Moroo,
Harmittaa niin, että jää torstai väliin, että pakko ottaa vahinko takasin sunnuntaina. Tavataan Keimolan Nesteellä klo 12.30-13.00 ja lähetään siitä sit.
Arvostaisin suuresti, jos paikalle ilmaantuis joku, joka tuntee ees vähän noita pohjoispuolen teitä. Mulla ei oo suoraan sanottuna harmainta aavistustakaan
Niin ja säävarauksella. Jos tulee lunta niin mä jään kyllä himaan kattoo macgyveria.
premier
emeritus
Mahdollisesti mukana.. Ennuste vaan näyttää ihan toivottomalta![]()
Kawasaki H2 SX SE ja Mv Agusta Brutale dragster rr -16
No helkkari.. Tuo kirjottaessa luvattiin vielä 4 astetta ja poutaa
Katellaan. Jos tuollaista säätä on kuin tuossa ennusteessa niin sit jää ajelut kyl väliin.
premier
emeritus
Tulevaisuuden säätilanteen näkee reaaliaikaisesti sitten kun tulevaisuus on nykyisyys.![]()
Siks kun tää ajelu on sunnuntaina(AlluR @ Huhti. 09 2008,17:20) kirjoitti
Lauantain ajeluista en tiedä. Kai sellaisenkin joku saa järjestää, jos siltä tuntuu
![]()
premier
emeritus
Minulla ensihuolto ensi viikolla keskiviikkona ja pitäisi vielä saada 600 km ajettua tässä töiden ohessa joten olen kaikissa järjestetyissä kissanristiäisissä mukana![]()
Jahas. No tää ei nyt sit käy millään. Oon Korpilammella hukuttamassa itteeni. (Tai selviimässä hukkumisyrityksestä)![]()
![]()
Uudestisyntynyt REXERI Suzuki T-250 -71 Kawasakit: A7 Avanger 350 -71 H1 Mach III (H1B) 500 -73 Z500 -80 ZRX 1200 -04
Pakko kyllä myöntää, et toi +3 ja vesi/räntä on vähän turhan HC yhdistelmä jopa minulle. Jos tiedotus ei parane iltaan mennessä ni mä ainakin jätän väliin![]()
premier
emeritus
Eipä ole tänään ajokelejä. Minä syvennyn verotuksen ihmeelliseen maailmaan i stället!
TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.
"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
V.Vesterinen
Oisit eilen tullu mukaan kun käytiin toijalassa wexiä vastassa, tuli n.300 kilsaa pelkästään siitä.(JJJ @ Huhti. 09 2008,19:08) kirjoitti
Flunssa on kyllä aikas kova, mutta mieli kyllä tekis lähtee .... no katellaan.
Ei ollu tietoa teidän reissusta(RIMMON @ Huhti. 13 2008,12:28) kirjoitti
Kävin kuitenkin sen + 300 km eilen ajamassa. Jos sitten alkuviikosta saisi sen toisen mokoman ajettua. Tänään saakin istua töissä koko päivän mutta eipä nuo ajokelitkään paljoa houkuttele näin sokerista äijää.
Oliko ketään lenkillä?
-Sergei
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Joo en mä ainakaan. Heräsin aamulla ja kuulin, että vettä satoi niin jatkoin uniani![]()
premier
emeritus