Tulokset 1:stä 30:een 30:sta
    Jeps,tuli juuri ace taloon,vm.02,aj.40tkm,ja huolto tehty.taitaa olla pahin mahdollinen hetki ostaa pyörää mut minkäs teet ku kuume kova,harvemmin oon ajanu pyörällä tammikuun lopulla ,seuraavana päivänä heti tuli lunta.Mutta asiaan,onkohan pyörässä mitä erityistä tarkailtavaa ja tehopönttö tarttis laittaa,missähän ois hyvät murinat,ja vielä mitäs bensaa kannattaa käyttää,ja et tuleehan kohta kevät.
    Lainaa (okram @ Tammi. 25 2008,15:25) kirjoitti
    Jeps,tuli juuri ace taloon,vm.02,aj.40tkm,ja huolto tehty.taitaa olla pahin mahdollinen hetki ostaa pyörää mut minkäs teet ku kuume kova,harvemmin oon ajanu pyörällä tammikuun lopulla ,seuraavana päivänä heti tuli lunta.Mutta asiaan,onkohan pyörässä mitä erityistä tarkailtavaa ja tehopönttö tarttis laittaa,missähän ois hyvät murinat,ja vielä mitäs bensaa kannattaa käyttää,ja et tuleehan kohta kevät.
    Onnea!
    Kuuntele kuuluuko exupista naputusta/sirinää= säätää exup
    Itse ajelen 98 bensalla
    Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
    Yamaha FZR600 -93
    pari kertaa kuuluu naps naps ja sit ku laitoin uudestaan virran päälle ei kuulu mitään,missä exuppi sijaitsee.
    Lainaa (okram @ Tammi. 25 2008,16:10) kirjoitti
    pari kertaa kuuluu naps naps ja sit ku laitoin uudestaan virran päälle ei kuulu mitään,missä exuppi sijaitsee.
    Se niksnapsnuks-ääni voi myös kuulua bensapumpusta, joten ei huolia.
    Exup-vena sijaitsee kollektorin jälkeen moottorin alapuolella, samalla puolella kun vaihdepoljin. Se on hopeavärisen "Kuvun" takana. Sen kun avaat, ja katsot että exupin "hampaat" ovat rungossa olevan reijän kohdalla, niin homma on hanskassa. Vielä kun käynnistät pyörän, annat hanaa, niin exupin pitää liikkua. Sitten vaan tarkistat että exupin vaijerit eivät ole liian löysiä, tai liian kireällä.

Siinä näkyy exupin "hampaat" ja miten niiden pitää olla moottorin ollessa tyhjäkäynnillä, tai sammutettuna.
    Vaikka vaeltaisin pimeyden laaksossa, en pelkää koska olen laakson suurin paskiainen...

" Been there, wrecked that... "

En se ollu minä, ja sitäpaitsi se oli vahinko!!!

The more I learn about women, the more I love my motorcycle
    Onnea uudelle pyörälle Yhden kesän olin Acen omistaja ja onnellinen sellainen. Ainut ongelma oli öljynkulutus, reilu puolilitraa tuhatta kohti, mutta muuten mahtava pyörä. Sittemmin italianihmeet vei mukanaan ja sillä reissulla ollaan edelleen
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
    Lainaa (10100 @ Tammi. 25 2008,20:58) kirjoitti
    Onnea uudelle pyörälle Yhden kesän olin Acen omistaja ja onnellinen sellainen. Ainut ongelma oli öljynkulutus, reilu puolilitraa tuhatta kohti, mutta muuten mahtava pyörä. Sittemmin italianihmeet vei mukanaan ja sillä reissulla ollaan edelleen
    Taitaa olla toi öljyn kulutus vissiin pyörä kohtanen.
    Mulla ei ole kuluttanut ollenkaan öljyä vaihtoväli 5000km.
    Mittarissa 17000km!
    Yamaha YFZ1000R Thunderace -01
    Yamaha FZR600 -93
    Lainaa (samifzr600 @ Tammi. 25 2008,21:31) kirjoitti
    Lainaa (10100 @ Tammi. 25 2008,20:58) kirjoitti
    Taitaa olla toi öljyn kulutus vissiin pyörä kohtanen.
    Mulla ei ole kuluttanut ollenkaan öljyä vaihtoväli 5000km.
    Mittarissa 17000km!
    Japanilaisten amerikankustomien jaosto kiittää ja kumartaa
    joo,thanks,täytyy mennä tutkimaan uppia.
    juu,näky olevan oikeassa asennossa ja liikkui kierroksia kun annoin,mutta rasvaa ei oo nähnykkään.Voiko sen keski pultin irrottaa ja ottaa pios sen linkun jossa vaijerit,sais paremmin rasvattua.
    Tarviikos tankkia irrottaa,jos säätää exupin vaijereita?
    Mulla alko öljyä kulumaan vasta sit ku aloin enempi veteleen keulia että kai se ajotyyli jotain vaikuttaa... Ja ohjekirjan mukaan bensa pitää olla yli 91 oktaanista joten eiköhän 95 riitä ihan hyvin.
    KTM Super Duke
    Ei meikänkään Ace öljyä vie sen enemää kuin muutkaan.Huollot tehty ajallaan ja ajettu nyt 62000,kauniisti kehräs ku polkasin käyntiin männä viikonloppuna.
    Mites ois kakspäällä??
    onneevaa pyörän hankinnasta. nappaas pari valokuvaa viel...
    600rr
    kuvaa ei ny ole laitaa,mut väritys on se puna/harmaa.
    Onnea hankinnasta!

Jos joskus satut tarvitsemaan englanninkielistä Haynesin korjausmanuaalia thunderaceen, täältä löytyis. Lisäksi löytyis joitakin korjausta vaativia katteita sekä pakoputken alkukäyrä exupilla. Hyvää kevään odotusta...
    Yamaha YZF R1 -07
    EX Yamaha YZF 1000R ThunderAce -02
    onnea hyvästä ostoksesta mulla oilia palaa 10000km vaihto välillä n:4 desiä ja mittarissakin jo yli 70000 km
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Yamaha YZF1000R Thunderace
    Suzuki 1300R hayabusa
    Ehkä seuraavaksi kawasaki *
    Korjausopas tuli heti hankittua,rattaat ja ketjut tarvii hommata,kestääkö noissa ne jousilukot vai pitääkö niitata.
    ehdottomasti niitattava
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Suzuki 1300R hayabusa
    Lainaa (okram @ Helmi. 06 2008,15:13) kirjoitti
    Korjausopas tuli heti hankittua,rattaat ja ketjut tarvii hommata,kestääkö noissa ne jousilukot vai pitääkö niitata.
    Ei se välttämättä niitattavaa tarvi. Toissa kesänä ajelin koko kesän tuollaisilla jousilukollisilla ketjuilla. Kesti niin vauhtiburnikset kuin takiksella ajelut
    Niitattavaa ei välttis tarvitse mutta jo sulla on ajettu jo 40tkm niin ei välttämättä olisi paha ajatus ottaa takahaarukka poies ja laittaa iskarin linkkuihin ja haarukan laakerointeihin voidetta samalla.

Samoilla lämpöisillä meneekin sitten vaikka umpinaiset ketjut paikalleen.

Ellei aja pelkästään matkaa niin kannattaa harkita välitysten lyhentämistä samalla.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-
    joop,eipähän se rasvaus pahaa tekis,taidampa purkaa.
    Millasta ketjurataspakettia suosittelette,Stormin peruspakettia vai?Ajelu mulla on pääasiassa matkaa ja melko rauhallista.
    Lainaa (okram @ Helmi. 07 2008,20:24) kirjoitti
    Millasta ketjurataspakettia suosittelette,Stormin peruspakettia vai?Ajelu mulla on pääasiassa matkaa ja melko rauhallista.
    Niinkuin teuwo jo tuossa sanoi,niin kannattaa ainakin harkita hiukan noita välitysten tihentämistä... Nippaset vaikka sen eturattaan piikkiä pienemmäksi, niin tulee jo paljon mukavampi välitys
    Jos löytyy se stormi tai allright jostain lähettyviltä, niin ne heidän paketit on ihan hyviä. JT-rattaita taitaa noissa paketeissa olla ja sitten joko RK tai DID ketjua, molemmat toimii ihan hyvin. Enemmän se siitä omasta ketjun huollosta on kiinni, kauanko saa ne kestämään
    mielummin liian vahvat ketjut, kuin heikot. vaikka ei nekään ilman rasvaa ja hoivaamatta kauaa kestä ketjurasvan tärkein tehtävä ei ole takavanteen puhtaana pito
    Suzuki rg125R
    Kawasaki gpx600R Ninja
    Kawasaki ZX9R Ninja
    Suzuki 1300R hayabusa
    No nii haarukka rasvattu,ja ketjut tilattu,olipa hintavat stormilla 211e pelkkä ketju ja siihen niittilukko ja rattaat

Lainaa (okram @ Helmi. 08 2008,17:45) kirjoitti
    No nii haarukka rasvattu,ja ketjut tilattu,olipa hintavat stormilla 211e pelkkä ketju ja siihen niittilukko ja rattaat
    Oho...
    http://www.allright.fi/documen....290.pdf

Koko setti 530 x-rengasketjulla 222,50e
    Bueno taas yks tosipyörän omistaja
    joo toi olikin 532x ketju,näyti olevan kalliimpi kuin 530.
    joo rattaiden vaihtoa,mitä ne kaks kumilevyä on eturattaan molemminpuolin,kuuluuko niitten lähteä irti,uuessa rattaassa semmosia ei ollu,vai onko ne jotain alkuperäisjuttuja
  30.  
    Itte olen roilotellut kumittomalla JomThai asahin rattaalla ja mitään lieveilmiöitä en ole havainnut.

Eli orggis osan ominaisuus jonka antama etu ei ole kovin ilmeinen, jos sitä edes on.
    "To live so close to the possibility of dying You will learn what really is important and what not - and this makes You a better person" -Stefano DeBenedetti-