Tervehdys,tulipa sit vaihdettua custom kawa hondaan,kannattikohan..?Mut juu asiaan,mallimerkintänä rc24 ja vm-91,miten eroaa kys. malli rc36.sta? Täs netis pörrätessä ja tietoja etsiessä on heränny epäilys, et ois joutunu huijauksen uhriksi.. ???Onko noit rc24.a valmistettu viel 91 ja eteenpäin?,vai onkohan tuo mun pörpötin oikeesti 89-90 tai jotaa?Joskus tuotu euroopasta ja rek.otteesee merkattu käyt.otto.pvm 29.1.91.. Mut alku ton pärrän kans vaikuttaa tosi mukavalta,jaksaa vääntää ja on hyvä ajaa,vaik koht mittari pyörähtää 80tkm puolelle. Hyvää ja turvallista kesäkautta kaikille
![]()
Ainahan Honda kawan voittaa. Mulla ittellä löytyy vm-90 ja se on jo mallimerkinnältään rc-36. Onko sulla yksi puoleinen svingi tossa? Tuo tuli vuodesta -90 eteenpäin oleviin malleihin.
No juu,pikkusen ku perehtyy ja tutkailee,ni kyl toi mun pärrä on vanhempaa mallia ku -91Taas kustii hyvä uskoista silmään...
Usko siin sit pelkästää rekisteriotteen merkintöjä ja myyjää...No mut,joskos sit alkais luottamaan vaan pyörän toimintaan,ku kuitenkaan hinta ei päätä huimannu ja ulkoisesti siisti peli.
Rc-24 tyyppi on vuoteen -88 asti.
Itselläni on 88 rc-24.Ajettu 96tkm.
On muuten tosi kestävä pyörä.
Alan edistyä - asiat menevät huonommaksi hitaammin.
Älä saata minua kiusaukseen, osaan sinne itsekin.
Onnee uudesta vifferistä! Mulla on kans toinen -92 vifferi menossa. Ekan jouduin myymää toissa syksynä pois niin pitihän sitä viime syksynä sit ostaa uus, oli se sen verta mun mieleen!
Ei muutakun turvallisia ja huolettomia kilometrejä!
ps. Ei kannata säikkyä jostain kuuluvaa pientä kolinaa ja kalkatusta, tyyppi vika!
Ex - Honda VFR 800 2009
Ex - Bmw F650GS 2004
EX - Kawasaki ZX-9R 2001
EX - Suzuki Hayabusa 2004
EX - Honda VFR 750 F 1992 x 2
Juu, tuolla yksikertaisella testillä se selviää.(karkka @ Huhti. 02 2007,15:18) kirjoitti
Mallivuodesta -90 alkaen toi Vihverö on ollu ykspuolisella takaswingillä ja pakoputki vaan toisella puolella ja muutenkin kyllä aikas eri mallinen kun vanhempi.
Mittaristot ym aivan erilaiset. Seuraava suurempi muutos sitte vuonna -94. Ja sitte taas -98, jolloin muuttu 800 kuutioiseks!
Kannattiko vaihtaa...KANNATTI..
rekisteriotteita nykyisin ei pahemmin väärennetä joten usko
mitä kirjoitettu on... jos olet tyytyväinen nauti siitä..
CEEBEEEX
Herätetääs tämä aihe henkiin ja kysytään mikä se isompi muutos vm.94 on?(hannu p @ Huhti. 04 2007,15:01) kirjoitti
Ensi viikolla olen sellaista menossa katsoon. Olisi kiva tietää mitä katsoa...
Honda CBR 600 F4i -05
Valmistusvuosi, vuosimalli ja käyttöönottovuosi menevät monesti sekaisin ja kansankielessä vuosimallilla tarkoitetaankin käyttöönottovuotta ja juuri se on rekisteriotteessa. Vuosimalliin ei siinä yleensä oteta kantaa. K 75 S:ni otteessa oli merkitty lisätiedoissa vuosimallikin, joka oli 1988. Käyttöönottovuosi oli sitten 1989 ja valmistusvuosi kun sen tarkistin, oli 1987.(zl500 @ Huhti. 02 2007,16:21) kirjoitti
Ylivuotisia kun on liikkeellä niin joissakin tapauksissa käy just näin kun on tullut jotakin suurempia mallimuutoksia.
Omista pyöristäni on valtaosa ollut ylivuotisia mutta se on ollut aina alusta asti tiedossakin.
Stelvio NTX ´12
V 650 NTX
Tuareg 600 Wind
CB 250 RS ´81 2x´82 ja ´83
RD 250 LC
Pegaso 650 Trail
K 75
R 45
Jep, eli ilmeisest tuo mitä olen menossa katsomaan on vielä -93 mallia, rekisteröity sitten vuonna 94.(killa @ Helmi. 08 2008,18:39) kirjoitti
Katteet ainakin on erilaiset(vanhemman malliset) kuin tuossa kuvan mopossa.
Honda CBR 600 F4i -05
Mun VFR750F, Papereissa lukee '93 mutta musta väritys on ymmärtääkseni '92 eli ylivuotinen lienee tuokin.
1990-1993 RC36 (aka RC36-1)
http://www.kolumbus.fi/staga/mopo/001.jpg
http://www.kolumbus.fi/staga/mopo/002.jpg
Dirty Nasty Furriner
Ainakin 84 on RC 15 =))
hauskuus piilee rajojen etsimisessä..harvemmin kivaa kun ne löytyy.