjoitan siksi mitä sattuu, joskus sekin sattuu.
    jos ulkomaat kelpaa niin Red racingilta löytyy jotakin.
    -- Kyllä sen kestää, kun tietää miten hyvää se mulle tekee

<s>Pappa Tunturi -76 -> Yamaha DT 125LC -84 -> Honda CB 500 -01 -> Honda CB 600F Hornet -06</s> -> Kawasaki Z1000 -09
    Kiitokset vastauksista. 600ccm pyörästä kyse. Aika messeviä nuo hinnat.. täytyy miettiä vielä mistä saisi vaikka itse tehtyä.
    ?
    Lainaa (Smistik @ Tammi. 28 2008,12:36) kirjoitti
    Onkohan missään myynnissä '99 Hornetiin pienempää tehdastekoista kilpitelinettä johon saa vilkut kiinni? Pikaisella googletuksella ja verkkokauppojen tutkimisella ei löytynyt.
    Ei ole bolt-on telineitä. Syyn huomaat kun alat purkaa sitä perää, se kilpiteline on samaa kokonaisuutta "perän pohjan" kanssa ja menee sahaushommiksi jos alat sovittamaan siihen jotain muuta. Undertray tietysti sopii, mutta maksaakin sitten vähän reilummin.
    ^ Ei se ole ihan umpipuuta, vaan kiinni sellaisessa reilun sentin korkuisessa lirpakkeessa sieltä yläreunasta. Itsellä tuli ihan fiksun näköinen kun kiinnitin sekä minivilkut, että kilven ko. lirpakkeeseen, mutta riippuu ihan putkesta ja vilkkujen koosta mahtuuko.

Nopea homma tehdä, vähän porakonetta ja johdotusta, jää tietty kilpi vähän tyhmään kulmaan jos sitä ei taivuta, mutta voihan siihen askarrella jonkin aluslevynkin.
  7.  
    Noi telineet o iha tolkuttoman hintaisia.. ainaki itelle ku oon sen verra persaukine. Suosittelen tehdä itse tai sit teetätät jossai pajalla varmasti tulee edullisemmaks ku kaupasta osto. Itse teetätin ja tais maksaa koko lysti muutaman euron

636 -06