Tulokset 1:stä 10:een 10:sta
    Onko kukaan laittanut rukanpukua takuukorjaukseen tehtaalle?Itse jouduin laittamaan takin marraskuun puolessa välissä korjattavaksi ja vieläkään en ole takkia saanut takaisin joten saa nähdä kun ajokausi alkaa niin joko takki olisi tullut takaisin.Miten pitkään yleensä ovat viipyneet?
    Varadero 1000
    Itselle on jäänyt joten sellainen käsitys että noita Rukan vehkeitä ei juurikaan tarvitsis takuina korjailla. Itselläni ei ko. merkkiä pyöräilytamineissa ole edustettuna, joten näiltä osin en osaa takuukorjauksen kestoa kommentoida (tuntuu tosin aika pitkältä, jos takki on lähtenyt korjattavaksi jo marraskuulla)
    Ei ole sellaista mekaanista ongelmaa, jota eivät raaka voima ja tietämättömyys kykenisi ratkaisemaan.

Suzuki GSX-1300R Hayabusa
    Kawasaki ZZR1400
    Yokon (nyk. Scott) coretex-ajotakin laitoin aikoinaan ajokauden päätyttyä takuukorjaukseen ja about kuukauden kuluttua posti toi paketin, jossa oli yllätykseksi täysin uusi takki.

Vähän offtopic merkin osalta, mutta aihepiiri kuitenkin sama.
    Trust your instincts, be yourself!

Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
    Mullakin olisi pieni reikä lähellä kyynärpäätä, päällyskankaassa. Kokeilin kesällä käytännössä kulutuskestävyyttä eikä edes kymmentä metriä kestänyt liukua hyvällä asfaltilla ;-)

Vaikuttaa siltä, että sisempi kangas kalvoineen on ihan ehjä, joten enpä taidakaan lähettää tehtaalle korjattavaksi, jos noin kauan kestää. Pitäiskö itse paikata - joku ammattiompelija varmaan vetää tikit läpi kaikista kerroksista ja Gore-Texista ...

Vaikka takki on noin 1.5 vuotta vanha niin takuu ei ehkä korvaa näitä omia kestotestejä ja toisaalta pieni paikkaus voipi tulla halvemmaksi kuin vakuutuksien omavastuu.
    Reissukuviani: http://picasaweb.google.com/halti.traveller
    -- DL650 -04 --
    Hieman poikkeustapaus, mutta kerron vaikkette halua. Veljellä oli aikoinaan ajotakissa päässyt joku sauma purkautumaan ja hän vei sen paikan päälle Kokkolaan (oli sielläpäin liikenteessä). Korjasivat sen samantien
    <span style='color:#003366'><span style='font-size:5pt;line-height:100%'>Mors certa hora incerta</span></span>
    Kesällä kävi housut korjattavana 1.5Vko kesti ja hajonnut vetoketju oli vaihdettu.

Postitkin hoiti valmistaja.
    T
    Jussi
    ---
    "Jääkiekko on raju peli. Osallistumalla peliin pelaaja hyväksyy siihen liittyvän tapaturmavaaran"
    Olen teettänyt muutamia korjauksia ja muutoksia Rukan pukuihin. Parhaimmillaan puku on tullut takaisin alle viikossa. Joka kerta homma on toiminut nopeasti ilman mitään ongelmia. Vaikka talvella ei varmasti yritetäkään hoitaa mp-pukuja yhtä nopeasti kuin kesällä, kannattaisi kuukauden jälkeen jo soittaa sinne Kokkolaan ja kysyä, missä mennään.
    Rukan pukujen korjaukset ovat yleensä niin edullisia, ettei niitä kyynärpään reikiä tai muutakaan kannata alkaa itse korjailemaan. Eiköhän niistä kustannuksista saa arvion, kun soittaa sinne korjauspalveluun.
    Soittelin tänään aamupäivällä rukantehtaalle ja en tavoittanut korjauspuolen henkilökuntaa.Jätin soittopyynnön ja olin varma että eivät soita mutta soittivatkin sitten iltapäivällä ja sanoivat että takki lähtee sitten tänään kohti kuopiota.Jos en olisi soittanut niin olisi voinut viipyä vielä pitkäänkin siellä.Nyt olisi takin syytä olla kyllä kunnossa kaksi ja puolikuukautta oli aikaa korjailla.
    Varadero 1000
    Takuusta ei ole kysymys, mutta olen kerran yhden lippauspuvun korjauttanut. Sekä takki, että housut tuli korjattuna alle kuukaudessa. Maksoi jotain housujen verran, joten mielestäni kannatti, koska muuten olivat vielä ihan hyvät. Eikä ole mitään vuoto- tai muuta ongelmaa ollut.
    Dixi et animam levavi
  10.  
    Oma Allroad-takkini alkoi rispaantua toisen hihan sisäsaumasta,
    nooh vein sen ostoliikkeeseen, joka lähetti takuukorjaukseen.
    Hihan sisäsaumalla tarkoitan ulkopuolella olevaa päällikankaan saumaa,
    joka on kropan puolella hihaa eikä ulkosyrjällä. :-)

En muista tarkasti, mutta olisiko kolmisen viikkoa mennyt niin
    sain takin korjattuna takaisin. Ei ongelmia sittemmin.
    -- sjm