Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 31:stä 60:een 155:sta
  1. #31
    meinaa nää pusamiehet olla jo liki näitä saksalaismerkin kannattajia. mitää muuta vaihtoehtoa ei olekkaan kuin se mikä on itellä.

    oma valinta oli setori. ja kun kuulin et pusasta oli tulossa uusi malli ja tietäähän sen kuinka vanhojen hinnoille käy.No tulihan setoristakin uusi tosin muutokset lähinnä softapuolella.

    Iso pointti oli tuo matkakäyttö. Kawaan saa hyvinistuvat laadukkaat laukut. Ohan nuo isohkot, mut tarkoituksena on laittaa sinne kamaa.

    Sun pitää itte kokeilla. Ajamalla sen tietää. Pitkälle jannulle ehkä parempi ajoasento kawassa. Tuo polvien koukussaolo ihan totta, mut kumma kyllä se häiritsee enempi kylmissätyypeissä. Ajossa sitä ei huomaa. Aikas paljon pystyy vaihtamaan ajoasentoa liuttamalla itteään eteen ja taas.

    Ei olis kyllä uskonut et uudesta pusasta tulee noin "halpa"

    Jos nytten vaihtasin ja tietäsin et pusaan saa siistit laukut niin vaikea sanoa maksaisinko kawasta tonneja enempi...

    Kumma mistä noita vikakasa nokkajuttuja sikijää..itse ainaskaa ole kuullut mailmalta mitään moitittavaa setorin koneen kestosta, etenkään nokkien.
    Ja jos maahantuoja saa päähänsä soveltaa joitakin käytäntöjä takuun suhteen niin saattaapi tulla vaikeuksia...2 vuotta ja piste.

    Ja pieni herja...tossa kun tallilla kävin niin kolme 110o setoria ja yx 1400 eikä kukaan osannut lukea,,,sitävastoin kolmen pusan alla oli sanomalehti

    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
  2. #32
    Itse jouduin myös miettimään noiden kahden välillä.
    Syy miksi päädyin busaan oli ainoastaan hinta. Molemmat nopeita pyöriä ja hyviä matkapelejä.
  3. #33
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 01 2008,10:13) kirjoitti
    Ja pieni herja...tossa kun tallilla kävin niin kolme 110o setoria ja yx 1400 eikä kukaan osannut lukea,,,sitävastoin kolmen pusan alla oli sanomalehti

    Olen huomannut omassa tallissa ihan saman. Sivuja en ole huomannut sen itse kääntelevän, mutta sujuvasti muuten kaikenkieliset aviisit menee, Vihdin Uutisista WalMartin mainoksiin. *
    -Artsi-
    100 m/s Club Member
  4. #34
    Itse kanssa pähkäilin ja vertailin noita kahta pyörää - zetorista on myös koeajokokemusta. Mutta kun ton uuden busan näki eka kertaa livenä niin päätös olikin sitten jo varsin helppo - ja maltillinen hinnoittelumallikin tietysti auttoi asiaa.

    Itselleni ei noi matkaominaisuudet kuitenkaan niin paljoa paina vaakakupissa - tavoitteena oli löytää lähinnä 12R vastaava malli uudistettuna. Kawalta tota ei tullut ja zetori mielestäni ei ole ihan "sama". Busa on ehkä kuitenkin enemmän R.

    Tunteellahan se mopo viime kädessä kuitenkin ostetaan - ja persoonaa pyörästä pitää löytyä niin hyvässä kuin pahassakin *
    Trust your instincts, be yourself!

    Kawasaki Z750 -04 --> Suzuki GSX-1300R Hayabusa -08--> Kawasaki ZZR1400 -12 --> Kawasaki H2SX SE -18
  5. #35
    Lainaa (zetor1400 @ Tammi. 31 2008,18:23) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Tammi. 31 2008,18:06) kirjoitti
    Miten on kummassakin kyytiläinen viihtynyt ?
    Kummankin takaistuimella on vaimo tullut mukana useita tuhansia kilometrejä. Kommentteja häneltä:

    - zetorin kyydissä on helpompi olla kuin hayabusan, mutta eihän näiden kahden kyydissä voi yhtä rennosti istuskella kuin esim. blackbirdin, molemmissa tuntee "urheilevansa", mutta kummassakin viihtyy
    - ilmavirta tuntuu zetorissa ehkä hiukan enemmän kuin hayabusassa, mutta ei kummassakaan niin paljon kuin yamaha fzs1:ssä
    Eikös tähän vaikuta ennenkaikkea se, että onko 50 kg vai 80 kg emäntä ja onko hän 164 c, pitkä vai 184 cm pitkä.... Eli ei muuta ku emännän kaa koeajamaan kumpaakin, niin sillähän se selviää.
    “Dying is the day worth living for" - Captain Hector Barbossa

    Orgin venejaosto 2015 --> Tuuliajelehtimis osasto 2016 -->
    Yamahaki YZF-R1 (-07) 2011-2015
    Kawasaki zx-9r (-01) 2007-2011)
    Kawasaki Er-5 (2007-2008)
  6. #36
    Itse ole kertaalleen ajanut busaa (vanhempi kuin < -07) ja jäi sellainen tunne kuin olisi istunut vanhan lahnan selässä. Jarrutkin oli jostain kivikaudelta. Zetoria myös ajaneena voin suositella sitä.. Uudemmasta busasta en osaa sanoa.. Varmasti parempi kuin edellinen versio. Kannattaa koeajaa molemmat!
  7. #37
    No busa tietenki
    Gsx-r 750 -01
    Yzf-r1 -06
    Hayabusa -08
  8. #38
    Lainaa (sky @ Helmi. 01 2008,13:52) kirjoitti
    Lainaa (zetor1400 @ Tammi. 31 2008,18:23) kirjoitti
    Lainaa (JJJ @ Tammi. 31 2008,18:06) kirjoitti
    Miten on kummassakin kyytiläinen viihtynyt ?
    Kummankin takaistuimella on vaimo tullut mukana useita tuhansia kilometrejä. Kommentteja häneltä:

    - zetorin kyydissä on helpompi olla kuin hayabusan, mutta eihän näiden kahden kyydissä voi yhtä rennosti istuskella kuin esim. blackbirdin, molemmissa tuntee "urheilevansa", mutta kummassakin viihtyy
    - ilmavirta tuntuu zetorissa ehkä hiukan enemmän kuin hayabusassa, mutta ei kummassakaan niin paljon kuin yamaha fzs1:ssä
    Eikös tähän vaikuta ennenkaikkea se, että onko 50 kg vai 80 kg emäntä ja onko hän 164 c, pitkä vai 184 cm pitkä.... Eli ei muuta ku emännän kaa koeajamaan kumpaakin, niin sillähän se selviää.
    Juu, täytyy mennä heti kun lumet sulaa Tuo kyyditettavä parempi puolisko on niitä karvan alle satakuuskytsenttisiä ja hädin tuskin viiskyt kiloo, joten siinä mielessä tuo Jammukin on hyvin kelvannut. Jotenkin kaksi päällä siinä on vaan tosi ahdas istua. Mielipiteitä kun on katsellut niin aika paljon on mennynä sen mukaan miten niitä on määrällisesti rekisteröity. Sunnuntaina messuille kuolaamaan ja sitten juoksemaan liikkeitä läpi ! Edelleenkään kukaan ei ole niistä huoltoväleistä mitään puhunut, mutta kaipa se noissa muissa itämopoissa on se kuus tonnia. Tuossa jonkun kirjoittamassa viestissä oli linkki vertailutestiin jenkkilässä, niin täytyy kyllä sanoa, että tuo zetorikin oli helvetin hieno, siis musta/puna värityksellä.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  9. #39
    Lainaa (JJJ @ Helmi. 01 2008,17:57) kirjoitti
    Edelleenkään kukaan ei ole niistä huoltoväleistä mitään puhunut, mutta kaipa se noissa muissa itämopoissa on se kuus tonnia.
    Minulla oli vielä viime kaudella zzr1400 (nyt 1400gtr). Löysin kuitenkin hyllystä vielä italiankielisen zzr1400 manuaalin, jonka mukaan määräaikaishuollot ovat 1, 12, 24 tkm:ssa. Venttiilien säätö 42 000 km:ssa. 6000 km välein on öljyjen, nesteiden tarkistus (controllo). Kannattaa kyllä tarkistaa messuilla...

    Mutta zetorilla joutuu kyllä takarenkaan vaihtoon n. 6000 km välein.
    Erinomainen peli, myös 2 päällä,mm. Nurmijärvi-Kiiruna-Narvik-Levi-Nurmijärvi 3 päivässä.



    vuodesta 1971 ....
  10. #40
    busa,zetori,busa,zetori,busa.............
    600rr
  11. #41
    Heikko tilanne, eilen kävin messuilla ja täytyy myöntää, että se suurin aika niillä messuilla meni Suzukin ja Kawasakin messuosastojen välillä rampatessa. Valkonen bussi alko sopia silmään liiankin hyvin... Saa nähdä miten tän käy, ennen oli niin selkee käsitys siitä, että Zetori on selkee pyörä, mutta eilisen perusteella ei tiedä enää mitään. No, kun nyt kevväällä pääsee molemmat koeajaan peräkanaa, niin kai sen sitten osaa päättää
    HD Electra Glide Ultra Limited
    Tempore Nihil Sanat
  12. #42
    Mä kävin istumassa ZZR 1400, Busan, GTR:n ja K1200S:n. Bussi on liian pieni fyysisesti 190 senttiselle, mutta kaikki nuo muut kyllä menettelivät. Tarjoustakin pyysin ja Kawoihin ne annettiin heti. Bemun tarjousta pitää odotella ensi viikkoon. ZZR:n tarjous oli kyllä sellainen, että polttelee.... Tyyli vaihtuisi kyl totaalisesti.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  13. #43
    Vaikka jäävi olenkin, pistän lusikkani tähänkin soppaan. Onne vaan niin kalliita, että päätyi kumpaan vaan, niin päätöksen pitää olla loppuun asti harkittu. Ettei sitten jälkeenpäin tarvi harmitella -tai mikä pahinta- tunnepohjaisesti puolustaa omaansa ja sen paremmuutta. Tehojen puolesta kummassakin on riittävästi. Ajo-ominaisuuksien eroissa on kyse pitkälti pyörään tottumisesta. jne. Lopuksi on varmaan kyse vain siitä kumpi "istuu käteen" paremmin. Itse päädyin Kawaan, enkä ole katunut (ihan aikuisen oikeesti).
    Tosimies saa salaatista ripulin.
    Birra finito propello stoppo.
    Kawasaki ZZR 1400 Turbo
    Sipoo 260MPH club
  14. #44
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 02 2008,08:52) kirjoitti
    Mä kävin istumassa ZZR 1400, Busan, GTR:n ja K1200S:n. Bussi on liian pieni fyysisesti 190 senttiselle, mutta kaikki nuo muut kyllä menettelivät. Tarjoustakin pyysin ja Kawoihin ne annettiin heti. Bemun tarjousta pitää odotella ensi viikkoon. ZZR:n tarjous oli kyllä sellainen, että polttelee.... *Tyyli vaihtuisi kyl totaalisesti. *
    Ihan mielenkiinnosta, keneltä zetorin tarjousta kyselit ? Eilen kasailin markkoja pinoon pöydälle niin pino ei riittänyt zetorin korkeuksiin asti, mutta ties vaikka intoutuisivat tekemään kovia tarjouksia kun kerran busa on melkein ilmainen, huippuvehje ja takuuvarma suosikki jatkossakin. Voipi olla, että busaan rupean tarjouksia pyytämään. En tiedä onko tää mutua, mutta voisi kuvitella että takuuvarmaan hittiin on vaihdettaessa hyvityshinta vaihdokista huonompi ?
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  15. #45
    Lainaa (JJJ @ Helmi. 02 2008,10:37) kirjoitti
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 02 2008,08:52) kirjoitti
    Mä kävin istumassa ZZR 1400, Busan, GTR:n ja K1200S:n. Bussi on liian pieni fyysisesti 190 senttiselle, mutta kaikki nuo muut kyllä menettelivät. Tarjoustakin pyysin ja Kawoihin ne annettiin heti. Bemun tarjousta pitää odotella ensi viikkoon. ZZR:n tarjous oli kyllä sellainen, että polttelee.... Tyyli vaihtuisi kyl totaalisesti.
    Ihan mielenkiinnosta, keneltä zetorin tarjousta kyselit ? Eilen kasailin markkoja pinoon pöydälle niin pino ei riittänyt zetorin korkeuksiin asti, mutta ties vaikka intoutuisivat tekemään kovia tarjouksia kun kerran busa on melkein ilmainen, huippuvehje ja takuuvarma suosikki jatkossakin. Voipi olla, että busaan rupean tarjouksia pyytämään. En tiedä onko tää mutua, mutta voisi kuvitella että takuuvarmaan hittiin on vaihdettaessa hyvityshinta vaihdokista huonompi ?
    Raision Mopomaailman Petri Romu teki toistaiseksi parhaan tarjouksen. Siellä Kawojen luona ukkeli pyörii!
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

    "Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
  16. #46
    Kunhan huomenna tuun messuilta niin päivitän tuntemukset mihin suuntaan rupee kallistumaan. Köyhän ei kuitenkaan kannata huonoa ostaa, ja lisäksi jos saisi mopon jolla nyt edes pari kesää jaksaisi ajaa
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  17. #47
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    ZZR ...
    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  18. #48
    Jos (huom. JOS) Zetoria ois saanut muotiväri valkoisena, olisin saattanut ostaa senkin...mutta se nyt on jossittelua, molemmat upeita mopoja omassa luokassaan.
  19. #49
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 02 2008,11:31) kirjoitti
    Jos (huom. JOS) Zetoria ois saanut muotiväri valkoisena, olisin saattanut ostaa senkin...mutta se nyt on jossittelua, molemmat upeita mopoja omassa luokassaan.
    Yhden valkoisen auton omistavana vältän väriä.. Toinen on sitten musta. Kaikki muut kelpaa
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  20. #50
    Lainaa (JJJ @ Helmi. 02 2008,12:16) kirjoitti
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 02 2008,11:31) kirjoitti
    Jos (huom. JOS) Zetoria ois saanut muotiväri valkoisena, olisin saattanut ostaa senkin...mutta se nyt on jossittelua, molemmat upeita mopoja omassa luokassaan.
    Yhden valkoisen auton omistavana vältän väriä.. Toinen on sitten musta. Kaikki muut kelpaa *
    Kotilona niin musta kuin valkoinenkin ovat kovasti epäkiitollisia puhtaanapidettäviä, kokemusta on.

    Mopottimen kuuluu olla musta eikä puhtaanapito juurikaan eroa normaalista puhdistuksesta. Valkoinen taas on pelkkä ohimenevä trendiväri, onneksi
  21. #51
    Kylmätyypit tuli kummastakin pyörästä pariinkin kertaa istuttua messuilla. Ajoasento tuntuisi olevan kummassakin lähes samanlainen. Hieman on paino liikaa käsillä ja varmaan matka-ajo alkaa puuduttaa hartioita. Toisaalta ei tämän tyyppisiä mopoja ole tarkoitettukaan ajettavaksi selkä *pystyssä.

    Livenä omaan silmään näytti Kawa paremmalta. On selkeämmät linjat ja "seksikkäämmän" oloinen.
    Busa näyttää melkein "pullataikinalta". Joka puolella kohoumia ja epäsuhtaisia muotoja. Perä on jopa rumempi kuin kuvissa - varsinkijn suoraan takaapäin. Mitä ihmettä on suunnittelijoiden päässä pyörinyt. Oliko tarkoitus kaivaa esiin ripaus retro henkisyyttä? *Putket on kahta kokoa liian suuret ja takavilkut kuin jostain kuplavolkkarista. R.M. Heinon osastolla oli Busa Yoshimuran putkilla ja ulkonäkö parani ainakin parilla pykälällä. Väreistä selvästi upein oli tämä oranssi/musta joka korostaa busan hienoa etupäätä (lukuunottamatta neliskulmaisia peilejä, jotka on kuin Motonetin alennuskorista).
  22. #52
    Lainaa (Köpi @ Helmi. 02 2008,11:31) kirjoitti
    Jos (huom. JOS) Zetoria ois saanut muotiväri valkoisena, olisin saattanut ostaa senkin...
    Nooh, ensi vuonna sitten!
    Oletko Sinäkin jo löytänyt Tutkan?
    - - - - - - - - - - -
    "Mc Tylyttäjä - se on 5 viestiä ja firma on nurin!"
    - - - - - - - - - - -
    Yamaha FZ6-S 2004 94,4 RWHP
  23. #53
    Kuskin näkökulmasta katsottuna peilit on Busassa paremmat, vaikkakin rumemmat. Zetorin valkopohjaiset mittarit on aika hienot, mutta miksi siinä pitää olla tuollaiset "virtsanäytepullot" stongassa *



  24. #54
    Lainaa (HoXXMa @ Helmi. 02 2008,20:48) kirjoitti
    Perä on jopa rumempi kuin kuvissa - varsinkijn suoraan takaapäin. Mitä ihmettä on suunnittelijoiden päässä pyörinyt. Oliko tarkoitus kaivaa esiin ripaus retro henkisyyttä? *Putket on kahta kokoa liian suuret ja takavilkut kuin jostain kuplavolkkarista. R.M. Heinon osastolla oli Busa Yoshimuran putkilla ja ulkonäkö parani ainakin parilla pykälällä. Väreistä selvästi upein oli tämä oranssi/musta joka korostaa busan hienoa etupäätä (lukuunottamatta neliskulmaisia peilejä, jotka on kuin Motonetin alennuskorista).
    Mielestäni perä ei ollut yhtään hassumpi

    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  25. #55
    Liittyi Apr 2003
    Lat: N 60 14' 15.67" Long:E 25 07' 20.79"
    PS. tuo alla oleva teksti koskee siis moottoripyöriä ...
    Ilmestyi tuo bussikuskinkuva tuohon edelle, niin teksti sai ihan
    eri merkityksen ... kyse on siis ZZR:stä ja Busseista ja ties mistä ..


    Onko tuommoisia vasenkätisille .. ..

    Nuo erot tuntuvat olevan monesti niin pieniä ja käytännön eroahan
    nillä ei varmaankaan ole .. Ihan on siitä kiinni mistä tykkää ulkonäön puolesta ..
    tai jostain muusta yhtä selittämättömästä syystä ..
    Hyvä, että kukin voi valita mielensä mukaan ..

    Kun huristelee jossain Alpeilla tai tuntureilla kaameassa
    räntäsateessa ja likomärkänä kylmissään kaiken kuran keskellä,
    niin harvemmin käy mielessä, että miltä sitä näyttää. Muiden
    liikenteessäolijoiden mielessä pyörii lähinnä, että siinäpä oikeata
    rock'n'roll -meinikiä, kun katselevat mokomaa touhua ..
    Mutta seuraavana aamuna, kun aurinkokin jälleen näkyy, niin
    sitä taas ajattelee, että - hei.. tämähän on todella nastaa ..
    ja pyöräkin on niin hemmetin hieno ja hyvän näköinen ..
    Joten suosittelen lämpimästi, että kukin pyrkii ostamaan sellaisen
    rakkineen, joka kutakin itseään ihan eniten miellyttää .. sillä
    sehän tulee itselle ja itse sillä ajeleepi .. onko siinä pari heppaa
    enempi tai vähempi, niin sillä ei ihan oikeasti ole mitään väliä
    ellei harrastuksekseen yritä nopeusennätyksiä tehdä ..



    <span style='color:red'>..rock...rock...rock...rock...ro ...........</span>
    -"Onko maapallolla älyllistä elämää?"
    -"Kyllä, mutta olen vain käymässä."
  26. #56
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:40) kirjoitti
    Lainaa (HoXXMa @ Helmi. 02 2008,20:48) kirjoitti
    Perä on jopa rumempi kuin kuvissa - varsinkijn suoraan takaapäin. Mitä ihmettä on suunnittelijoiden päässä pyörinyt. Oliko tarkoitus kaivaa esiin ripaus retro henkisyyttä? *Putket on kahta kokoa liian suuret ja takavilkut kuin jostain kuplavolkkarista. R.M. Heinon osastolla oli Busa Yoshimuran putkilla ja ulkonäkö parani ainakin parilla pykälällä. Väreistä selvästi upein oli tämä oranssi/musta joka korostaa busan hienoa etupäätä (lukuunottamatta neliskulmaisia peilejä, jotka on kuin Motonetin alennuskorista).
    Mielestäni perä ei ollut yhtään hassumpi *

    Jos vakiona olisi tuolla perällä, niin mieluusti istuisin kyllä kyydissä.

    Tuo sinipuseroinen kaveri edessä ei tainnut Busaa huomata ollenkaan.
  27. #57
    Lainaa (HoXXMa @ Helmi. 03 2008,11:28) kirjoitti
    Lainaa (Tylyttäjä @ Helmi. 03 2008,10:40) kirjoitti
    Lainaa (HoXXMa @ Helmi. 02 2008,20:48) kirjoitti
    Perä on jopa rumempi kuin kuvissa - varsinkijn suoraan takaapäin. Mitä ihmettä on suunnittelijoiden päässä pyörinyt. Oliko tarkoitus kaivaa esiin ripaus retro henkisyyttä? *Putket on kahta kokoa liian suuret ja takavilkut kuin jostain kuplavolkkarista. R.M. Heinon osastolla oli Busa Yoshimuran putkilla ja ulkonäkö parani ainakin parilla pykälällä. Väreistä selvästi upein oli tämä oranssi/musta joka korostaa busan hienoa etupäätä (lukuunottamatta neliskulmaisia peilejä, jotka on kuin Motonetin alennuskorista).
    Mielestäni perä ei ollut yhtään hassumpi *

    Jos vakiona olisi tuolla perällä, niin mieluusti istuisin kyllä kyydissä.

    Tuo sinipuseroinen kaveri edessä ei tainnut Busaa huomata ollenkaan.
    Kyllä siinä taisi itse kullakin katse kulkea enimmäkseen muissa kummuissa kuin esim siinä Busan takakyhmyssä
    Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.

    *** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
  28. #58
    Kauankohan ton sinipaitaisen käsi on ollut tuolla syvällä "taskussa"...
  29. #59
    Voi pojat, ja tytötkin ! Nyt tuli messuilla käytyä. Kyllä se vaan niin on, että tuo busa alkoi silmää miellyttää entistä enemmän ja tuo oranssi/musta väritys ! Zetoria tutkin myös, mutta rouvan mielestä busas oli parempi istua ainakin paikallaan.. Tarjouksia tuli pyydettyä joka paikasta. Katsotaan nyt välirahaa ja lasketaan markkoja. Ties miten tässä vielä käy. Alkukesästä on tulossa busaan niitä laukkusysteemejä.
    Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
  30.  
  31. #60
    Lainaa (ttuttu @ Helmi. 02 2008,08:52) kirjoitti
    Mä kävin istumassa ZZR 1400, Busan, GTR:n ja K1200S:n. Bussi on liian pieni fyysisesti 190 senttiselle, mutta kaikki nuo muut kyllä menettelivät. Tarjoustakin pyysin ja Kawoihin ne annettiin heti. Bemun tarjousta pitää odotella ensi viikkoon. ZZR:n tarjous oli kyllä sellainen, että polttelee.... Tyyli vaihtuisi kyl totaalisesti.
    vaikeaa se on,vaikka kawa alla onkin niin perjantaina kun istustuskelin ässä bemarin päällä niin totesin et kyl se taitaa kolmikosta olla ajoasennolltaan paras tälläiselle yliikäiselle iisiraiterille.

    melkoista jaakopin painia piti käydä tuon kolmikon,pusa, setori,ässän kesken menneenä suvena.Setori veti pisimmän korren kokonaisuutena ja oikestaan ei ole kaduttanut pätkääkään. Vaikka tyyli vaihtuikin aikas lailla.
    Mimmoseltas se GTR vaikutti? Itse en ole etes koeistunut ajamisesta puhumattikaa. Joillakin asioilla ei viitti itseään likaa kiusata
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

    Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

    Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
Sivu: 2 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 1234 ... ViimeinenViimeinen