onko kukaan asentanu kawa z750s:ään? siinä tulee pelkästään kauhukahvojen kiinnityksiin, onko tukeva?
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05
En kyllä allekirjoita tuota tukevuutta, heiluu joka suuntaan, ja jotenkin tulee vähän väliä tarkkailtua että vieläkö se laukku siellä on.
Tämä siis blackbirdissä ja se "vanhan" mallinen metallinen levy, niitä näkyy olevan toisen malliasia nykyään. Tuntuu myös löystyvän noi kiinnitys pultit vaikka ne miten vetää kiinne, taitaa olla ihan kohtuullinen rasitus..
Tuon johdosta tuli hommattua ens kesän reissuille käytetty wingrack ja pari laukkua lisää... ovat tukevia, eikä tuossa vilkuttoman wingracin kiinnityksessä ja pois otossa niin kaukaa mene etteikö sitä vois kerran kesässä tapahtuvaa pitempää reissua varten tehdä.
Itse ostaisin jonkun tukevan perätason/wingrack tms ja näkisin hieman vaivaa kiinnityksessä. Mutta jokainen tarpeensa mukaan...
Fivestar telineestä on laukku lentäny huitsin nevadaan, ehkä siksi olen vainoharhainen sen laukun kanssa![]()
- I love the smell of napalm in the morning.
ok. mä en kylläkään ripustaisi laukkuja siihen vaan ainoastaan sitoisin pehmeän kassin päälle. nääs kun tein peräremontin eli poistin takaräystään, laitoin tilalle vain rekkarin ja minivilkut, siinä samalla hävisi ne alkuperäiset kuormakoukut sieltä alapuolelta. taas sitten noihin kauhukahvoihin ei saa sidottua kunnolla.
Senior Highway Bomber
Ride Loud - Ride Proud
Kawasaki z750s -05