Tulokset 1:stä 18:een 18:sta
    Niin kauan ku mulla tuo Bemari, siis GS-1150, on ollu, olen käyttäny Metzellerin Tourance renkaita.

Ja aivan mainiot matkakaverit ne on vastakin, tuskin merkkiä vaihdan.
    On tässä nyt kumminki ollu mielessä joskus ajaa yksi setti rupukumejaki loppuun.
    Se, että kuinka pitkä rupeama siitä tulee, on mulle vielä hiukan hämärän peitossa.

Niinpä kysynki: Minkälaisia kilometrimääriä olette ajaneet noilla Karoo renkailla, ja kuinka paljon on noin suurinpiirtein sisältyny asfaltti paanaa mukaa....50/50..?

Meneekö kaksi takamunkkia yhdellä etukumilla...tuskin ainakaa päinvastoin?
    Mene siitä ali,mistä aita on korkein.
    Superendurossa on Karoo org renkaana, mulla se kesti useamman sata kilsaa, olisko ollut 800?

D908RR on huomattavasti kestävämpi ja muutenkin parempi kuin myös MT21.
    KTM950SE
    Eikös SE:ssä ole Karoo T, mulla se kesti ruhtinaaliset 1200 km
    Toi oikea Karoo on mulla kestänyt 4000 takana ja tuplat edessä.
    Sillä on kyllä mukava ruovitella joka mutkasta ulos, joten jos ajaa ihmisiksi, niin voi kestää paljon pitempään.

Niitä saa tuolta Saksasta aika edullisesti kotiin kannettuna
    http://www.reifenversand.com/
    EtuKaroo maksaa siellä 51,82 ja takaKaroo 70,78
    Siihen päälle kotiinkantokulut noin 20.- egee niin yhteensä 152,60 egee kotiovella

En oikein ymmärrä mitä tolla Karoo T:llä tekee. Siinä kun on nappulat jo valmiiksi paljon matalammat kuin oikeassa Karoossa, eli kulutettavaa ei ole paljon mitään.

Tourance on kyllä mainio yleisrengas hiekkateille ja vaikka radalle, mutta ei pärjää sitten pehmeämmillä poluilla.
    Savella Tourance menee heti tukkoon ja on tosi liukas ja mahdoton.

Pekka
    Pekka
    Lainaa (petebandit @ Tammi. 29 2008,20:07) kirjoitti
    Eikös SE:ssä ole Karoo T,
    Taisipa muuten olla.
    KTM950SE
    Lainaa (Pekkavee @ Tammi. 29 2008,20:51) kirjoitti
    Toi oikea Karoo on mulla kestänyt 4000 takana ja tuplat edessä.
    Sillä on kyllä mukava ruovitella joka mutkasta ulos, joten jos ajaa ihmisiksi, niin voi kestää paljon pitempään.

Niitä saa tuolta Saksasta aika edullisesti kotiin kannettuna
    http://www.reifenversand.com/
    EtuKaroo maksaa siellä 51,82 ja takaKaroo 70,78
    Siihen päälle kotiinkantokulut noin 20.- egee niin yhteensä 152,60 egee kotiovella

En oikein ymmärrä mitä tolla Karoo T:llä tekee. Siinä kun on nappulat jo valmiiksi paljon matalammat kuin oikeassa Karoossa, eli kulutettavaa ei ole paljon mitään.

Tourance on kyllä mainio yleisrengas hiekkateille ja vaikka radalle, mutta ei pärjää sitten pehmeämmillä poluilla.
    Savella Tourance menee heti tukkoon ja on tosi liukas ja mahdoton.

Pekka
    Siis tuodaanko ne kahdellakympillä kotiin?? .
    Ne tulee siis matkahuollon kautta vai kuikas tämä toimii...?
    En ole ennen tilannu, ainakaan renkaita ulkomailta, mutta nyt kyllä taitas kannattaa. Siis uskomattoman halpa Suomalaisiin nähden!! Kiitokset vinkistä .

Tuo neljätonnia takarenkaalla on jo aika hyvin, jos ottaa kaks takapyörää ja yhden etusen, sillä menis koko kesän mun kilometreillä.
    Kauankohan tuo toimitus mahtaa kestää tuolta Saksasta?
    Renkaat toimitetaan kahdellakympillä perille asti noin viikossa, jakelu on päiväsaikaan, joten tilaan aina omani sen takia työosoitteesseen.

Ja Karoita en ole edes tasapainottanut !
    Senior Team:
    R1200GS
    999S
    VTR SP-1 street, SP-2 race
    Z1 1075 Turbo
    Honda CR250 ice, CRF250R
    Honda CRF150R SM

Junior Team:
    Yamaha R6R
    Honda RS125R, the real beast.
    Derbi GPR80Cup
    Minä ajoin yhden Karoo satsin 1150 GSA:lla. Tosi hyvät soralla, mutta renkaanvaihto sattui huonoon aikaan ja jouduin ajamaan pari lyhyttä ulkomaan keikkaa niillä. Asfaltilla ajo oli kuin ajaisi kenttäsirkkelillä. Aivan käsittämätön ulina.
    No kaksipäällä telttavarusteissa taisivat kestää noin 4000 km. 90/10 asfaltti/sora ajoa. Jouduin muuten ostamaan Norjasta uuden takarenkaan (Tourance) - rahalla lopulta sai, kun vain löysi oikean paikan.
    Jos omistaisi kahdet vanteet, olisi Karoot toisissa ja Tourancet toisissa, niin pääsisi nauttimaan parhaista ominaisuuksista.
    Onko kellään tietoa, mistä noihin Kessuhin saisi kohtuuhinnalla varavanteet? Koska alkuperäiset ovat pinnavanteet, kävisi katurenkaisiin varmaan valuvanteet?
    Lainaa (arikorho @ Tammi. 30 2008,11:47) kirjoitti
    Onko kellään tietoa, mistä noihin Kessuhin saisi kohtuuhinnalla varavanteet? Koska alkuperäiset ovat pinnavanteet, kävisi katurenkaisiin varmaan valuvanteet?
    Tuota EBay palstaa kannattaa seurailla.
    Siellä on aika usein vanteita kaupan.
    Nytkin näyttää olevan etu- ja takapinnavanteet myynnissä.
    http://lyhytlinkki.net/?fbvx0kjh

Pekka
    Pekka
    Kiitos vinkistä. En ole ikinä tilannut mitään eBaysta. Se näyttää huutokaupalta, tosin saksankieliseltä.
    Onko nuo ihan turvallisia? Onko kokemusta? Tämän hetken hintahan olisi kohdallaan, mutta siiä oli vielä 3 pv aikaa. Nouseekohan hinta lähelle BMW:n omaa hintaa?
    Kyseleepi arkajalka.
    Lainaa (arikorho @ Tammi. 31 2008,10:04) kirjoitti
    Kiitos vinkistä. En ole ikinä tilannut mitään eBaysta. Se näyttää huutokaupalta, tosin saksankieliseltä.
    Onko nuo ihan turvallisia? Onko kokemusta? Tämän hetken hintahan olisi kohdallaan, mutta siiä oli vielä 3 pv aikaa. Nouseekohan hinta lähelle BMW:n omaa hintaa?
    Kyseleepi arkajalka.
    Ebay toimii melkein kuin huutonet. Turvallista on jos myyjällä on hyvät palautteet. Maksu Paypalilla onnistuu hienosti. Maksamisesta menee ilmeisesti heti tieto myyjälle.
    Ebayhan on kansainvälinen ja ainakin minä olen englannilla (siis erittäin huonolla) tullut hyvin toimeen, oli myyjä sitten saksasta tai jostain muualta.
    Ebay.de osoitteessa myyjät ovat saksalaisia, mutta maita on paljon muitakin. Ebayn sivulta löytyy linkit muiden ebaymaiden sivuille.
    Itse olen tehnyt muistaakseni lähemmäs kymmenen kauppaa ja yhtään kertaa ei ole vähääkään klikannut. Suomalaiselle suorastaan hämmästyttävän ystävällisiä nuo ulkolaiset.

Tuosta huutamisesta vielä, että kannattaa laittaa heti summa mitä oikeasti aikoo maksaa. Netissä on ohjelmia, jotka automaattisesti tarjoavat viimeisillä sekunneilla ennen huudon päättymistä. Jos se ylittää oman tarjouksen niin mitään ei ole tehtävissä. Toisinhan on huutonetissä, jossa viimeisen tarjouksen jälkeen on vielä 5 minuuttia aikaa. Nimittäin huonosti kävi itselle kun olin jo varma, että halvalla tuli 1150R:n takavanne, kun yhtäkkiä huuto päättyi ja joku oli tarjonnut parikymmentä euroa enemmän.
    Huutonetissä harjoitteleminen selkeyttäisi tuon ebaynkin toimintaa, toimivat kuitenkin melko samalla lailla.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
    Lainaa (K100 @ Tammi. 31 2008,10:46) kirjoitti
    Huutonetissä harjoitteleminen selkeyttäisi tuon ebaynkin toimintaa, toimivat kuitenkin melko samalla lailla.
    Hyvä vinkki. Mitähän lähtisi huutelemaan harjoitusmielessä. Saattaa tulla äkkinäiselle kalliit vanteet, kun ensin harjoittelee muutamalla tonnilla.
    Noista ohjeista on oikeasti apua - kiitos.

Onko muilla tietoa kiinteiden hintojen vanteista GSA:han?
    Lainaa (arikorho @ Tammi. 31 2008,11:43) kirjoitti
    Lainaa (K100 @ Tammi. 31 2008,10:46) kirjoitti
    Hyvä vinkki. Mitähän lähtisi huutelemaan harjoitusmielessä. Saattaa tulla äkkinäiselle kalliit vanteet, kun ensin harjoittelee muutamalla tonnilla.
    Noista ohjeista on oikeasti apua - kiitos.

Onko muilla tietoa kiinteiden hintojen vanteista GSA:han?
    Niin, ei sitä välttämättä rahaa mene, vaikka treenailisikin nettihuutokaupan saloja. Jos nyt sattuisi niin onnettomasti, että kolmen kymppitonnin mersu jäisi tonnilla käteen, niin voin ihan hyvää hyvyyttäni sen mersun ostaa.
    Joo, offtopikkia on.
    Triumph Speed Triple 1050 -05 raato
    BMW R45 -79
    Yamaha rd 250 lc -81
    Lainaa (mikan @ Tammi. 30 2008,09:41) kirjoitti
    Renkaat toimitetaan kahdellakympillä perille asti noin viikossa, jakelu on päiväsaikaan, joten tilaan aina omani sen takia työosoitteesseen.

Vielä tota verojuttua olisin kysässy.
    Eli siis tuleeko mitää alveja tai muita seuraamuksia näistä rengas ostoista..

Ai minäkö skeptinen ?

Jotenki vain on tullu sellaseks, että vamppyyri valtio lyö hampaat niskaan heti ku meinaa saada jotain halvalla
    Lainaa (Kessu @ Helmi. 02 2008,14:34) kirjoitti
    Lainaa (mikan @ Tammi. 30 2008,09:41) kirjoitti

Vielä tota verojuttua olisin kysässy.
    Eli siis tuleeko mitää alveja tai muita seuraamuksia näistä rengas ostoista..

Ai minäkö skeptinen ?

Jotenki vain on tullu sellaseks, että vamppyyri valtio lyö hampaat niskaan heti ku meinaa saada jotain halvalla
    Ei tule veroja eikä muitakaan maksuja tuohon Reifenversandin päälle.

Pekka.
    Pekka
  18.  
    HP2:ssa Karoo kesti 500km, joten ei se kyllä se kestävin rengas ole
    GSXR 1000 Turbo K3
    HD rocker SE 113" -08