Tervehdys
Tarkoitus ois lähteä käymään toukokuun lopulla Barcelonaan viikonlopuksi la-ma, ryypiskelyn vois korvata vuokraamalla pyörän. Ehdotuksia mistä pyörä, ja ennen kaikkea mihin suunnata pyörän nokka, reittejä, nähtävyyksiä jne...
ohi asian.
Mutten tajua mitä järkee mennä Barcelooonaaan, jos meinaa mopalla karata pois.Kaupungissa luulis olevan näkemistä jalkasin.
CBR 600F -98 --> CBR 1100 XX -99 --> CBR 929 RR01 -->Busa 2000 --> SV650S -02 -->CBR 1100 XX -99 --> ZX9R -98 --> Yamaha XJ 650 1981 kahvilakilpuri--> Yamaha TY 250 -82-->Honda SS125A 1969 + ZX9R -96.
Olen samaa mieltä. Hieno kaupunki johon kannattaa tutustua julkisilla kulkuneuvoilla.(mopokuume @ Helmi. 07 2008,12:49) kirjoitti
Komppaan edellisiä... noin lyhyessä ajassa ei ehdi saada kuin raapaisun kaupungista... ja julkiset toimii... metrolla vaan huristelemaan. Niin paljon on nähtävää, ettei mopolla kannata mihinkään lähteä.
©
no jos kuitenkin päätät vuokrata mopon, niin lounaaseen kannattaa lähteä.
ajelet rantaa myötäilevää tietä kaupunkiin nimeltä Sitges.
aivan jumalattoman hieno mopo tie. jyrkkä kallio alas välimereen ja hienoja mutkia.
Totta kai pitää mopo vuokrata! Barcelonassa on viikonloppuiltaisin mahdollisuus harrastaa kiihdytysharjoittelua 100-200 prätkän joukossa kaupungissa
Jos haluat kunnon mutkapätkää, niin käy Andorrassa (voi tosin huipulla olla lunta, jos huono tuuri osuu)! Tuo rantatie on myös hieno; menee Monacoon asti samanlaisena kiemurtelevana baanana. Itse painelisin vuorille, sieltä kaakkoon päin rantsulle ja sieltä rantatietä takaisin. Riippuu tietysti keleistä, mihin kannattaa suunnata.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Sitges on homojen lomakaupunki...itse suuntaisin vuorille Barcasta pohjoiseen / koilliseen jos prätkän vuokraisin.
Lähes must on Tossa Del Marin ja St Felieuxin välinen rantatie koillisessa Barcasta. Uskomattoman makee pätkä, tie seuraa merenrannan vesirajaa ja kulkee välillä noin 100 metriä korkeella ja on koko ajan mutkaa mutkan perään...![]()
![]()
![]()
Paikallisten vetomiesten näyttämö iltaisin..![]()
Sitgesiin vievä tie on kyllä loistava, mutta saattaa olla joskus liikaa liikennettä. Ei siellä tartte persettä heti levitellä, jos joku homo vähän kiinnostuu. Onhan siellä jokunen poikkeava hetskukin vahvistamassa sääntöä, mutta ei sitä hyödytä liikaa siellä mainostaa.![]()
Dixi et animam levavi
onkohan tuo rantatie miten hidastempoinen, keksinopeus taitaa jäädä jonnekin 40-50 hujakoille?(vetomies @ Helmi. 07 2008,13:43) kirjoitti
Notta ei mopolla moottoritielle - lakikin sen jo kieltää!
IBA Finland - Pariisi2006 - Alppireissu 2007 - Euroturnee 2008
Suzuki GSX-750F
Kyllähän sen voi vetää maksimiteholla, jos ei ruuhkaa ole *(MikaL @ Helmi. 08 2008,22:22) kirjoitti
Matkalla on tosin melko paljon taajamia, joissa pitää himmailla. Riippuu tosiaan aikalailla täysin liikenteestä; jos keskinopeus alkaa tökkiä ja tulee kiire, voi tietysti vetää moottoritietä pätkän jolloin matka todellakin taittuu jos vaan niska kestää ja bensa riittää.
Niin sitä juuri pitää nyt selvittää, että kuka sanoi minulle ja mitä, että sain sellaisen käsityksen, minkä sanoin käsityksenäni.
Täältä saat ainakin vuokrattua http://www.motoespana.com/index.html .
Ei ole Barcelonan keskustassa, mutta hakevat sinut hotellilta tai lentokentältä.
Viime keväältä ORG!issa: Mp:n vuokraus - Barcelona
ja samaa asiaa Pallontallaajissa Moottoripyörän vuokraus Barcelonassa
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari
Muistatkos AndersReisen missä se bemu vuokraamo on kun en löytäny barcan vuokraamon yhteystietoja? Entäs oliko heiltä mahdollisuus vuokrata kamppeita?
Barcelonan BMW Moto Rentalin pyörät sijaitsevat (tai ainakin sijaitsivat viime keväänä) itse asiassa Sant Cugat del Valles -nimisessä Barcelonan naapurikylässä sikäläisessä isossa Bemari-liikkeessä. Sant Cugatiin pääsee kätevästi junalla (juna-asemalta hurautimme taksilla lyhyen matkan Bemari-kauppaan).(ths @ Helmi. 18 2008,16:40) kirjoitti
Ajovarusteiden vuokraamisesta minulla ei ole tietoa, koska meillä oli omat vermeet mukana.
AndersReisen
Reissuverkko
"Musiikki ei ole se, mikä soi, vaan musiikki on se, miksi se, mikä soi, soi niin kuin se soi, silloin kun se soi."
- Leif Segerstam, kapellimestari