Tulokset 1:stä 9:een 9:sta
  1. #1
    Uuden MP-Maaliman juttu...
    Kovia seppiä. "Autotalliverstaassa" otetaan 2007 mallisesta Separista 220hp takapyörältä. Huomioonottaen, että SB säännöt vielä rajoittaa noita toimenpiteitä.

    Ja sama laulu 600RR... 137 takikselta

    Piti korjata tuo kusiaisen teholukema, oli aluksi liikaa...



    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  2. #2
    Kusiaisessa litratehoa vaatimattomat 250.
    Kannatti herätä.
    Hypermotard 950
  3. #3
    Lainaa (Baltic @ Helmi. 07 2008,12:38) kirjoitti
    Uuden MP-Maaliman juttu...
    Kovia seppiä. "Autotalliverstaassa" otetaan 2007 mallisesta Separista 220hp takapyörältä. Huomioonottaen, että SB säännöt vielä rajoittaa noita toimenpiteitä.

    Ja sama laulu 600RR... 150 takikselta
    Oli muuten varmasti yksi parhaimmista jutuista mitä siinä lehdessä on koskaan ollut. Aika seppiä kyllä nuo Ten Katen veljekset. Tehdastalli jää jalkoihin kun maajussit virittelee! *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  4. #4
    Eikös siinä uudessa ole 1100 kuutiota? On se kyllä silti ihan hyvin.. "Normijätkät" pikkubudjetilla kun pääsee samalla tilavuudella ehkä n. 200hp takarengastehoihin, tai vähän yli.
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  5. #5
    Lehden juttu on kirjoitettu kauden 2007 pyöristä. Saa muuten ostaa täydellisen kopion Toselandin pyörästä 87500€:lla. Sillähän olisi hienoa harjoitella radalla... *
    Truth, Knowledge, Knackered Sliders
  6. #6
    Lainaa (TPM @ Helmi. 07 2008,14:21) kirjoitti
    Lehden juttu on kirjoitettu kauden 2007 pyöristä. Saa muuten ostaa täydellisen kopion Toselandin pyörästä 87500€:lla. Sillähän olisi hienoa harjoitella radalla... *
    Huh, no se on kyllä kova saavutus, eli 220hp takikselta 1000cc koneesta ja SBK säännöillä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Tämä Toseland oli ajanut kisassa yli 20 kierrosta ilman vesiä koneessa... tarina ei kyllä kerro mitä tapahtui koneelle, mutta kestävä on!!!!!!!!!!
    T765 RäsSi
    GSX-R750 K8 =ex
    CBR600F -00 (Manki)=Dö. R.I.P.
    6-Horo 2005=ex
  8. #8
    Lainaa (Baltic @ Helmi. 07 2008,14:29) kirjoitti
    Tämä Toseland oli ajanut kisassa yli 20 kierrosta ilman vesiä koneessa... tarina ei kyllä kerro mitä tapahtui koneelle, mutta kestävä on!!!!!!!!!!

    Taitaa olla unta tuo....
    Säälin saa lahjaksi, kateus pitää ansaita!
  9.  
  10. #9
    Oli kyllä paras juttu mp-lehdissä pitkään aikaan tuo TK-reportaasi. Ilmeisesti ne pojat osaa jotain koneelle tehdä oikein. Tommonen TK:n pajalta tullut 600RR vois olla ns. sleeperinä aika kova laite kadullakin, siinä moni isomman pyörän kuski haukkais pa*kaa, jos kuski tietäis mitä tekis.

    Edit: kadullahan pärjää toki piikillä, kun eihän sitä yli satasta ajetakaan.



    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)