250 cc - 30 hp
400 cc - 40 hp
500 cc - 60 hp
600 cc - 60 hp
750 cc - 70 hp
800 cc - 90 hp
1000 cc- 150 hp
1400 cc -200 hp
2000 cc - 110 hp
Kaikissa on tehoa tarpeeksi
Nikäs olis sinun käyttöösi liian pienitehoinen?
Ja äänestyksestä, valintasi yläpuolella putoavat myös pois
Taivas saa odottaa
Puuttui vaihtoehto, että noissa missään ei ole tarpeeksi tehoa(BlackCat @ Helmi. 03 2008,09:29) kirjoitti
Kyllä se todellinen hauskuus alkaa vasta jos pyörässä on yli 250hp ja painaa alle 200kg ajokunnossa. Sekään ei vielä ihan ole kuskin kanssa 1hp/1kg (jos kuski ei ole ihan riisitautinen), joka mielellään saisi ylittyä
Näihin vaihtoehtoihin liittyen: 1100cc, 280hp ja n. 180kg pyörä ajokunnossa. Ei ehkä ihan mahdottomuus ilman ahdintakaan!
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
[QUOTE= (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41)]Niin en mä tiedä mitä tekisin tuolla sinun mainitsemalla pyörällä maastossa, siellä riittää kevyempi ja tehottomampikin kummasti ja silti on hauskaaBlackCat,Helmi. 03 2008,09:29 kirjoitti
Eiköhän noi tehot ole vähän niinkuin käyttötarkoituksestakin kiinni.
Jänniä teholukuja/kuutiot... Ruksasin 600cc ja 60hp... Nyt on siis 600cc ja 100hp ja se tuntuu hiukka tehottomalta tän kokosen äijän alla![]()
HD Electra Glide Ultra Limited
Tempore Nihil Sanat
...Riippuu käyttötarkoituksesta...
.....Joten ruksasin alimman vaihtoehdon...
[QUOTE= (xs2jammu @ Helmi. 03 2008,10:00)]Kyllähän ne täysin on siitä kiinni. Kaippa tuonne metsään riittää 50hp..(Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,09:41) kirjoitti
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Jos metsään haluat mennä ny, niin takuulla yllätyt... Eli käyttötarkoituksen mukaan. Mutta minulle jolla ei ole mitään haluja metsään muuta kuin marjastamaan, niin omaa käyttöä ajatellen parisataa heppaa takaa nautinnon.![]()
Tosimies saa salaatista ripulin.
Birra finito propello stoppo.
Kawasaki ZZR 1400 Turbo
Sipoo 260MPH club
nopeella pääsee hitaasti, mutta hitaalla ei nopeesti...
Never argue with an idiot. They bring you down to their level and beat you with experience.
Se riippuu niin käyttötarkoituksesta! Kaikkeen ei tarvitse loputtomasti tehoja, tarpeeksi riittää.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Hauskin peli tähän mennessä ollut 250 kuutijoo ja 62 hv eli RGV vuodelta -92. Eli ei paljon potkua mutta muuten ajo-ominaisuudet aikas perskutin hyvät![]()
The Real Thing ?
Joillekkin ei tehoa ole koskaan tarpeeksi, jotkut tyytyvät pienenpäänkin tehoon.
Mites näiden hurjapäiden kotolot 1hv/ 1kg, ei kait monellakaan sellasta ole?
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Riippuu niin paljon käyttötarkoituksesta ja pyörän painosta sekä muista ominaisuuksista.
-08 Kawasaki ZX-6R
-07 Honda Hornet 600 (ex)
-99 Suzuki GS 500 (ex)
Polkupyörä. Perkele ku ei jaksa polkea. Kaikki missä on moottori ja kulkee niin kelpaa mulle.
Ei ole huonoja kelejä, on vain vääriä varusteita.
Samaa mieltä. Supermoto ja 40 heppaa saattaa olla aivan riittävästi toisaalta taas 1000cc katuohjus ja 150 hp. Pyöriä pitää olla useita sillä se homma ratkeaa(Skeletor @ Helmi. 03 2008,11:56) kirjoitti
![]()
Kukkakepeille
Pakkotoisto.com
+1 Kyllä ne pienet tehot riittävät metsässä ja moottoritielläkin. Edellisessä pyörässä (DR 650) oli reilu 40 heppaa likemmäs kakssataakiloisessa rumiluksessa ja aivan hyvin pärjäsi kaikissa olosuhteissa. Pikatielläkin tehot riittivät (riittävän) ripeisiin ohituksiin ja irtosoratiellä olisi riittänyt vähempikin teho. Ja juu, polkupyörän tehot ovat jo alakanttiin(Pedaali @ Helmi. 03 2008,12:53) kirjoitti
![]()
Riippuu täysin käytöstä. Kadulla 250 cc on vähän, puskassa se on helposti jopa liikaa kaikkine 30 hevosvoimineen. Eli riippuu aivan puhtaasti siitä missä ajaa.
Yamaha YZF-R6 (-04) --> KTM 690 SM (-07/08) --> fillarilla jokunen vuosi --> Husqvarna TE-450 (-05)
Näinhän se on(Skeletor @ Helmi. 03 2008,11:56) kirjoitti
![]()
Metsään vai kadulle![]()
Ei karhutkaan aina riehu, ne syö välillä puolukoita.
Taitaa olla omassa liian vähän (600cc ja 50hp), tosin en ole mistään tehojen puutteen takia myöhästynyt.Suurella teholla voi olla "toinen mokoma" reservissä, mutta tälläisillä pienemillä se on jo aika haastava homma.
Taitaa silti mennä alimpaan rastit....
Tehot ei niin kiinnosta, pääasia että menee mukavasti tienpäällä. Ja kerkeää tuollakin. 270kg/71hv.
Yamaha XV1600 WildStar
Moto Guzzi 1000 SP III
BMW K100 RS
Moto Guzzi V65 Lario
Yamaha FJ1100
Moto Guzzi V35III
Suzuki GR650
Honda CB400N
Solifer Speed
"Bara döda fiskar följer strömmen"
"Your crash, is my cash"
Ensimmäinen tuttavuus isoihin pyöriin oli n.75 hummainen Z750 Kawa, kyllä se edelleen riittäisi, eli ruksasin 600cc/60hp.
Testi
11kw ja 150kg =. Mitä nyt vastatuulessa ja moottoritiellä itkettää.
youtube.com/user/mototuomas
Kyllä ne tehot riittää. Vois olla hauskakin ajaa välillä tehottomalla. Oppisi ajamaan.
Nauru nuorentaa, rakkaus kaunistaa.
Lady, Sexy Lady.
125cc kevari nelitahtisena. Kyllä mp:llä pitää päästä satasta helposti ettei ole tuulen mukana menemistä. Autokoulun yamaha tw125 ei satasta kulkenut vaikka kuinka yritti käskeä.
________________
Tottunu tuohon oman pärrän tehoon niin "mopompi" mopo ei riitä...mieluummin lisää *![]()
Nykyistä (165 hp) vähempikin riittäisi. 100 heppaa olis täysin riittävä ja siitä ylimenevä on välillä vaan kivaa
Voisin hyvin vaihtaa tehottomampaan.
[QUOTE= (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:14)]Lähepä ajamaan trialia... viiskyt kaakkia on ihan liikaa mm. siihen hommaan.(xs2jammu @ Helmi. 03 2008,10:00) kirjoitti
Mopo ku mopo. Kivaa on, vaikkei tehoa löytyiskään.
[QUOTE= (MadMan @ Helmi. 04 2008,12:59)]Juu, olen kokeillut trialia, siihen riittää lähes olematon teho.. Trial-vehje olis kyllä hauska laite sekin!(Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:14) kirjoitti
Kyllä kyykkypyörissä pitää olla tehoa reippaasti; hauskuuskerroin kasvaa samassa suhteessa![]()
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Kyllä tuo 150 pollee on ehdoton alaraja!
Ninja forever, man!