Sivu: 7 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 181:stä 210:een 427:sta
  1. #181
    Vielä tosta vastuksesta sen verran että elementit kytketään rinnan ja vastus sarjaan elementtien kanssa. Kytkimellä sitten valitaan syötetäänkö sähkö elementeille vastuksen läpi vai ohi.

    Toinen tapa on käyttää vaihtokytkintä joka kytkee elementit sarjaan tai rinnan. *Erillistä vastusta ei tarvita.

    Jälkimmäisessä vaihtoehdossa teho putoaa noin neljännekseen (mittasin noin 7W, mikä on vähän enemmän, johtunee elementin materiaalin epälineaarisuudesta). Itse totesin että se on liian vähän. Vastus on mitoitettu siten että teho putoaa puoleen (elementtini ovat 20 wattisia).

    Käytännössä aika hyvin pärjää kahdella tehoasennolla. Kolme olisi jo luksusta.

    Tehoa voi pudottaa helposti kytkemällä 5A diodin sarjaan, se syö kynnysjännitteen verran eli noin puoli volttia. Laita kaksi jos pitää pudottaa enemmän. Tällä voi alentaa joko "Hi" tai "Lo" asennon tehoa tai molempia riippuen siitä mihin kohtaan diodin kytkee. (Sopiva vastus ajaisi tietysti saman asia mutta noita diodeja sattui olemaan paremmin saatavilla kuin tehovastuksia.)

    Liimattavia kalvoja käytettäessä kaasukahvan puoli yleensä kuumenee enemmän, ainakin itse kytkin sille puolelle pari diodia, mikä tasoitti lämpenemistä sopivasti.



    SF 1098S
    MTS V4S Sport
  2. #182
    Lainaa (Kotarikuski @ Maalis. 18 2011,17:25) kirjoitti
    Toinen tapa on käyttää vaihtokytkintä joka kytkee elementit sarjaan tai rinnan. *Erillistä vastusta ei tarvita.

    Jälkimmäisessä vaihtoehdossa teho putoaa noin neljännekseen (mittasin noin 7W, mikä on vähän enemmän, johtunee elementin materiaalin epälineaarisuudesta). Itse totesin että se on liian vähän. Vastus on mitoitettu siten että teho putoaa puoleen (elementtini ovat 20 wattisia).
    Voisitko valaista tuota kytkentää kytkentäkaaviolla ja millainen se kytkin on.
    Tai eikö todellakaan Suomi merkkisestä maasta löydy valmista portaatonta säädintä ollenkaan ?



    Triumph Tiger 800 XRX

  3. #183
    Lainaa (MÄLÄKÄTTÄJÄ @ Maalis. 18 2011,19:27) kirjoitti
    Lainaa (Kotarikuski @ Maalis. 18 2011,17:25) kirjoitti
    Toinen tapa on käyttää vaihtokytkintä joka kytkee elementit sarjaan tai rinnan. *Erillistä vastusta ei tarvita.

    Jälkimmäisessä vaihtoehdossa teho putoaa noin neljännekseen (mittasin noin 7W, mikä on vähän enemmän, johtunee elementin materiaalin epälineaarisuudesta). Itse totesin että se on liian vähän. Vastus on mitoitettu siten että teho putoaa puoleen (elementtini ovat 20 wattisia).
    Voisitko valaista tuota kytkentää kytkentäkaaviolla ja millainen se kytkin on.
    Tai eikö todellakaan Suomi merkkisestä maasta löydy valmista portaatonta säädintä ollenkaan ?
    Sivulla 3...
  4. #184
    Lainaa (Ande749 @ Syys. 24 2010,10:19) kirjoitti
    Asensin omaan pyörääni jotkut Storm/Duell/Allright-peruslämppärielementit, olisikohan olleet merkkiä Dice. Alkuperäisen katkaisijan tilalle paikallisesta Motonetista kolmiasentoinen, kuusinapainen katkaisija, kytkentä oheisen kuvan mukaan. Oli yksinkertainen toteuttaa ja lopputulos mielestäni aivan toimiva. Kuumempi asento riittää havaintojeni mukaan tuonne yli 20 asteen pakkasille. Lauhemmilla keleillä ja vaikkapa kesäsateella käytännössä riittää vähemmän kuuma asento. Syksyn ja kevään viileillä saa sormet taatusti lämpimäksi kuumalla asennolla jonka jälkeen viileämpi riittää pitämään sormet lämpiminä.

    Mielestäni ero kahden asennon välillä on vähän turhan suuri mutta tyhmältä tuntuu lämmitellä jotain etuvastustakin.
    yksinkertainen on helppoa
    tuota kokeilen itsekkin ,vastuksia löytyy kyllä
    kiitos !



    Triumph Tiger 800 XRX

  5. #185
    Hain pyörän tänään. Syksyllä asentelin Dicen setin ja kuten aikaisemmin kirjoitin, niin ohjeen mukaan sekoitin hi ja low asennot. Ajoin sitten nollakelissä lo asennossa 50km sen talliin. Ihmettelin että ei tämä nyt niin ihmeen lämmin ole. No vaan tänään sitten hakiessani koitin sitä toista asentoa. Johan rupesi sormet paistumaan

    Kyllä oli mukava ajella kun ei sormet palellut yhtään. Voin vain suositella. Näillä keleillä luxusta. Kesällä se puolitehokin riittää varmasti mainiosti.

    En ihmettele ollenkaan enää niitä, jotka sanovat että kerran kun ajaa lämpökahvoilla, laittaa ne jatkossa joka pyörään. Näin tulee käymään itsellänikin.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  6. #186
    Asensin joku aika sitte piilteeman lämpökahvat,kun niitä on niin paljon täällä hehkuteltu ;) *Asennus oli ihan piis of keik.
    Otin virran erilliseltä releeltä,johon tuli sit muutakin.Herätevirta takavalolta. Ja liitokset JUOTTAMALLA!Rosvoliittimet on rektumista.
    Tänään sitte kävin koeponnistamassa kahvat muutaman tunnin. Lämpöasteita n. +4 - +6. Olin positiivisesti erittäin yllättynyt niiden toiminnasta. Oli oikein nautinto kun lämpö virtasi sormiin. Tästä eteenpäin löytyy myös minun pyöristä lämpökahvat.

    En anna pois...kuten en myöskään Widderin yli 10v ikäistä lämpöliiviä..

    at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

    -If you can do it yourself, do it-
  7. #187
    Ostin Stormilta juuri lämppärit @ 69 euroa, eri nimi paketissa, mutta paketti kyllä ihan samannäköinen.

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....m25mm-2

    Tämän päivän niiden kanssa ajellut ja hyvin toimii, ei valittamista. Vaikka piti täysillä niitä lämmittimiä, heräsi epäilys, että riittääkö teho kylmällä vesisateella, mutta se jää nähtäväksi. Täydellä teholla ei kyllä tosiaan sormet siis pala noilla...
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  8. #188
    Lainaa (Taffu @ Huhti. 17 2011,19:17) kirjoitti
    Ostin Stormilta juuri lämppärit @ 69 euroa, eri nimi paketissa, mutta paketti kyllä ihan samannäköinen.

    http://www.storm-motor.fi/mp-tarv....m25mm-2

    Tämän päivän niiden kanssa ajellut ja hyvin toimii, ei valittamista. Vaikka piti täysillä niitä lämmittimiä, heräsi epäilys, että riittääkö teho kylmällä vesisateella, mutta se jää nähtäväksi. Täydellä teholla ei kyllä tosiaan sormet siis pala noilla...
    Jos sulla on Koson kahvat, niin jotain vikaa niissä täytyy olla.Itse en ole voinut kakkosta kovemmalle painaa, koska muuten ei kärsi pitää käsiä kahvoilla.
  9. #189
    Jaa... Pitääpä sitten tutkailla asiaa.
    CB500X
    CBR1000RR
    Taffu_altterin altteri
  10. #190
    Hyvin toimii kiinalämppärit..
    Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
  11. #191
    Lainaa (Fasu @ Touko. 08 2011,23:25) kirjoitti
    Hyvin toimii kiinalämppärit.. *
    Asensin tänään kiinanlämppärit. Hyvin pelaa muuten paitsi vasen kahva ei lämpene lainkaan =P
    Liekkö russoin asentaessa rikki. En laittanut tuota isoa kutistesukkaan väliin.. Kunhan kerään lisämotivaatiota niin mittailee ja vaihtaa vaikka sitten uuden, onneksi ostin toisen setin varalle

    Pitäisikö nuo vastukset asentaa kaasukahvan alle niin ettei se vastusmatto pyöri mukana kun kaasua kääntää? Mietin vaan miten pitkäikäiset nuo johdot on kun ovat jatkuvassa liikkeessä.
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  12. #192
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 09 2011,00:46) kirjoitti
    Lainaa (Fasu @ Touko. 08 2011,23:25) kirjoitti
    Hyvin toimii kiinalämppärit.. *
    Asensin tänään kiinanlämppärit. Hyvin pelaa muuten paitsi vasen kahva ei lämpene lainkaan =P
    Liekkö russoin asentaessa rikki. En laittanut tuota isoa kutistesukkaan väliin.. Kunhan kerään lisämotivaatiota niin mittailee ja vaihtaa vaikka sitten uuden, onneksi ostin toisen setin varalle

    Pitäisikö nuo vastukset asentaa kaasukahvan alle niin ettei se vastusmatto pyöri mukana kun kaasua kääntää? Mietin vaan miten pitkäikäiset nuo johdot on kun ovat jatkuvassa liikkeessä.
    Tietenki pitää pyöriä kaasukahvan liikkeen mukana, mites muute ton voi asentaa?! Liimaat sen vastuslärpäkkeen siihen muoviholkkiin ja johdoille tarpeeksi liikkumavaraa. Sähköteipillä voit vahvistaa sitä kohtaa mistä ne johdot lähtee. Ja hyvin toimii
    Honda CB350K4

    "Work Less - Ride More"
  13. #193
    Vasen kahva lämpenee hitaammin, johtuu paksummasta kahvatupista. Niille kutistesukille en keksinyt käyttötarkoitusta.
    Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
  14. #194
    Lainaa (Fasu @ Touko. 12 2011,18:58) kirjoitti
    Vasen kahva lämpenee hitaammin, johtuu paksummasta kahvatupista. Niille kutistesukille en keksinyt käyttötarkoitusta.
    Luulin jo että vasen kahvalämppäri on rikki, mutta ilmeisesti se vähän lämpeää.. Saisikohan tuota kahvaa eristettyä sisäpuolelta, jotain eristettä kahvatangon sisään ettei lämmöt karkaa sisäänpäin..
    Olisikohan kutistesukka tehty juuri eristeeksi kahvan ja lämppärin väliin?
    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  15. #195
    Jos se vasen vastuskalvo on liimattu suoraan tankoon niin sinnehhän se lämpö häviää, metallihan johtaa lämpöä kumia paremmin ja pinta-alaa jäähdytykseen riittää...

    Eristettä kalvon ja metallin väliin niin alkaa kytkinkäsikin pysymään lämpimänä, tangon sisällä eriste on turha.
    Vaikkapa juurikin se kutistesukka...



  16. #196
    Rahastonhoitaja shyhander:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Hallitus
    Liittyi Mar 2010
    Vantaa
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (jyk4 @ Touko. 12 2011,23:58) kirjoitti
    Lainaa (Fasu @ Touko. 12 2011,18:58) kirjoitti
    Vasen kahva lämpenee hitaammin, johtuu paksummasta kahvatupista. Niille kutistesukille en keksinyt käyttötarkoitusta.
    Luulin jo että vasen kahvalämppäri on rikki, mutta ilmeisesti se vähän lämpeää.. Saisikohan tuota kahvaa eristettyä sisäpuolelta, jotain eristettä kahvatangon sisään ettei lämmöt karkaa sisäänpäin..
    Olisikohan kutistesukka tehty juuri eristeeksi kahvan ja lämppärin väliin?
    Ei taida olla tuolla paljoa merkitystä jos ohjaustanko on "suljettu", eli että ilma ei kierrä jonkun reiän kautta tangon sisällä.. Ilma kun on hyvä eriste, jos sinne laittaa jotain "villaa" niin sen tarkoitushan on vain estää ilman vaihtuminen siinä kohtaa. Periaatteessa voisi tulpata tangosta kahvaosasta keskelle päin menevän osan jolloin ei lämmitettäisi tangon keskiosan ilmaa... Mutta toisaalta, se ilmamäärä on tosi pieni siellä putkessa ja sen lämpökapasiteetti kanssa. Marginaalista luulen minä. Eniten varmaan vaikuttaa suoraan metallisen tagon kautta siirtyvä lämpö – jos ei oteta huomioon sormien välistä puhaltavaa ajoviimaa suoraan kahvoille..
    RF900R, ZX6R, (XJ600S)
  17. #197
    Se kutistesukka oli liian tuhtia tavaraa, koitin lämmittää mutta se ei kutistu riittävästi. Vedin kerroksen sähköteippiä sinne vasemmalle puolelle. Lämpö kyllä tasaantuu kun antaa vähän aikaa hönkiä, ainakin mulla se kytkinpuolen kahvakumi on sen verran paksumpi että sekin osaltaan hidastaa lämmön siirtymistä käsille.
    Suzuki Solifer S 50 '87 > Yamaha DT125R '90 > Yamaha FZS1000 '01
  18. #198
    Virta ei pysy päällä

    Pyörässäni (V-Strom) oli ostaessani tarvikelämääppärit, jotka näyttävät tältä.

    kuva

    Lämmittimet lopettivat yhteistyön. Kun painan virran päälle, punainen led välähtää, vaan ei pysy päällä. Aikaisemmin puoliteho (vihreä ledi) pysyi päällä vain kymmenkunnan minuuttia. Tästä päättelen, että vika on katkaisija-vastus modulissa

    Onko kukaan korjaillut näitä. Mötikkää ei ilmeisesti saa purettua. Löytyykö mistään vaihdettavaa säätöyksikköä? Ei viitsisi heti purkaa "koko pyörää", koskapa virta on oikeaoppisesti otettu tankin alla olevasta liittimestä. Tankkia taas ei saa pois, jos ei pura valtaosaa katteista.
  19. #199
    Lainaa (hettuli @ Elo. 05 2011,08:35) kirjoitti
    Virta ei pysy päällä

    Pyörässäni (V-Strom) oli ostaessani tarvikelämääppärit, jotka näyttävät tältä.


    Lämmittimet lopettivat yhteistyön. Kun painan virran päälle, punainen led välähtää, vaan ei pysy päällä. Aikaisemmin puoliteho (vihreä ledi) pysyi päällä vain kymmenkunnan minuuttia. Tästä päättelen, että vika on katkaisija-vastus modulissa

    Onko kukaan korjaillut näitä. Mötikkää ei ilmeisesti saa purettua. Löytyykö mistään vaihdettavaa säätöyksikköä? Ei viitsisi heti purkaa "koko pyörää", koskapa virta on oikeaoppisesti otettu tankin alla olevasta liittimestä. Tankkia taas ei saa pois, jos ei pura valtaosaa katteista.
    Mulla muuten taitaa olla miljoona laatikossa tollainen katkaisija, ku sano ne tupet sopimuksen irti niin jäi ylimääräiseksi.Voisin vilkaista kun ehin ja jos löytyy niin irtoo postikulujen hinnalla jos sulla nyt sitten vika todentuu tuohon katkaisijaan.
    Edit: eipä se siellä ollut missä piti, liekkö päätynyt roskiin...



  20. #200
    Väkästelin tänään maxiskootteriin nuo 6 euron kiinan kahvanlämmitinelementit. Hienosti pelittää ja lämpiää. Kytkinkädenpuoleinen, toki hieman vähemmän. Sähköteippiä heitin 2-kerroksisesti eristeeksi kytkinkäden elementin alle.

    Ihan toimivat kapistukset, mutta customiin vuosi sitten asentamani Dicen 29e maksava 2-asentoinen lämmitin lämmitti kuumemmaksi toisella tehollaan. Tämä kiinan vastus lämpiää ikäänkuin dicen 1 ja 2 voimakkuuksien välimaastoon.

    Joidenkin mielestä taas dicen 2 teho on jo liian kuuma. Makuasioitahan nämä.

    Jokatapauksessa tarina asennusohjeineen ja kuvineen luettavissa täältä
    http://jonway250.blogspot.com/2011....ai.html

    edittiä: näin kuukausi myöhemmin kun kelit ovat +14'C aamulla, niin voisi nuo kiinanlämppärit tehokkaammatkin olla. Mahtaa olla turhakkeet kun tulee +5'C.

    Todennäköisesti haen hyväksi havaitesemani Dice:n setin kaupasta tai sitten biltemasta valmiit lämpökahvat.



    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  21. #201
    Kiinan lämmittimistä nyt kesän yli kokemusta niin hyvät ovat hintaisekseen. Monesti tulee jo kytkettyä kun lämmöt menee alle +20c
    Laitoin jääkiekkomailateippiä vasempaan kahvaan niin lämpeää sekin hieman paremmin.
    On tuossa taas yksi sellainen varuste että kun siihen tottuu niin ei osaa olla ilman



    Valitettavasti myö ollaan jo eellä!
    0.25kW sähköpyörä - kyllä lähtee!
  22. #202
    Ei oikein ole käynyt selväksi kenenkään toimesta, että onko noista bilteman valmiista lämpökahvoista mihinkään?

    Jos jollain on kokemusta, niin kertokoot tänne. Ja saakohan niistä päät auki että saa nätisti tärinäpainot?

    Tuntuu siltä että omat kiinanlämppärit lämpiää kuitenkin jotenkin kehnosti. Kesällä ne oli ihan ok. Mutta kyllä ne 30e Dicet lämpesi paljon paremmin. Toisaalta olisi helpompi heittää paikalleen vaan ne Bilteman lämpökahvat samalla hinnalla.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  23. #203
    MotOrgBike-vastaava, moderointivastaava, tapahtumavastaava riisor:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Moderaattori
    Hallitus
    Liittyi Apr 2007
    Kytäjä
    MotOrg ry jäsen
    Lainaa (Vanha läähättäjä @ Touko. 24 2009,23:17) kirjoitti
    Lainaa (drago @ Helmi. 23 2009,21:56) kirjoitti
    Saksasta saa osoitteesta coolride.de lämpöpatruunat, jotka tulevat tangon sisälle epoksilla tai vaihtoehtoisesti ruuvilla kiinni. Valmistavat sopivan halkaisijan, ilmoitetaan tilattaessa. Asennussarja maksaa 63,00 kuluineen. Siitä mukavat ettei päällepäin näy muuta kuin kolmiasentoinen kytkin, "samanlainen" kuin Road Kingin lisävarustekytkin. Lämpiämisnopeus on hieman hitaampi mutta teho riittää kyllä. Mulla oli kriteerinä juuri näkymättömyys, en halunnut mitään johtoja näkyviin ja haittaamaan ajoa. Kahdelle kaverille piti myös tilata samanlaiset kun "näkivät" ja kokivat mun lämppärit.
    Mikähän versio noista tarjolla olevista sinulla oli? Tuossa on ainakin kahta erilaista ja lisäksi jonkinlaisia asennussarjoja säätimineen.
    Oliko tämä 62,95 hintainen setti kyseessä?
    http://www.coolride.de/onlineshop/pr...nfo=p155_.html

    Mitä kautta johdot vedetään?
    Mä laitoin viime talvena nää saksalaiset hipo-lämppärit digitaalisella ohjausyksiköllä, joka säätää kahvojen lämpötilaa automaattisesti ulkolämpötilan mukaan. Lämpöä riittää enemmän kuin tarpeeksi, lämppäri täpöllä ei ilman hanskoja voi ottaa kahvasta kiinni kun kämmentä polttaa. Maksoihan noi ihan v***sti, mutta kyllä on olleet joka sentin arvoiset, jopa kesällä. Eikä tasan kukaan pyörää purkamatta tajua, että siinä on lämpökahvat

    Eli siis nämä:
    lämpöelementit
    ohjausyksikkö



    Reissulla ei sitten ole kusitaukoja emmekä pysähdy syömään

    >> PK-letkaohje <<
    >> Veturin vinkit <<

    Ducati SFV4S
  24. #204
    Lainaa (jalat @ Syys. 06 2011,14:10) kirjoitti
    Ei oikein ole käynyt selväksi kenenkään toimesta, että onko noista bilteman valmiista lämpökahvoista mihinkään?

    Jos jollain on kokemusta, niin kertokoot tänne. Ja saakohan niistä päät auki että saa nätisti tärinäpainot?

    Tuntuu siltä että omat kiinanlämppärit lämpiää kuitenkin jotenkin kehnosti. Kesällä ne oli ihan ok. Mutta kyllä ne 30e Dicet lämpesi paljon paremmin. Toisaalta olisi helpompi heittää paikalleen vaan ne Bilteman lämpökahvat samalla hinnalla.
    Minulla oli nuo pilteman lämppärit käytössä edellisessä pyörässä. Ihan olivat hintansa väärtti.Helppo asentaa,säädin sopivan kokoinen.
    Käytin aina aluksi pelklää 2-asentoa,jonka jälkeen ykköselle.Tosin lämpöä olisi saanut olla hieman enemmänkin.Enpä tullut katsoneeksi tai mitanneeksi härpäkkeiden tehoa.

    Purin kytkimenkin ihan vain uteliaisuuttani.Vahvat komponentit oli sisällä.
    Tuohon hintaan hyvä ostos.

    Päät sai helposti sorvattua mieleisekseen.Itse jouduin leikkaamaan/ohentamaan kaasukahvan puoleista päätä,jotta kaasu palautti asiallisesti. Ihan saksilla onnistuu.

    at,d,dk,est,fin,kh,lao,lt,lv,no,pl,ru,se,th,vn
    ----------------------------------------
    -Byrokratia kasvaa vastatakseen kasvavan byrokratian tarpeisiin-

    -If you can do it yourself, do it-
  25. #205
    Kiitos tiedosta. Kävin eilen hakemassa biltemasta setin. Testasin irto akulla ja hemmetin hienosti kyllä lämpesi. Vaikutti muutenkin aika jämerältä koko setti. Katkaisijakin oli kestävän oloinen. Ei muutakun asentelemaan jokupäivä.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
  26. #206
    Lainaa kirjoitti
    Virta ei pysy päällä

    Pyörässäni (V-Strom) oli ostaessani tarvikelämääppärit, jotka näyttävät tältä.
    Mulla samat kamppeet DR:ssä ,toimii muuten ja pysyy päällä ellei konetta kierrätä suunnilleen yli 5000rpm...tällöin alkaa valot vilkkuun kuin joulukuusessa ja kierrosten laskiessa jää satunnaisesti jompi kumpi asento päälle tai menee kokonaan pois.

    Olen kertaallen jo vaihtanut tuon kytkimen kun ensimmäiseen meni vedet sisään, toisen sain takuuseen Stormilta ja tiivistin sen kunnolla eikä ole ollut sen puolesta ongelmia mutta jossain kohtaa ajattelin vaihtaa kyllä kokonaan simppeliin mekaaniseen, vedenkestävään on-off kytkimeen rinnankytkennällä niin on aina isolla teholla ja pysyy kun sitä tarvii.

    Releen lisäsin jälkikäteen myös päävirta johtoon.
    <p>Suzuki DR 650 SE 1998 Suzuki RM 250 2008 Suzuki PV 80cc Pappa-Tunturi 1974 Solifer SM 1980</p>
  27. #207
    Kiinankahvat tänään ensiajossa.
    Hyvin toimivat.
    ZZR-1400
  28. #208
    Bilteman kahvat vs. motonetin kahvat vs. jotkut muut samasta hintaluokasta?
    Fillari
  29. #209
    Kouluttaja
    Rata & Koulutus
    Liittyi Sep 2011
    MotOrg ry jäsen
    Naisellinen (=ei ainakaan se edullisin) tapa hankkia kahvalämppärit:

    Mp-liikkeessä

    "Öö moi. Onks teillä kahvalämppäreitä myynnissä?"
    "Joo, tässä ois tällaiset x-merkkiset hinta x€"
    "No joo, mä voisin ottaa sit sellaiset, mutta oisko teillä sit niinkun myös asennuspalvelua niihin?"
    "Joo, käydään tuossa huollon puolella kysymässä, että miten ne ehtis laittaa nää."

    Superstock 600 #11
    https://www.facebook.com/troublecoupleracing/
    Instagram: @titzan @troublecoupleracing
  30.  
  31. #210
    Lainaa (terowave @ Loka. 03 2011,23:33) kirjoitti
    Bilteman kahvat vs. motonetin kahvat vs. jotkut muut samasta hintaluokasta?
    Itsellä on bilteman kahvat olleet nyt käytössä muutaman viikon. Kyllä hienosti lämpiää, mutta rumat ne on
    Eipä sillä niin väliä kunhan lämpiää ja katkaisin on järeä.

    Kaasukahvan tuppi pitää kiinnittää jotenkin uudelleen, kun perkule rupesi tänä aamuna pyörimään kahvan ympärillä. Riittävästi jotain liimaa väliin ja hyvä tulee.
    Kawasaki Vulcan 88 (vn1500) 1989
    tuumaustauko.blogspot.com blogi asiaa CX500/GL1100 Hondista sekä Kawasaki Vulcan 750cc ja 1500cc pyöristä.
Sivu: 7 / 15:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 56789 ... ViimeinenViimeinen