Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456
Tulokset 151:stä 155:een 155:sta
    (poistettu tili)
    Lainaa ttuttu kirjoitti Katso viesti
    Minä olen aikas pitkä; 189 cm eli ihan out of the box Busa ei mulle passaa, mutta kilkettä saa!
    Hitto sentään, mä olen yhtä pitkä enkä ole tajunnut että Busa on mulle liian pieni, parin vuoden ajelun jälkeen siis. Ehkä mulla on apinan kädet tai töpöjalat...
    Lainaa R2-D2 kirjoitti Katso viesti
    Hitto sentään, mä olen yhtä pitkä enkä ole tajunnut että Busa on mulle liian pieni, parin vuoden ajelun jälkeen siis. Ehkä mulla on apinan kädet tai töpöjalat...
    Riippuu siitä missä se pituus on. Mulla on mittaa 193 senttiä ja kaikki ylimääräinen siitä jaloissa, ja busassa polvet ottaa katteisiin kiinni. Sama vika B-Kingissä ja ZZR1200:ssa, kun taas ZZR1400 sopii kyllä.
    GSF 1250 SA -10
    FZ6 S2 -07 (ex)
    Mulla oli -07 busa ja sen jälkeen vuotta vanhempi zetori molemmat pilku piristyksillä.Ääni ehdottomasti zetorille oli ainakin mun kokemuksella kaikin puolin parempi näistä, no väritys olii "railakkaampi" busassa.
    Rsv1000r factory
    Hyviä ne on molemmat, varsinkin jon Bussissa
    on ns. päivitetyt jarrut.

Vaikka helposti luulisi, että laitteet ovat pitkälti
    samanlaiset, eroja löytyy kuitenkin monessa suhteessa
    niin ergonomian kuin koneiden "luonteen" suhteen.

Henkilökohtaiset mieltymykset ja asioiden arvottaminen
    ratkaisee eniten kumpi on kenellekin se parempi.
    Racin`with the wind....
    Freedom !
    That`s what it all about.
    Life is a Bitch... but god, i love how she Rock me.
    http://www.youtube.com/watch?v=_7VsoxT_FUY
  5.  
    Parin kesän kokemuksella, ihan hyvä peli busa ollu. Ajoasento ihan passeli tällaselle 183cm kuskille, tosin oon vähän nostanu clipareita.
    Tekniikkamurheita ei oo ollu ja absittomatkin jarrut ollu ihan riittävät meikäläiselle, toistaseks on viel pysähtyny ajois...
    Koneen luonne sopii mulle ja kulkua riittää, viri-ja bling osia löytyy yllinkyllin jos haluaa. Kakspäälläkin menee mukavasti, ei paljon hetkauta kyytiläinen.
    Hinta/laatusuhde erittäin hyvä mielestäni, nii joo ja se kiistelty ulkonäkökin ainakin omaan silmään sopivasti erottuva.
    GSF 1250SA -09
Sivu: 6 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 456