Katso äänestykset tulokset: Mikä pyörä olisi liian tehoton sinulle -

Äänestäjät
215. Et voi äänestää tässä kyselyssä
  • 250 cc - 30 hp

    13 6,05%
  • 400 cc - 40 hp

    13 6,05%
  • 500 cc - 60 hp

    8 3,72%
  • 600 cc - 60 hp

    28 13,02%
  • 750 cc - 70 hp

    18 8,37%
  • 800 cc - 90 hp

    47 21,86%
  • 1000 cc- 150 hp

    11 5,12%
  • 1400 cc -200 hp

    6 2,79%
  • 2000 cc - 110 hp

    7 3,26%
  • Kaikissa on tehoa tarpeeksi

    64 29,77%
Tulokset 1:stä 29:een 29:sta
  1. #1
    Nikäs olis sinun käyttöösi liian pienitehoinen?
    Ja äänestyksestä, valintasi yläpuolella putoavat myös pois



    Taivas saa odottaa
  2. #2
    Lainaa (BlackCat @ Helmi. 03 2008,09:29) kirjoitti
    Nikäs olis sinun käyttöösi liian pienitehoinen?
    Ja äänestyksestä, valintasi yläpuolella putoavat myös pois
    Puuttui vaihtoehto, että noissa missään ei ole tarpeeksi tehoa

    Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä

    Näihin vaihtoehtoihin liittyen: 1100cc, 280hp ja n. 180kg pyörä ajokunnossa. Ei ehkä ihan mahdottomuus ilman ahdintakaan!
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  3. #3
    [QUOTE= (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41)]
    Lainaa BlackCat,Helmi. 03 2008,09:29 kirjoitti

    Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä *
    Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaa

    Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.
  4. #4
    Jänniä teholukuja/kuutiot... Ruksasin 600cc ja 60hp... Nyt on siis 600cc ja 100hp ja se tuntuu hiukka tehottomalta tän kokosen äijän alla
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  5. #5
    ...Riippuu käyttötarkoituksesta...
    .....Joten ruksasin alimman vaihtoehdon...
  6. #6
    [QUOTE= (xs2jammu @ Helmi. 03 2008,10:00)]
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41) kirjoitti
    Lainaa BlackCat,Helmi. 03 2008,09:29 kirjoitti

    Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä *
    Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaa *

    Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.
    Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  7. #7
    Jos metsään haluat mennä ny, niin takuulla yllätyt... Eli käyttötarkoituksen mukaan. Mutta minulle jolla ei ole mitään haluja metsään muuta kuin marjastamaan, niin omaa käyttöä ajatellen parisataa heppaa takaa nautinnon.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  8. #8
    nopeella pääsee hitaasti, mutta hitaalla ei nopeesti...
    Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
  9. #9
    Se riippuu niin käyttötarkoituksesta! Kaikkeen ei tarvitse loputtomasti tehoja, tarpeeksi riittää.
    Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08


    m 72 projekti
  10. #10
    Hauskin peli tähän mennessä ollut 250 kuutijoo ja 62 hv eli RGV vuodelta -92. Eli ei paljon potkua mutta muuten ajo-ominaisuudet aikas perskutin hyvät
    The Real Thing ?
  11. #11
    Joillekkin ei tehoa ole koskaan tarpeeksi, jotkut tyytyvät pienenpäänkin tehoon.
    Mites näiden hurjapäiden kotolot 1hv/ 1kg, ei kait monellakaan sellasta ole?
    -Sergei-
    - Sergei-


    "Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
    En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
  12. #12
    Kaikissa tehoja riittävästi.
    "Kaikki söin hernekeitosta paitsi herneet"
  13. #13
    Riippuu niin paljon käyttötarkoituksesta ja pyörän painosta sekä muista ominaisuuksista.
    -08 Kawasaki ZX-6R
    -07 Honda Hornet 600 (ex)
    -99 Suzuki GS 500 (ex)
  14. #14
    Polkupyörä. Perkele ku ei jaksa polkea. Kaikki missä on moottori ja kulkee niin kelpaa mulle.
    Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
  15. #15
    Lainaa (Skeletor @ Helmi. 03 2008,11:56) kirjoitti
    Riippuu niin paljon käyttötarkoituksesta ja pyörän painosta sekä muista ominaisuuksista.
    Samaa mieltä. Supermoto ja 40 heppaa saattaa olla aivan riittävästi toisaalta taas 1000cc katuohjus ja 150 hp. Pyöriä pitää olla useita sillä se homma ratkeaa
    Kukkakepeille
    Pakkotoisto.com
  16. #16
    Lainaa (Pedaali @ Helmi. 03 2008,12:53) kirjoitti
    Polkupyörä. Perkele ku ei jaksa polkea. Kaikki missä on moottori ja kulkee niin kelpaa mulle.
    +1 Kyllä ne pienet tehot riittävät metsässä ja moottoritielläkin. Edellisessä pyörässä (DR 650) oli reilu 40 heppaa likemmäs kakssataakiloisessa rumiluksessa ja aivan hyvin pärjäsi kaikissa olosuhteissa. Pikatielläkin tehot riittivät (riittävän) ripeisiin ohituksiin ja irtosoratiellä olisi riittänyt vähempikin teho. Ja juu, polkupyörän tehot ovat jo alakanttiin
  17. #17
    Riippuu täysin käytöstä. Kadulla 250 cc on vähän, puskassa se on helposti jopa liikaa kaikkine 30 hevosvoimineen. Eli riippuu aivan puhtaasti siitä missä ajaa.
    Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
  18. #18
    Lainaa (Skeletor @ Helmi. 03 2008,11:56) kirjoitti
    Riippuu niin paljon käyttötarkoituksesta ja pyörän painosta sekä muista ominaisuuksista.
    Näinhän se on
    Metsään vai kadulle
    Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
  19. #19
    Taitaa olla omassa liian vähän (600cc ja 50hp), tosin en ole mistään tehojen puutteen takia myöhästynyt. Suurella teholla voi olla "toinen mokoma" reservissä, mutta tälläisillä pienemillä se on jo aika haastava homma. Taitaa silti mennä alimpaan rastit....



  20. #20
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Tehot ei niin kiinnosta, pääasia että menee mukavasti tienpäällä. Ja kerkeää tuollakin. 270kg/71hv.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed


    "Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
  21. #21
    Ensimmäinen tuttavuus isoihin pyöriin oli n.75 hummainen Z750 Kawa, kyllä se edelleen riittäisi, eli ruksasin 600cc/60hp.
    Testi
  22. #22
    11kw ja 150kg = . Mitä nyt vastatuulessa ja moottoritiellä itkettää.
    youtube.com/user/mototuomas
  23. #23
    Kyllä ne tehot riittää. Vois olla hauskakin ajaa välillä tehottomalla. Oppisi ajamaan .
    Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
    Lady, Sexy Lady.
  24. #24
    125cc kevari nelitahtisena. Kyllä mp:llä pitää päästä satasta helposti ettei ole tuulen mukana menemistä. Autokoulun yamaha tw125 ei satasta kulkenut vaikka kuinka yritti käskeä.
    ________________
  25. #25
    Tottunu tuohon oman pärrän tehoon niin "mopompi" mopo ei riitä...mieluummin lisää *
    Indian Scout

    Annen Lasipuoti
  26. #26
    Nykyistä (165 hp) vähempikin riittäisi. 100 heppaa olis täysin riittävä ja siitä ylimenevä on välillä vaan kivaa

    Voisin hyvin vaihtaa tehottomampaan.
  27. #27
    [QUOTE= (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:14)]
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 03 2008,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41) kirjoitti
    Lainaa BlackCat,Helmi. 03 2008,09:29 kirjoitti

    Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä
    Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaa

    Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.
    Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..
    Lähepä ajamaan trialia... viiskyt kaakkia on ihan liikaa mm. siihen hommaan. Mopo ku mopo. Kivaa on, vaikkei tehoa löytyiskään.
  28. #28
    [QUOTE= (MadMan @ Helmi. 04 2008,12:59)]
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:14) kirjoitti
    Lainaa (xs2jammu @ Helmi. 03 2008,10:00) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41) kirjoitti
    Lainaa BlackCat,Helmi. 03 2008,09:29 kirjoitti

    Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä *
    Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaa *

    Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.
    Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..
    Lähepä ajamaan trialia... viiskyt kaakkia on ihan liikaa mm. siihen hommaan. *Mopo ku mopo. Kivaa on, vaikkei tehoa löytyiskään.
    Juu, olen kokeillut trialia, siihen riittää lähes olematon teho.. Trial-vehje olis kyllä hauska laite sekin!

    Kyllä kyykkypyörissä pitää olla tehoa reippaasti; hauskuuskerroin kasvaa samassa suhteessa
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  29.  
  30. #29
    Kyllä tuo 150 pollee on ehdoton alaraja!
    Ninja forever, man!