Tulokset 1:stä 28:een 28:sta
    Mitä mieltä kyseisestä firmasta?

Haluaisin kuulla muiden mielipiteen koska, omat kokemukset ei niin positiivisiä.
    Kallis ollakseen ns. harmaa tuoja!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Onko joku pystynyt vaihtaan siellä pyörää? Itse pari kertaa tarjonnut ja molemmilla kerroilla sanottu ei kiitos.
    Taitaa aika nihkeässä olla tuo pyörien vaihto homma siellä, ainakin jos nettisivuja katsoo niin suurin osa pyöristä olisi asiakkkaan lukuun myynnissä...
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 06 2008,07:48) kirjoitti
    Kallis ollakseen ns. harmaa tuoja!
    Samaa mieltä!
    Hayabusa -07
    Orkkisosia olen sieltä joskus hakenut. Toimitukset on pelanneet hyvin ja alennuksiakin olen hyvin saanut. Pyöräkaupasta ei ole käsitystä. Käsittääkseni ei tee vaihtokauppaa. Ottaa kyllä vaihtopyörän myyntiin ilman kuluja jos sieltä ostaa toisen.
    Hoh hoijaa sun muuta.....
    SLK 320
    BUSA + ER 5
    RF 600
    FJ 900
    XV 535
    CAGIVA C12
    HONDA DAX
    HONDA MONKEY
    POLKUPYÖRÄ
    Onko Motofocus harmaatuoja? Hinnoista olen aina päätellyt, että ovat nimenomaan virallinen kanava. Näin sitä oppii uutta.
    Eikös ne kuitenkin joskus ole ottanut pyörän vaihdossa, näin ainakin käsitin viime kesänä.

Jaa että myyvät alkuperäis osia, täytyykin käydä kyselemässä, jos se alue on kerran hyvin toiminut...

kyllähän se ihan harmaa kauppa on, taitavat jopa itse kuorma-autolla käydä käytettyjä hakemassa, kuinkakohan uusien pyörien takuu korjaukset siellä toimivat?
    Kyllä ne minulta vaihdossa aikoinaan ottivat pyörän.
    Tosin kyseinen liike on kohdallani juurikin sellainen jonne en jalkaani enää pistä.
    Asia loppuun käsitelty kohdaltani.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08

m 72 projekti
    Lainaa (Dick @ Helmi. 06 2008,10:17) kirjoitti
    Orkkisosia olen sieltä joskus hakenut. Toimitukset on pelanneet hyvin ja alennuksiakin olen hyvin saanut. Pyöräkaupasta ei ole käsitystä. Käsittääkseni ei tee vaihtokauppaa. Ottaa kyllä vaihtopyörän myyntiin ilman kuluja jos sieltä ostaa toisen.
    Osa toimituksista olen minäkin kuullut pelkkää positiivista.
    Nettisivuilta en löytänyt alkuperäisvaraosista mitään kohtaa, laitoin sähköpostia osista joten odottelen nyt vastausta
    minultakin aikoinaan pyörän vaihdossa ottivat ja varaosiakin on saanut hyvin aina hyllystä heti, ainakin normaali kulutus osat. Monelta kyllä kuullut et myyjien palvelu motivaatio pari metriä maan alla
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Lainaa (Kawaaija @ Helmi. 06 2008,10:23) kirjoitti
    Eikös ne kuitenkin joskus ole ottanut pyörän vaihdossa, näin ainakin käsitin viime kesänä.

Jaa että myyvät alkuperäis osia, täytyykin käydä kyselemässä, jos se alue on kerran hyvin toiminut...

kyllähän se ihan harmaa kauppa on, taitavat jopa itse kuorma-autolla käydä käytettyjä hakemassa, kuinkakohan uusien pyörien takuu korjaukset siellä toimivat?
    Itsellä ei oo moitittavaa, kaks busaa oon uutena ostanut ja ovat ottaneet vaihto pyöränkin sillon kun oon tarjonnut, huollot on pelannu ilman ongelmia. Pelkästään positiivista on kohdallani ollut tähän asti.
    Lainaa kirjoitti
    6. Ottaako Moto Focus vanhan pyöräni vaihdossa?

- Kyllä, teemme jatkuvasti vaihtokauppaa.
    - Meille on kuitenkin tärkeää, että näemme kaikki vaihtopyörät.
    - Vähimmäisvaatimus on sähköpostissa lähetetyt kuvat ja hyvä kuntokuvaus vaihtarista.
    Eli... Peruskauraa näyttäs vaihdokkien ottaminen olevan
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
    Oma pyöräni on sieltä uutena ostettu (olen toinen omistaja). Kyselin taannoin tuosta meitin paikallisesta pyöräkaupasta miten toimitaan jos tulee takuun aikana jotain hämminkiä, täältä on nääs motofocukseen pikkasen turhan paljon matkaa. Sanoi että motofocuksen maksusitoumuksella takuuhommat voidaan tehä täällä, eikä kuulemma ole ollut tähän mennessä motofocuksen kanssa heillä ongelmia. No, toistaiseksi ei onneks ole pyörässä mitään hämminkiä ollut, eikä toiv. tulekaan. Ja eihän niitä nyt laatuvehkeisiin...
    Ninja forever, man!
    keskiviikkona 6 päivä kysyin orkkis osia kawaan, eikä ainakaan vielä ole tullut vastausta, ei ainakaan kauhean nopeaa palvelua, täytyy varmaankin soittaa perään missä hinnat viipyvät...
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 06 2008,07:59) kirjoitti
    Onko joku pystynyt vaihtaan siellä pyörää? Itse pari kertaa tarjonnut ja molemmilla kerroilla sanottu ei kiitos.
    Itse ainakin onnistuin vaihtamaan pyörää tuolla. (Forssassahan tämä on?) Sain vielä reippaasti paremman hyvityksen kuin mistään muualta tarjottiin. Uuteen (käytettyyn) pyörään sain 12kk takuun ja huollon samaan hintaan ja palvelu oli erinomaista. Ei mitään valittamista minulla, joskaan en koskaan tarvinnut takuuta, pyörä on toiminut erinomaisesti. (Takuukin tosin umpeutui 06.06.07.)

EDIT: Sellainen pointti tosin, että oma vaihtopyörä oli sattumalta joskus aikoinaan heidän tuottamansa. Saattoi vaikuttaa asiaan.

Retired
    Itsekin aikoinaan ostin pyörän tuolta ja ottivat vanhan vaihdossa. Itsellä meni kyseisen liikkeen kanssa kaupat ihan asiallisesti, mutta kaverilla voisi löytyä "muutama" negatiivinen sana tästä puljusta .
    Honda CBR 1000 RR
    Itselläni on tosi huonoja kokemuksia, varaosa puoli on ihan syvältä.
    Kun tilasin ihan tavallisia kulutusosia, niin se kesti ja kesti ja sitten kun tuli,NIIN rattaat oli ihan eri vehkeen kuin piti.
    No uudet tilaukseen ja myyjjä sanoi et ottaa yhteyttä kun ne saapuu. Kolme kuukautta meni ja soitin onko tullut ?.....sanottiin et ei vielä, soitellaan.
    Vuosi on kulunut eikä soittoo oo kuulunut.....
    No en tietysti si enää odotellut vaan otin muualta ja sain heti.

No pientä katkeruutta ilmassa.........
    Ostin Motofocuksesta käytetyn saksasta tuodun pyörän 8.5.07, 12kk.n takuulla. Vaihdossa vanhaa eivät ottaneet. Pyörä kesti vajaa 4tkm. Hajosi loman ekana päivänä ELOKUUN alussa......takuukorjauksessa on vieläkin, veivät lopulta tammikuussa muualle korjattavaksi, toivottavasti asiansa osaavalle korjaajalle. (olikohan takuu se, että pyörä pidetään korjaamolla 12 kk?). Sanoivat syksyllä suoraan, että korjaamolla on tärkeämpiä kohteita kuin ruveta pyöräni vikaa arvailemaan, loma-aika ym... Pitävät ajossa ja huoltavat ne jotka liikkuu. Sain varapyörän loppukesäksi, johon oli tyytyminen kun ajaa halusin. Niin jäi kesän tärkeimmät reissut tekemättä ja loma oli pilalla.

Lupasivat, että ajokauden alkaessa pyörä on varmasti kunnossa. Sanoivat, että vaihdetaan vaikka moottori jos ei muuten kuntoon saada. Pyörä käväisi kyllä kotona ja ajoin sen verran, että tiesin vikaa olevan.

Samalla tässä kiukun vuodatusta purkaan. Kaunis vapaapäivä pyörättömänä valuu hukkaan.
    Kaupan purkua mietin, vai mitä tekisin? Suututtaa. Vuoden kalliita vakuutuksia maksanut ja vajaa 3 kk ajanut. Mielestäni kohtuutonta.

Ymmärrätte varmaan, että en suosittele Motofocusta.
    vx800 -96, Honda Nt 650 Deauville
    Kerran olen käynyt kyseissä firmassa...en kylläkään ostanut mitään pyörää...tiedustelin tiettyä Hondan mallistossa olevaa pyörää...ei me sitä tuoda ollenkaa oli vastaus....jaaha tuumasin...tuli semmonen outo fiilis...tai anteeksi että häiritsin tunne...varmaankin kova kiire...Eipä ole tullut käytyä sen jälkeen siellä...Mutta pyörä tuli hommattua.Pitää ostaa sielltä mistä saa.
    <br />
    Ostin tänäkeväänä liikkeestä gxs 750 F mopon. Oli pitkästä aikaa kiva törmätä paikkaan jossa palvelu ja asioiden hoito hipoi täydellisyyttä.
    Eli minulla positiiviset kokemukset.
    Nyt pyörä vaihtunut jo mustarastaaseen.

kotisivut
    Autolla ajetaan pakosta ja pyörällä ilosta.
    www.cbr.fi
    Itsekin ostin omani suzuki gsxf 750 pyöräni tuolta ja vanhasta sain vaihdossa 500 euroa enemmän kuin paikallisista liikkeistä täältä satakunnasta tarjottiin.

Ja tulipahan pyörään takuu -08 vuodelle ja nyt ajokauden päätteeksi olen viemässä kaasuttimien tarkistukseen/ säätöön kun seisoo useamman päivän niin ei meinaa käynnistyä ja lupasivat tuon laittaa kuntoon.

Palvelu omalla kohdalla oli ripeää ja nopeaa ja itsekin tietysti olen tälläinen nopean kaupan tekijä jos sopiva kohde löytyy, niin silloin ei mietitä kauaa
    Suzuki GSX 1250FA -14

Edelliset pyörät:
    Suzuki GSX1250FA -10, Suzuki GSF1250FA -08, Suzuki GSX650F -08, Suzuki GSX650F -07,Suzuki GSX750F -03, Suzuki GSX750F -02, Kawasaki LTD450
    + kevarit joskus nuorena
    Kävin keväällä katsomassa pyörää. Muutamasta otin "kylmät" ja palloilin ehkä 15-20 minuuttia liikkeen tiloissa.

No, rauhassa sain katsella. Ostin sitten muualta. Rahat oli rintataskussa ja peräkärry auton perässä että olisin voinut maksaa ja napata pelin heti kyytiin mutta ei sitä sitten oikein viitsi ruveta väkisin ostamaan kun ei edes tervehditä.

Tampereella asioin jatkossakin.
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--
    Lainaa (juhani_palmu @ Syys. 22 2008,14:28) kirjoitti
    Kävin keväällä katsomassa pyörää. Muutamasta otin "kylmät" ja palloilin ehkä 15-20 minuuttia liikkeen tiloissa.

No, rauhassa sain katsella. Ostin sitten muualta. Rahat oli rintataskussa ja peräkärry auton perässä että olisin voinut maksaa ja napata pelin heti kyytiin mutta ei sitä sitten oikein viitsi ruveta väkisin ostamaan kun ei edes tervehditä.

Kokeileppas seuraavan kerran tällaista:

Menet liikkeeseen rahat mukana. Sanot ensimmäiselle myyjälle, että: "Terve! Ostaisin teiltä pyörän."

Jos ei vieläkään myyjä jaksa kiinnostua, niin vaihda putiikkia.

Miksi tehdä kaikesta niin helvetin vaikeeta, kun on sen peräkärrynkin jaksanut ottaa mukaan?

Tampereella toi repliikki ainakin toimii.
    Sama havaittu pari-kolme kertaa käynyt.

Liikkeessä 3-5 työntekijää ja yksi asiakas.

Tiskiin saa nojailla rauhassa lompakko kourassa - ketään ei kiinnosta v*tun vertaa.

En tiedä miten mestan työntekijöiden mahd. omistajien sukulaisuussuhteet mahtavat mennä mutta jotenkin tuntuu aika kummalta jos netissä surffaaminen työaikana nappaa enemmän kuin rahan vastaanottaminen.

Ihan sama - niin kauan kuin muualtakin saa, vaikka kalliimmallakin - äänestän jaloillani.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    Lainaa (Teuwo @ Syys. 22 2008,14:58) kirjoitti
    Sama havaittu pari-kolme kertaa käynyt.

Liikkeessä 3-5 työntekijää ja yksi asiakas.

Tiskiin saa nojailla rauhassa lompakko kourassa - ketään ei kiinnosta v*tun vertaa.

En tiedä miten mestan työntekijöiden mahd. omistajien sukulaisuussuhteet mahtavat mennä mutta jotenkin tuntuu aika kummalta jos netissä surffaaminen työaikana nappaa enemmän kuin rahan vastaanottaminen.

Ihan sama - niin kauan kuin muualtakin saa, vaikka kalliimmallakin - äänestän jaloillani.
    Samanlaisia kokemuksia myös minulla *
    Kawasaki ER-5 '99 --> Kawasaki Z 750 '05 --> Yamaha YZF R1 '05 --> polkupyörä (Mitä kivaa ensi kesälle radalle?)
  28.  
    Lainaa (TaikaEtana @ Syys. 22 2008,14:57) kirjoitti
    Lainaa (juhani_palmu @ Syys. 22 2008,14:28) kirjoitti

Kokeileppas seuraavan kerran tällaista:

Menet liikkeeseen rahat mukana. Sanot ensimmäiselle myyjälle, että: "Terve! Ostaisin teiltä pyörän."

Jos ei vieläkään myyjä jaksa kiinnostua, niin vaihda putiikkia.

Miksi tehdä kaikesta niin helvetin vaikeeta, kun on sen peräkärrynkin jaksanut ottaa mukaan?

Tampereella toi repliikki ainakin toimii.
    Niin, sattui tuo kärry olemaan työreissun jäljiltä perässä ja rahaakin muuten vaan mukana. En siis ihan niin urpo ole että vartavasten kun pyörää lähtisin hakemaan niin muutaman minuutin jälkeen kiukutellen pois lähtisin.

Mutta kun siis olin ihan katselemassa vaihtoehtoja niin totesin että parempi ostaa RM Heinolta tampereelta kun siellä homma on toiminut ilman sen isompaa harmia tähän asti.

Jos siis ensivaikutelma oli minulle se että "paska liike" niin mitä sieltä väkisin ostamaan.

Nyt on siis RM Heinolta ostettuja pelejä tallissa.
    HD flhtcui, Trapper XL400 irs, Sea-Doo RXP215 ym...
    ------------------------------------------------------
    --en ole latomaalari--