Oikein haeskelemaan rupesin kun näitä vanhoja (15v) kolmipyttyisiä Sprint 900:sia ei ole oikein näkynyt missään. *
Joten esittäytymään, ja kokemuksia vaihtamaan. *
Samaan "jengiin" voi hyvin lukea myös Trident -pyörät. *![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Jaahas, ja täältä löytys Trident 750 vm. 93. "Black Cherry"- maalauksella, bellypanilla ja Daytonen hiilarislipareilla. 2100miles mittarissa ja hienosti kukkuu. Luulevat asiaa tuntemattomat yleensä isommaksi ja uudemmaksi..Ostin viime kesänä lähinnä huvin vuoksi ja ehdin ajamaan totaalisen minimaalisen määrän kilometrejä.
Nyt mietityttää vaihto joko Speed3:seen tai .. kehtaako tunnustaa..Hornet 900:seen. (Hyi..)
Trident on härkä.
Triumph Speed Triple
KTM SX-F 250
älä nyt hornettia ainakaan osta... triple vaan suoraan.
we cannot tolerate zero tolerance!
BMW R1200GS & Speed triple 1050
No morjens, taidankin tuntea tuon Tridun ed. omistajan (Riba ?)(tommmi @ Helmi. 15 2008,21:22) kirjoitti
Ei kannata "kaveria" niinvaan myydä, tai vaihtaa, sillä kun on sielu
Kyllä on luonnetta ihan eri mitalla, kuin "tusinapyörissä"![]()
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
No morjens, taidankin tuntea tuon Tridun ed. omistajan (Riba ?)
Ei kannata "kaveria" niinvaan myydä, tai vaihtaa, sillä kun on sielu
Kyllä on luonnetta ihan eri mitalla, kuin "tusinapyörissä"[/QUOTE]
Ilmeisesti sama mies. Pitää saada tehoja lisää, ei voi mitään. Speed3 olis kyllä tavoitteena, Hornet on kyllä suht perusmopo, se on selvä.
Triumph Speed Triple
KTM SX-F 250
Jos Rib@55 Heikinlaaksosta on kyse, niin täälläkin tunnetaan kaveri.
Tossa 900 Sprintissä taisi olla tasan 100hv, jos en nyt ihan väärin muista. Trumppa käytti tota 885cc tripleä Sprintin ja Tridentin lisäksi ekoissa Speed Tripleissä ja Tigereissa. Toi sama kone on käytössä mun T-Birdissäkin(ja sen sisarmalleissa Legendissä ja Adventurerissa).
Ekoissa pyörissä koneen ulkonäkö oli kulmikkaampi, jälkimmäisissä cruisereissa "klassisempi".
Ei siis hirvittävän kireä, mutta kestävä kone. Modaukset vaihteli pyörätyypin mukaan.
Uudemmat Sprintit, S3:t, Tigerit ovat sitten 955cc, ja viimeisimmät 1050cc. Aika paljon saa laittaa rahaa lisää vaihdossa noihin, jos haluaa 10-30hv(riippuen S3:n mallista) lisää. Onhan noi (vars.) uudemmat S3:t aika räyhäkkään näköisiä...
<p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
"Sama sukeltaja" *
Mie viilasin pakokäyrien alusta (kiinnityslaikka hitsaus) kuristukset pois (Dremelillä), ja sain muutaman hepan
lisää (persdyno). *
* * * * *Ps. nähdään kait Triumph MC:n
* * * * * * * kekkereissä 17.5 ja 1.8 *
Triumph Tiger 900 -96, 39tkm (430, DB) R.I.P. Sprint 900 -93, 96 tkm.
Vanhan motoristin hengissäsäilymiskikka: vanhemmiten ei tule yhtään sen viisaammaksi, mutta varovaisuus lisääntyy.
Siellä se nyt on tämä "kuuluisa" vehjes.. pahaa tekee, mutta isompi on saatava..
(nettimoto 574314)
http://www.moottoripyora.org/cgi-bin....t=80582
Triumph Speed Triple
KTM SX-F 250
Edelleen ensimmäisellä omistajallaan oleva -98 Trident 900, Pasific Blue, ajomäärä nyt vajaa 80 tkm. Matkan varrella muokattu enemmän Sprintiä vastaavaksi, alkuperäisosilla pääasiallisesti. Vain asianharrastaja saattaa huomata eroavaisuudet... Sprident...
Tekniikka vakio, huolellinen kaasarisäätöoperaatio + K&N-filtteri + BOS-vaimentimet antavat takapyörätehoksi reilut sata heppaa, vääntöäkin sopivasti ja tasaisesti. Ajellaan nyt toiset kymmenen vuotta ja tutkitaan sitten mitä kone on syönyt. Toistaiseksi on menty ilman ongelmia koko ajettu matka....
Pasific Blue since 1998
Ei ihan Sprintti, mutta melkein.. no kokolailla sama tekniikka kuitenkin.
S3
CRF1100L, 950SE, 701LR Aurora, R75/5 Toaster
Täytyypä päivittää omalta osalta, eli pysyin suunnitelmassa ja vaihdoin S3:seen. Kyllä kannatti.
Triumph Speed Triple
KTM SX-F 250
Myytävänä-osastolla jotain uutta ja ehkä kiinnostavaa, kaikkea ylimääräistä en oo ees listannut...
Pasific Blue since 1998