Tulokset 1:stä 8:een 8:sta
  1. #1
    Käytiin emon kanssa Kuopijossa ja siinä sitten saaristokaupunkiin kurvaillessa eräässä risteyksessä onnistuttiin saamaan mopo kumolleen (pysähdyksissä) vasemmalle kyljelle. Ei siinä pahempia vaurioita tullut, mitä nyt rouva vähän aristelee ahteriaan. Paitsi että vaihdevipu sai sen verran siipeensä, että ottaa katteeseen kiinni ja ei palaudu kunnolla. Väänsin kyllä sitä sen, minkä käsin sain ja se auttoikin sen verran, että ajamaan pääsi. Mutta kuinka raakasti tuota kampea voi vetää ulospäin. Pelottaa, että murtuu.
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  2. #2
    kyl kai sitä hiuka uskaltaa... tai kysy posottimelta tai cadilta.
    partanen. net

    aina ei elämä onnistu eka kerralla.

    Mersedes ja Volvo tekniikka hallussa

    Moottori pyörien katteiden maalaukset ja korjaukset ammatti taidolla.
  3. #3
    Se ompi mokoma vipu aika työläs vääntää. Itselläkin se ryhtyi kerraan katteeseen krahnaamaan ehkä jonkin lukuisten huilaamistilanteiden seurauksena. Kyllä sitä muistaakseni jollakin lukkopihdeillä tai muilla kampesin sen verran, että lakkasi raapimasta.
    Tuli mieleen, että jos sopivan kokoisen putken tälläisi siihen kumitetun tapin päähän ja varovasti vääntäisi. Ja lopettaisi just ennen kuin katkeaa...

    Sori, ei ole tuohon antaa ihan tarkkoja Newtonmetrejä...

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  4. #4
    Taitaa olla korkeemmas kärees. Näkisin kaksi vaihtoehtoa. Se kestää tai katkiaa....
    <p>2002-2014</p>
  5. #5
    Otin vivun kilpineen irti ja laitoin viilapenkkiin kiinni. Putkenpätkän avulla väänsin, eikä katkennut. Se on aika joustavaa materiaalia ja varmaksi taipumista ei tiennyt ennenkuin laittoi rojut takaisin paikalleen. Onnistui kuitenkin. Aika reippaasti sitä voi vääntää.
    BMW K 1200 LT -04
    (ed. Vespa Primavera -71)
  6. #6
    Lainaa (pintos @ Heinä. 16 2008,15:38) kirjoitti
    Otin vivun kilpineen irti ja laitoin viilapenkkiin kiinni. Putkenpätkän avulla väänsin, eikä katkennut. Se on aika joustavaa materiaalia ja *varmaksi taipumista ei tiennyt *ennenkuin laittoi rojut takaisin paikalleen. Onnistui kuitenkin. Aika reippaasti sitä voi vääntää.
    Nonni, tulipahan tuokin testatuksi, että ronskisti saapi vääntää.
    Noinhan sen luulisi olevankin, sillä kai se nyt on aika todennäköistä, että sitä vipua joutuu joskus uudelleenmuotoilemaan.
    Kiitos infosta.

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo
  7. #7
    Lainaa (pozo izquierdo @ Heinä. 16 2008,17:08) kirjoitti
    Noinhan sen luulisi olevankin, sillä kai se nyt on aika todennäköistä, että sitä vipua joutuu joskus uudelleenmuotoilemaan.
    Kiitos infosta.

    t. pozo

    Häh, miks?

    Alvariinsako te huiluutatte sitä mopedianne kyljellänsä?
    <p>2002-2014</p>
  8.  
  9. #8
    Lainaa (C-A-D @ Heinä. 16 2008,18:03) kirjoitti
    Lainaa (pozo izquierdo @ Heinä. 16 2008,17:08) kirjoitti
    Noinhan sen luulisi olevankin, sillä kai se nyt on aika todennäköistä, että sitä vipua joutuu joskus uudelleenmuotoilemaan.
    Kiitos infosta.

    t. pozo

    Häh, miks? *

    Alvariinsako te huiluutatte sitä mopedianne kyljellänsä?
    Nooo, tarkoitin lähinnä, että vaikkei nyt ihan alvariinsa huiluutetakaan (edellisestä jo kohta 15 tkm) niin jossain on viisas Berliinin insinööri ymmärtänyt valita vaihdeskebaan semmoisen metalliseoksen, joka sietää vähän uudelleenmuokkaustakin.
    Voisihan se olla semmoista hiiliterästäkin, joka napsahtaa samoin tein poikki kun vähän vääntää....tai sitten särkyy heti jo siinä nojausvaiheessa..

    t. pozo

    -04 K 1200 LT

    Amerikan kierros 2006:
    http://finnishcurvecowboys.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2010:
    http://finnstoccr3.blogspot.com/

    Amerikan kierros 2011:
    http://finnstoccr2011.blogspot.com/

    Moponparantelukuvia:
    http://picasaweb.google.com/pozoizquierdo