kai kävit kyydittämässäkirjoitti
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
Onnea!
Sit kun olet päässyt sinuiks uuden pyörän kanssa, tule piipahtamaan Pk-miiteissä.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Onneks olkoon viltsulle!!!
Turvallisia kilometrejä ja moikataan kun tavataan!!
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
"-Hiffasin että liikenteessä sit pelataan oikeastaan vain pintakaasulla. Samanlainen rykäisy kahvasta kuin mitä tein ER-5:lla ei tullut pieneen mieleenkään"
veikkaampa et kyllä se sieltä mieleen tulee...
joka ikinen pyörä on erillainen..kestää aikansa että sen kans pääsee sinuiksi.
mutta onnex olkoon...olet ison askeleen likempänä helkkarin hienoa harrastusta.
maltilla ja valtilla pääsee pikälle.
![]()
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Onnittelut![]()
Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)
Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
Onnea kortin johdosta!
Koskas tulet käymään mutterilla? Sovitaan joku päivä siihen tällit. Uskoisin, että täältä muutama muukin osallistuu?
Yamaha YZF-R1 -03
Suzuki GSX-R -93
Kawasaki ZX-6R Ninja
Suzuki GSX-R 1000 K9
otahan nyt sit iisisti alkuun ton siun kilosengissunkaa. Kivahan tollasella on tietysti räppäillä mut kuten joku sanokii ni menee aikaa ennenkun kasvat siihen pyörään ja tiedät mitä juttuja se tekee kun sitä lävääpistää tiskiinmut onnea kortinjohdosta
![]()
600rr
Onnea sekä mukavia ja antoisia hetkiä tämän ihanan harrastuksen parissa.Muista myös varovaisuus.
"Se joka väitti ettei rahalla saa onnea ja rakkautta oli unohtanut koiranpennut..."
----------------------------------------------------------------------------------
http://www.moottoripyora.org/kuva-al....pos=230
Onneksi olkoon nyt täältäkin!
Toivottavasti sujuu itselle yhtä hyvin!
If people were meant to pop out of bed, wed all sleep in toasters.
Ducati Monster 600 Dark
Triumph Speed Four
Onneks olkoon *
Tämä harrastus tekee hyvää parisuhteellekkin: kaksin aina kaunihimpi, ja rauhoittaa kummasti menohalujakin...(kyllä sitä saa yksin ihan tarpeeks polkea).
* * * * * *Ps. neljä silmää näkee tuplasti, Scala Rider Teamset
* * * * * * * * langattomat kypäriin. Hinta/laatu *
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
onneksi olkoon täältäkin päästä. Turvallisia kilometrejä![]()
Suzuki Gxsr 1000 K8 Akra Evolution Edition
ZX12R *-02(ex)
Suzuki GsxR750W -92(ex)
I memorize the words to the porno movies
Onnea vaan täältäkin ja varsinkin niitä jääpaloja kypärään =)
Ai lähettiinks sitä heti kakspäällä liikenteeseen?
Ite en oo viel kyytiläistä uskaltautunu ottaa kyytii, ku totuttelu pyörään menossa...
Mitä nyt Viltsun kanssa rengaskauppojen yhteydessä vaihdettiin muutama sana, niin rauhallisen oloinen kaveri, että uskon kyllä järjen pysyvän päässä liikenteessäkin.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Joo, onnittelut Viltsulle minunkin puolestani. Mielenkiintoista on ollut seurata tätä ketjua ja Viltsun etenemistä.
![]()
Kawasaki GPZ 500S -> Kawasaki ER-5 -> Ducati Monster 620D -> Ducati ST4 -> Ducati Multistrada 1000ds -> Ducati Monster 1100evo
Verrokkina voisi sanoa että yleensä lapset jossain vaiheessa lakkaa uskomasta joulupukkiin.(svahnm @ Huhti. 15 2008,09:09) kirjoitti
Rauhallisuus vaikuttaa ainoastaan siihen kivun asteeseen mikä tarvitaan opettamaan.
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
No joo..(scuuba @ Huhti. 15 2008,15:49) kirjoitti
Ei mun vaimokaan ole koskaan kääntänyt ninjan hanoja kaakkoon ihan täysillä kierroksilla. Ajetut huiputkin lienee jossain 200-220kmh välillä (kohtuullinen matkanopeus), eli ei noi yleistykset kaikkiin päde.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Tosta kyytiläisestä vielä....
Kandeis hetken varroa ja totutella ennenkuin sen tyttöystävän sinne tarakalle ottaa....vaikka voi kyllä olla kriisin ainekset ku moista esittää....
mut oikeesti....ekax yksin...sit pikkuhiljaa...
Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
-Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.
Ego sum rex Romanus et supra grammaticam
Kuustonenki sen tietää
-Gut-
Näköjään toi rauhallisuuskin on erittäin suhteellinen käsite. Jos 220kmh on rauhallinen ja sujuva matkanopeus.(svahnm @ Huhti. 15 2008,16:19) kirjoitti
"Eihän sitä tietoa .orgin kuskeille kannata tarjota, ne kun tietävät jo kaikesta kaiken."
Mää ainakin heti kun kortin sain nii otin kaverin kyytii, eikä mitää ongelmia.Paitsi nolotti pikkase kun kehuin pyörää maasta taivaisii ja olin kiillottanu sen ja sit kun tulppa meni sököks ja jäätiin tien varteen....
![]()
--GsxR:iä--
Onnea Viltsu![]()
Sitte vaan nieleen kilometrejä! Pikkasen on viä iltasin viileetä ajella, mutta eihän sitä malta pois sarvista olla.
Onnea
Turvallisia kilsoja.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Ite uskaltauduin ottamaan vasta eilen ekaa kertaa mamman tarakalle, parin viikon oman treenauksen jälkeen.
Tuli jännätty etukäteen, et ollaanko heti kyljellään, mut hyvinhän se meni vaikkakin pieni lenkki vaan heitettiin.
Kyysäämisen oppii harjoittelemalla. Mulla 50 kilonen avokki vie sata kilosta meikäläistä aivan helposti. On kierretty suomea ja eurooppaakin yhdessa ajaen ja hyvin on onnistunut. Pelivaran jättäminen kaksi päällä korostuu.
Honda cr 125 er5/05, *cb seven fifty/02, *Suzuki sv1000s/04, *cbr 600 f/98, *zx-6r/04, sv1000s/07 gsx-r750/08
m 72 projekti
Tuolla matkavauhdilla tarkoitin omasta mielestäni ripeää matkavauhtia modernin pyörän ajo-ominaisuuksilla. Vaimon tapauksessa se on huippunopeus, ollut joku parin sekunnin aivastus.(scuuba @ Huhti. 15 2008,17:13) kirjoitti
Puheet ja totuus on usein kaksi eri asiaa. Minä kerroin totuuden.
Kaikki ajaa kovaa joskus, mutta sen voi tehdä turvallisessa paikassa tai tavalla. Ne, jotka väittää, etteivät koskaan ole ajanut kovaa, usein oikeasti tarkoittavat, että useinmiten eivät aja kovaa jne.. Mutta ei tästä sen enempää.. Normaalijärjellä ja itsetunnolla selviää melko hyvin tuolla liikenteessä ripeämmilläkin laitteilla.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Miltäs nyt pyörä tuntuu, kun muutama päivä on jo ajettu?
-Nopeat elävät, ainakin talven yli-
Kyllähän se kivalta tuntuuOikeastaan kivemmalta joka päivä:
-Maanantaina oli hirveä ajaa jos rehellisiä ollaan. Erosi niin paljon kaikin osin siitä ER-5:sta että ei koko hommasta meinannut tulla mitään.
-Tiistaina alkoi vähän jo tuntumaa tulemaa mutta pelotti aika-ajoin vieläkin kaikki liikkeellelähdöt ja kallistukset
-Eilen tyttöystävän kanssa ajelemassa (ei siis kyydissä vaan molemmat omilla pyörillä. Tänä kesänä ei oo asiaa kyytiin, mikäli mulla on siinä jotain sananvaltaa...tuskin) Hauskaa oli paitsi että poliiseja tutkien kanssa joka ikisen mutkan takana.
-Tänään on jo ihan oikeasti ollut KIVA ajaa
Kaasua en ole vielä kertaakaan kunnolla avannut. Eilen sellainen ½-kaasu-kiihdytys rampilta alas 2-vaihteella 50km/h nopeudesta oli niin epämukava kokemus ettei vähään aikaan tarvii testata: Hirveä rykäisy niskasta ja ennen kuin ehti niistää niin mittarissa oli jo ylinopeutta
-Millä kierroksilla täällä porukka ajelee noilla matkaetapeilla, eli siis nopeusalueella 80-120km/h? Tuntuu että ajelen välillä turhankin matalilla kierroksilla, vähän kuin autolla, joka ei varmaan sekään tee hyvää koneelle?
Litranen sisävessa
Hienoa, että olet pääsemässä sinuiksi pyörän kanssa.
Kyllähän 80kmh nopeudessa kierroksia on jo riittävästi kutosellakin. Kyllä kilonen pyörä sillä kulkee ihan hyvin pintakaasulla ylä ja alamäet. Ylämäessä ei tietysti kannata vedettää isoilla vaihteilla alle 3krpm..
Silleen, että se iloisesti vastaa kaasuun, niin ei laakerit kuormitu.
Tietysti jos omistaa öljylähteen tai bensa-aseman, silloinhan on kiva pitää siellä punarajan tuntumassa, että on potentiaali heti käytettävissä..![]()
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Onnea eka kortin ja pyörän johdosta. En ole kommentoinut ketjua, mutta mielenkiinnolla seurannut sun "uralla" etenemistäsi(viltsu81 @ Huhti. 17 2008,16:40) kirjoitti
Kutosella mennään tuolla satkun vauhdeissa, kun ihan puhdasta matkaa körötellään. Ei se liian alhaisilla kiekoilla käy ja bensaa säästyy.. ja ei litrasella tarvi niin hirveesti pykältääkkää perusohituksissa, kun vääntöä kuitenkin löytyy eri malliin kuin esimerkiksi kuussatasissa. Jos oikein haluaa reteesti vetästä ohi, niin pienempää pesään, mutta hyvinhän tuo ysisatanenkin lähtee isommallakin vetämään.
- P