Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 155:sta
  1. #91
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 14 2008,15:03) kirjoitti
    Lontoossa plarasin uusinta britti-Bike lehteä, mitatut tehot poikkesi melkoisesti toisistaan;

    Busa 182,4 hv
    zzr1400 167,6 hv, eli eroa lähes 15 hv.
    Plarasin tuota lehteä toisessa paikassa ja noinhan ne huipputehot meni, oikein desimaalien tarkkuudella. Ja monille tuo onkin se tieto mikä kaiken ratkaisee, eli se mitä löytyy kun laulatat konetta punaisella. Aika yksioikoista.

    Sen verran tekstipuoltakin vilkaisin, että jos ajettavuudelle mitään arvoa annetaan, niin siinä zetori oli edukseen.

    Mutta joo, tehoissa ja väännöissä bussi on selvästi edellä.

    Eli selvä tilanne, busa...tai jos kuitenkin zzr... tai ei kun...
  2. #92
    Lainaa (Hannula @ Helmi. 14 2008,15:15) kirjoitti
    Näkyy vaihtelevan eri tulokset, tässä on yksi versio. Vielä on ainakin mulle epäselvää, onko Euro-versioissa enemmän eroa kuin jenkkiversioissa. Ja miten paljon eroa on eri vaihteilla. Busaa ei ole kuulemma kuristettu muuten kuin huippunopeuden osalta.
    Lontoon poikien lehdessä ero oli selkeä busan hyväksi, kautta linjan. Tuossa jenkkimittauksessa on paikoitellen jopa toisin päin. Varmaankin versioissa usa/eur jotain eroa on?
  3. #93
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Oli sielläkin käppyröiden kesken vääntöä, 8000 kierroksen kohdalla olivat tasoissa kuten tossa USA-käppyrässä.
    1000
  4. #94
    Kannattaa ostaa tuontipyörä ranskasta jos ei välitä tehoista. Silloin molemmat ovat samalla viivalla...

    EU ja USA malleissa on eroja, busassa mm. on muutama kierrosrajoitin korkeammalla EU mallissa - ranska siis poikkeuksena.
    Miksi ... aina jää varaa parantaa...

    http://www.facebook.com/pages/ecuedi...33860313347043
  5. #95
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 14 2008,15:27) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Helmi. 14 2008,15:15) kirjoitti
    Näkyy vaihtelevan eri tulokset, tässä on yksi versio. Vielä on ainakin mulle epäselvää, onko Euro-versioissa enemmän eroa kuin jenkkiversioissa. Ja miten paljon eroa on eri vaihteilla. Busaa ei ole kuulemma kuristettu muuten kuin huippunopeuden osalta.
    Lontoon poikien lehdessä ero oli selkeä busan hyväksi, kautta linjan. Tuossa jenkkimittauksessa on paikoitellen jopa toisin päin. Varmaankin versioissa usa/eur jotain eroa on?
    Yksilöissäkin on eroa, varmaan ainakin sen +/- 5hp. Jos Zetori on huono yksilö ja Busa hyvä, niin keskimääräisestä vaikkapa 5hp tehoerosta tuleekin yht'äkkiä 15hp!

    Jy kyllä, US ja EU malleissa on aina joitain eroja, enemmän tai vähemmän. Usein esim eri ECU.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  6. #96
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 14 2008,15:43) kirjoitti
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 14 2008,15:27) kirjoitti
    Lainaa (Hannula @ Helmi. 14 2008,15:15) kirjoitti
    Näkyy vaihtelevan eri tulokset, tässä on yksi versio. Vielä on ainakin mulle epäselvää, onko Euro-versioissa enemmän eroa kuin jenkkiversioissa. Ja miten paljon eroa on eri vaihteilla. Busaa ei ole kuulemma kuristettu muuten kuin huippunopeuden osalta.
    Lontoon poikien lehdessä ero oli selkeä busan hyväksi, kautta linjan. Tuossa jenkkimittauksessa on paikoitellen jopa toisin päin. Varmaankin versioissa usa/eur jotain eroa on?
    Yksilöissäkin on eroa, varmaan ainakin sen +/- 5hp. Jos Zetori on huono yksilö ja Busa hyvä, niin keskimääräisestä vaikkapa 5hp tehoerosta tuleekin yht'äkkiä 15hp!
    Tuo sama kävi mielessä.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  7. #97
    Kouluttaja Hannula:n avatar
    Pääylläpitäjä
    Rata & Koulutus
    Liittyi Jul 2003
    Helsinki
    MotOrg ry jäsen
    Ja varmaankin aika vähillä kilsoilla mitattu.
    1000
  8. #98
    Pari hummaa sinne tai tänne. Osta K1200S. Siihen sentään saa siistit laukut.
    Dixi et animam levavi
  9. #99
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 15 2008,01:06) kirjoitti
    Pari hummaa sinne tai tänne. Osta K1200S. Siihen sentään saa siistit laukut.
    Vaikkakin asian vierestä, niin täyttä asiaa! Keppiveto kunnon sportissa, jne, jne
  10. #100
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 15 2008,01:06) kirjoitti
    Pari hummaa sinne tai tänne. Osta K1200S. Siihen sentään saa siistit laukut.
    Juu ei se niistä hummista loppujen lopuksi kiinni olekaan. Lompakko sanelee noita ehtoja ja siksi se zetorikin jäi pois. Hinta/laatusuhteeltaan busa tuntui parhaalta vaihtoehdolta. Nuo puimurit kun taitaa olla enemmälti varakkaiden vehkeitä Siis tarkoitan muita kuin hinnat alkaen malleja.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  11. #101
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 15 2008,01:06) kirjoitti
    Pari hummaa sinne tai tänne. Osta K1200S. Siihen sentään saa siistit laukut.
    Siistit ja siistit, Bemun Sport laukut on kyllä näppäryydessään parhaat mitä tiedän, mutta ei niitä "Beauty boxeja" kyllä siisteiksi voi haukkua
  12. #102
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 15 2008,13:42) kirjoitti
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 15 2008,01:06) kirjoitti
    Pari hummaa sinne tai tänne. Osta K1200S. Siihen sentään saa siistit laukut.
    Siistit ja siistit, Bemun Sport laukut on kyllä näppäryydessään parhaat mitä tiedän, mutta ei niitä "Beauty boxeja" kyllä siisteiksi voi haukkua
    Ei ne tosiaan mitkään kaunnit ole, mutta kun vertaa johonkin japsipyörään joillakin kapan laukkutelineillä, niin nehän on niin julmetun leveitä, että ei paremmasta väliä.

    Eihän noihin Bemun laukkuihin kyllä sitten paljoa ryönää mahdukkaan, mutta näyttäisi yhdelle hengelle piisaavan.

    Tehoa sais olla kyllä lisää, kun ei sitä koskaan ole liikaa matkapyörässäkään...
    "Kun väittelet idiootin kanssa, pidä huoli ettei hän tee samoin"
  13. #103
    Lainaa (Koris @ Helmi. 01 2008,08:54) kirjoitti
    Uusimman Cycle World -lehden (CW March 2008) parivertailu päättyi sanoihin:

    There's no doubt that Suzuki has reclaimed its position as the performance leader when it comes to top-dog bragging rights with an amazing powerplant and smoking quarter-mile time. But when it comes to picking the perfect partner for a night on the town or several days on the road, there's not a better balance of power, finesse, smoothness and grace than the Kawasaki ZX-14. Cha cha cha!
    Kawa 9,79 @ 144,47
    Busa 9,75 @ 147,02

    Kawa 163,7 @ 9200
    Busa 173,4 @ 9600

    Kawa 103,7 ft.-lb. @ 7750
    Busa 103,9 ft.-lb. @ 7450

    Kumpikin saavutti rajoitetun 186 mph lukeman.
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  14. #104
    Lainaa (Koris @ Helmi. 16 2008,03:36) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 01 2008,08:54) kirjoitti
    Uusimman Cycle World -lehden (CW March 2008) parivertailu päättyi sanoihin:

    There's no doubt that Suzuki has reclaimed its position as the performance leader when it comes to top-dog bragging rights with an amazing powerplant and smoking quarter-mile time. But when it comes to picking the perfect partner for a night on the town or several days on the road, there's not a better balance of power, finesse, smoothness and grace than the Kawasaki ZX-14. Cha cha cha!
    Kawa 9,79 @ 144,47
    Busa 9,75 @ 147,02

    Kawa 163,7 @ 9200
    Busa 173,4 @ 9600

    Kawa 103,7 ft.-lb. @ 7750
    Busa 103,9 ft.-lb. @ 7450

    Kumpikin saavutti rajoitetun 186 mph lukeman.
    Siinäpä se! Kuka meistä huomaa perstuntumalla 1/4 maililla 4 sadasosan eron? Ja kuka meistä lähettää noi pyörät tommossiin aikoihin? Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä.
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  15. #105
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 16 2008,03:36) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 01 2008,08:54) kirjoitti
    Uusimman Cycle World -lehden (CW March 2008) parivertailu päättyi sanoihin:

    There's no doubt that Suzuki has reclaimed its position as the performance leader when it comes to top-dog bragging rights with an amazing powerplant and smoking quarter-mile time. But when it comes to picking the perfect partner for a night on the town or several days on the road, there's not a better balance of power, finesse, smoothness and grace than the Kawasaki ZX-14. Cha cha cha!
    Kawa 9,79 @ 144,47
    Busa 9,75 @ 147,02

    Kawa 163,7 @ 9200
    Busa 173,4 @ 9600

    Kawa 103,7 ft.-lb. @ 7750
    Busa 103,9 ft.-lb. @ 7450

    Kumpikin saavutti rajoitetun 186 mph lukeman.
    Siinäpä se! Kuka meistä huomaa perstuntumalla 1/4 maililla 4 sadasosan eron? Ja kuka meistä lähettää noi pyörät tommossiin aikoihin? Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä.
    no huomaahan sen nyt saatana! vai eikö sun persetuntuma muka huomaa??
    Kawasaki Ninja ZX-10R
  16. #106
    Lainaa (petrik @ Helmi. 13 2008,21:02) kirjoitti
    Hyvä päätös, toisella vaihtoehdolla ei näytä pääsevän kärkisijoille ... tällaiseen kerhoon ?

    http://www.200mph.net/results/
    Juu, onpa The Flying Duchmanin busalla hirveesti yhteistä kaupan -08:n kanssa....

    Laita filtteriin Judgement Day 9 (viimeisin) ja Class 1 (vakiot).... tai vielä parempi: Judgement Day 9 ja Class 5!



    Harri
    ZZR-1100 D
  17. #107
    Tästäkin porukasta joka täällä aprikoi noiden kahden hienon pyörän nopeuseroja, on suurin osa kuskeja sen verran torspoja että ihan sama kummalla pyörällä ajaisi niin osaavampi kaveri vetää koko ajan toisella vaihtoehdolla kovempaa ja ohi mutkatiellä.

    Tietty näin talviaikaan pitää jollain spekuloida kun ei aina voi olla humalassakaan..
  18. #108
    Olen ajanut molemmilla laitteilla ja ottaisin kyllä Hayabusan.

    Jostakin syystä 177cm ei oikein sopinut tohon Kawan malliin.

    Omasta ropastahan se on kiinni kanssa, tuo mitoitus.

    Olen ehkä sen verran sumuinen etten löytänyt Kawasta niin paljoa plussia, että kannattaisi tuo ero maksaa.
    Mieluummin mopolla sateeseen, kuin kotona tossun alla )

    http://www.meikamotoristi.com
  19. #109
    Lainaa (tpower82 @ Helmi. 16 2008,10:04) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 16 2008,03:36) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 01 2008,08:54) kirjoitti
    Uusimman Cycle World -lehden (CW March 2008) parivertailu päättyi sanoihin:

    There's no doubt that Suzuki has reclaimed its position as the performance leader when it comes to top-dog bragging rights with an amazing powerplant and smoking quarter-mile time. But when it comes to picking the perfect partner for a night on the town or several days on the road, there's not a better balance of power, finesse, smoothness and grace than the Kawasaki ZX-14. Cha cha cha!
    Kawa 9,79 @ 144,47
    Busa 9,75 @ 147,02

    Kawa 163,7 @ 9200
    Busa 173,4 @ 9600

    Kawa 103,7 ft.-lb. @ 7750
    Busa 103,9 ft.-lb. @ 7450

    Kumpikin saavutti rajoitetun 186 mph lukeman.
    Siinäpä se! Kuka meistä huomaa perstuntumalla 1/4 maililla 4 sadasosan eron? Ja kuka meistä lähettää noi pyörät tommossiin aikoihin? Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä. *
    no huomaahan sen nyt saatana! vai eikö sun persetuntuma muka huomaa?? *
    Joo, ja ne mielihyvän tunteet voi tulla kyllä yllättävän pienistä asioista...
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

    Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
  20. #110
    Lainaa (Sara @ Helmi. 16 2008,11:48) kirjoitti
    Lainaa (tpower82 @ Helmi. 16 2008,10:04) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 16 2008,03:36) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 01 2008,08:54) kirjoitti
    Uusimman Cycle World -lehden (CW March 2008) parivertailu päättyi sanoihin:

    There's no doubt that Suzuki has reclaimed its position as the performance leader when it comes to top-dog bragging rights with an amazing powerplant and smoking quarter-mile time. But when it comes to picking the perfect partner for a night on the town or several days on the road, there's not a better balance of power, finesse, smoothness and grace than the Kawasaki ZX-14. Cha cha cha!
    Kawa 9,79 @ 144,47
    Busa 9,75 @ 147,02

    Kawa 163,7 @ 9200
    Busa 173,4 @ 9600

    Kawa 103,7 ft.-lb. @ 7750
    Busa 103,9 ft.-lb. @ 7450

    Kumpikin saavutti rajoitetun 186 mph lukeman.
    Siinäpä se! Kuka meistä huomaa perstuntumalla 1/4 maililla 4 sadasosan eron? Ja kuka meistä lähettää noi pyörät tommossiin aikoihin? Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä.
    no huomaahan sen nyt saatana! vai eikö sun persetuntuma muka huomaa??
    Joo, ja ne mielihyvän tunteet voi tulla kyllä yllättävän pienistä asioista...
    NIIN! Mix maksaa enemmän, ettö saa toiseksi parhaan? (olikohan tää provo?)

    100m/s mopolla
    100mp/h kelkalla
    100km/h veneellä

    Itse ajettuna, omilla kulkineilla....
  21. #111
    Lainaa (Sara @ Helmi. 16 2008,11:48) kirjoitti
    Joo, ja ne mielihyvän tunteet voi tulla kyllä yllättävän pienistä asioista... *
    Jaa-a...
  22. #112
    Sport Rider April 2008

    Kawa 241 kg kuivapaino ajokunnossa
    Busa 249 kg kuivapaino ajokunnossa

    Kawa kulutus ka: 8,1 l/100km
    Busa kulutus ka: 7,1 l/100km

    Kawa 168,9 hp @ 9250
    Busa 170,8 @ 9500

    Kawa 141,0 Nm @ 7500
    Busa 140,9 Nm @ 7000

    Kawa 104,0 ft-lb @ 7500
    Busa 103,9 ft-lb @ 7000


    Kawa 9,73 @ 235,9 km/h
    Busa 9,68 @ 238,7 km/h

    Ainakin USA-49 malli on selkeästi piristynyt vuodella 2008. Tehdas väittää tuon olevan lisäksi saasteettomampi ja hiljaisempi kuin -07.

    Edit: lisäsin väännön myös jenkkiyksikössä, helpompi verrata tuohon edelliseen postaukseeni.



    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  23. #113
    Lainaa (Koris @ Helmi. 19 2008,12:47) kirjoitti
    Sport Rider April 2008
    Jokos tuommoinen huhtikuun numero on ilmestynyt?
    Dixi et animam levavi
  24. #114
    Lainaa (ek@ @ Helmi. 19 2008,14:43) kirjoitti
    Lainaa (Koris @ Helmi. 19 2008,12:47) kirjoitti
    Sport Rider April 2008
    Jokos tuommoinen huhtikuun numero on ilmestynyt?
    Joo, tuli postiluukusta tänään. Jenkit on vähän erilaisia...
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  25. #115
    Lainaa (Koris @ Helmi. 19 2008,13:47) kirjoitti
    Sport Rider April 2008

    Kawa 241 kg kuivapaino ajokunnossa
    Busa 249 kg kuivapaino ajokunnossa

    Kawa kulutus ka: 8,1 l/100km
    Busa kulutus ka: 7,1 l/100km

    Kawa 168,9 hp @ 9250
    Busa 170,8 @ 9500 *

    Kawa 141,0 Nm @ 7500
    Busa 140,9 Nm @ 7000

    Kawa 9,73 @ 235,9 km/h
    Busa 9,68 @ 238,7 km/h

    Ainakin USA-49 malli on selkeästi piristynyt vuodella 2008. Tehdas väittää tuon olevan lisäksi saasteettomampi ja hiljaisempi kuin -07.
    Niettä joku on saanut nuo arvot lähes samoiksi? Eurooppalaisten mittauksissa arvoissa on kyllä selvempi ero, kelle se nyt sitten merkkaa.

    Ja 'kuivapaino ajokunnossa', voi hele........................taas tämä.
  26. #116
    Lainaa (hidas57 @ Helmi. 19 2008,14:54) kirjoitti
    Ja 'kuivapaino ajokunnossa', voi hele........................taas tämä.
    Niin, noi kaikki arvot on Sport Rider-lehden itse mittaamia. Oma dyno, oma vaaka jne...

    Sport Rider käyttää kuivapainon määritelmänä: "prätkä täysin ajokunnossa, bensatankki tyhjänä, ei työkaluja mukana, ensiasennusrenkaat alla".

    Verrattuna valmistajien käsityksiin kuivapainosta, niin eikö tuo Sport Riderin versio ole ihan aavistuksen verran lähempänä todellista käyttötilannetta?
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  27. #117
    [QUOTE= (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18)]
    Lainaa Koris,Helmi. 16 2008,03:36 kirjoitti
    Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä.
    Mutta eikös silloin valinta ole ihan joku muu kun Kawa tai Sujari? Nopeinhan on tämä==> http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=4654
    Vain turbo antaa kunnon voimaa!
  28. #118
    [QUOTE= (cool´eri @ Helmi. 19 2008,17:34)]
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa Koris,Helmi. 16 2008,03:36 kirjoitti
    Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä. *
    Mutta eikös silloin valinta ole ihan joku muu kun Kawa tai Sujari? Nopeinhan on tämä==> http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=4654 *
    Agusta on tosin ainoa rajoittamaton tuosta kolmikosta.
    BMW 1200 GS ADV 14
    Aiemmat:
    MV Agusta 312RR 1078 09 Triumph Tiger 800 XC11
    Ktm 400Exc 06
    MV Agusta 312R 08
    Yamaha R1 08
    Suzuki GSXR1000R k7
    Suzuki GSXR1000R k4
    Kawazaki RX1000R 86
    Honda MBX125 84
    Suzuki RM125 81
    Suzuki PV50 82
  29. #119
    [QUOTE= (cool´eri @ Helmi. 19 2008,17:34)]
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa Koris,Helmi. 16 2008,03:36 kirjoitti
    Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä. *
    Mutta eikös silloin valinta ole ihan joku muu kun Kawa tai Sujari? Nopeinhan on tämä==> http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=4654 *
    Jaa-a niinpä taitaa olla. Mutta, mutta , jos busasta tai kawasta ohittaa nopeusrajoittimen niin kuinkahan käy?
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  30.  
  31. #120
    [QUOTE= (2jorma2 @ Helmi. 19 2008,18:13)]
    Lainaa (cool´eri @ Helmi. 19 2008,17:34) kirjoitti
    Lainaa (2jorma2 @ Helmi. 16 2008,09:18) kirjoitti
    Lainaa Koris,Helmi. 16 2008,03:36 kirjoitti
    Kyllä se valinta on tehtävä muihin asioihin perustuen kuin siihen, että on maailman nopein sarjatuotantopyörä. *
    Mutta eikös silloin valinta ole ihan joku muu kun Kawa tai Sujari? Nopeinhan on tämä==> http://www.motorcycle-usa.com/Articl...ArticleID=4654 *
    Jaa-a niinpä taitaa olla. Mutta, mutta , jos busasta tai kawasta ohittaa nopeusrajoittimen niin kuinkahan käy? *
    No wanha Busa meni joskus Biken testissä vuosia sitten 311km/h vakiona (ovaalilla). Peilit oli irti ja ukko jossain kumipuvussa muistaakseni *

    Eiköhän uusi Bussi menisi ainakin 10-15km/h lujempaa ilman rajoittimia, jos baanaa vaan riittää. Eli luultavasti 320km/h murtuisi.



    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen