Tulokset 1:stä 4:een 4:sta
    Löytyykö 1200 Gessusta asiallinen asennuspaikka Tom Tomin omalla asennuspalikalla. Kokemuksia?
    Voi veljet!
    Tosta mun myynti-ilmon "kojetaulun" kuvasta näkyy kuvan vasemmasta laidasta, mihin mä sen laitoin.

www.nettimoto.com/561250

Se oli alkuperäisellä kiinnikkeellä reilun yhden kauden. Mulla on pyörässä Givin pleksi ja tobinators-pleksin säätöpalat, eli en ole ihan varma miten hyvin sopii alkuperäisellä pleksillä.

Vaihdoin sen viime kesänä (kuvassa olevaan) ram-mountin telineeseen, kun pleksi on mulla melkeen joka toinen päivä ylhäällä ja joka toinen ihan alhaalla, niin se oli vähän hankala se alkuperäinen teline, kun se varsin on niin lyhyt, eikä taivu joka suuntaan. Nyt on paljon helpompi taitella ton uuden telineen varsi niin, ettei gps osu pleksiin tai muualle.
    GS500E -> GPZ500S -> Africa Twin -> Caponord -> R1200GS -> 990SM
  4.  
    mulla pimpom rider 2 on asennettu paketin mukana tulleella telinella (jossa on kuula syteemi) vasemmalle puolelle tankoa siihen kahvan viereen.
    Ihan passeli paikka minun mielesta ja siina ajattelin sen pitaa vast edestakin.
    vasemalla kadella sita on helppo nappailla ajon aikana eika tartte irroitella katta kaasusta
    polkupyorailija kiinassa