Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 61:stä 90:een 175:sta
    Tervetuloa joukkoomme, kyllä tänne aina 1 Tiina mahtuu
    En jaksanut nyt koko ketjua kahlata läpi, mutta jos vielä 6000-7000 motoa etsit, niin omanihan voisi olla sinulle passeli, ks. alla. Tuolla ensi alkuun ajelet, miksei pidempäänkin tietysti (itselläni ollut tämä viisi vuotta), sitten selkiää ehkä haluatko suuntautua johonkin tiettyyn motosuuntaan (esim. tosikyykyt, matkasportit, matkapyörät, nakupyörät, tai customit jne.) Tuo Honda käy vähän kaikenlaiseen ajoon.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Mä olen käyttänyt Schubert S1:stä ja valmistaja

Tuota on tarjolla huomattavasti huokeemmalla. Markkinoiden tällä hetkellä hiljaisin. Ainut miinus miknkä uudessa kypärässä koin oli, että kaula-aukko on päähän vedettäessä ja pois otettaessa todella tiukka. Korvakorut joutu jättän joksikin aikaa pois.
    Elämä alkaa 308km/h:sta ja jatkuu 313km/h:ssa (vuosihan oli -05)

Ja lähtee uuteen nousuun 302km/h:sta (Suzuki Hayabusa 1300R)
    Lainaa (1Tiina @ Tammi. 25 2008,16:48) kirjoitti
    Olisko muuten halukkaita rupee vääntämään siitä minkälainen kypärä olis hyvä aloittelijalle hinta/laatusuhteeltaan Enkä ole ostamassa mielellään mitään 800e kypärää..
    Ei

Kokeile siellä messuilla mikä tuntuu päähän sopvilta. Sopivaa kypärää ei kukaan voi sinun puolesta valita

Shoei, Nolan, X-lite, Schubert.. Onhan niitä mistä valita.
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Lainaa (lemonade @ Tammi. 25 2008,17:29) kirjoitti
    Tervetuloa joukkoomme, kyllä tänne aina 1 Tiina mahtuu
    En jaksanut nyt koko ketjua kahlata läpi, mutta jos vielä 6000-7000 motoa etsit, niin omanihan voisi olla sinulle passeli, ks. alla. Tuolla ensi alkuun ajelet, miksei pidempäänkin tietysti (itselläni ollut tämä viisi vuotta), sitten selkiää ehkä haluatko suuntautua johonkin tiettyyn motosuuntaan (esim. tosikyykyt, matkasportit, matkapyörät, nakupyörät, tai customit jne.) Tuo Honda käy vähän kaikenlaiseen ajoon.
    Osuit kyllä naulan kantaan..

Jos olis autosta rahat kädessä niin..

Monta kertaa olen kuolannu tuota ilmoitusta, eikä vieläkään löydy valittamisen aihetta tai syytä miks en olis Erittäin kiinnostunut...

Siis älyttömän hyvännäköinen ja ilmeisen hyvin pidetty..

*huoh*
    Lainaa (1Tiina @ Tammi. 23 2008,18:15) kirjoitti
    Nää baaribikerit on tuttuja, kyllä niillä on mopotkin olemassa.. Hurjaa kun ei ikinä voi puhua pyöristä niiden kans baarissa kun aina ollaan erimieltä kaikesta..
    Kyllä mun kanssa voi tulla juttelemaan vaikka HD:lla ajankin. Kuka vaan. Ja varsinkin jos kaltaisesi kaunis nainen on kyseessä, on Hondakin helevetin hyvä pyörä... Kaveripiirissä on Harrikoiden lisäksi Hondaa, Kawaa, suzukia, Ducatia, Ural....

Mitä siihen Hondan luotettavuuteen tulee, niin kaikista pyöristä(4 Kawaa, Yamaha ja Honda ja nyt siis HD) mitä mulla on ollut, vain Honda on jättänyt mut tien poskeen teknisen vian takia...
    Joko löydän tien tai teen sen...
    -Hannibal-

H-D Road King Custom 2004
    Lainaa (1Tiina @ Tammi. 25 2008,16:48) kirjoitti
    Olisko muuten halukkaita rupee vääntämään siitä minkälainen kypärä olis hyvä aloittelijalle hinta/laatusuhteeltaan * Enkä ole ostamassa mielellään mitään 800e kypärää..
    Arai tai vaikkapa HJC, kai noi muutkin menettelee *

Mutta osta riittävän pieni kypärä, yllättävästi nimittäin ne pehmusteet painuu kasaan. Eli sovittaessa saa ja pitääkin vähän potan ahdistaa.

Osta pyöräksi vanha ilma-öljyjäähdytteinen aito GSX-R. Pomminvarma vehjes ja klassikko jo nyt.
    -- Urea jacta est --
    Kypäristä puheen ollen kohtuu hintainen ja testien mukaan hyvä laatuinen on merkki Shark.
    Sitä myy mm. Hanx

Itsellä käytössä Rs2i ja on hiljainen visiirikään ei huurru helposti.
    Joku aikaisemmin sanoi uus kypärä on alussa aina tosi tiukka mut jo kuukauden päästä se muotoutuu paljon paremmin.

Siinäpä mietteitäni tällä kertaa.
    Hallitusaktiivi,EVP
    Honda CBR1000F 1991
    Toyota Celica 1990

Lainaa (pastorisilli @ Tammi. 25 2008,18:14) kirjoitti
    Mutta osta riittävän pieni kypärä, yllättävästi nimittäin ne pehmusteet painuu kasaan. Eli sovittaessa saa ja pitääkin vähän potan ahdistaa.
    Vähän saa puristaa, mutta ei liikaa Ainakaan mun Raid II:ssa ei juurikaan ole toppaukset painuneet parin vuoden aikana. Se päässä voi vielä elää, mutta pois ottaminen vaatii kikkailuja, tai ohutta silkkihuppua
    * Who's General Failure and why's he reading my disk? - Anon.
    * Tuubi
    Vielä noihin kypäröihin, että kannattaa sovittaa vaikka kypärähupun kanssa, niin ei lähde korvat heti irti.
    Myyjät kyllä osaavat yleensä neuvoa, mikä on sopivan tiukka. Joka tapauksessa päässä sen pitää tuntua kuitenkin mukavalta eikä puristaa paljoa. Kaikki kypärät eivät sovi kaikille eli jollekin esim. Arai on mukavampi kuin Shoei ja päin vastoin...

Tuo edellä mainuttu Schubertin S1:nen on haluttanut (itellä Shoei), koska se aurinkovisiiri on mahtikeksintö. Pitää vielä vähän aikaa malttaa pitää nykyistä ruukkua.

EDIT: *^Ei ole mullakaan Raid2:nen paljon löystynyt.

EDIT2: Jos silmälaseja käyttää, niin huomioi kypärän valmius niille (urat sangoille jne..).

zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (BANDIT78 @ Tammi. 25 2008,18:28) kirjoitti
    Kypäristä puheen ollen kohtuu hintainen ja testien mukaan hyvä laatuinen on merkki Shark.
    Sitä myy mm. Hanx

Itsellä käytössä Rs2i ja on hiljainen visiirikään ei huurru helposti.
    Joku aikaisemmin sanoi uus kypärä on alussa aina tosi tiukka mut jo kuukauden päästä se muotoutuu paljon paremmin.

Siinäpä mietteitäni tällä kertaa.
    Sharkilla hyvei tarjouksii ulukomailla..
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Tervetuloa joukkoon vaan. Oikea meininki, paska auto ja hyvä pyörä.
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    joo, kyllä se vaan tuo vanha zx12r on eniten tehokas ja vääntävin, sekä nopein vakiomoottoripyörä ikinä. sellaisia ei enää tehdä. vedänhän sillä jo kohta kolmatta kesää asuntovaunuakin. kunhan se kolmas kesä kunnolla taas alkaa. en ole nähnyt yhdenkään toisen kyykyn perässä sellaista, että ei niillä tee varmaan mitään. sellaisen 12r kawan saattaisi saada jo johkii 8 - 9 tuhanteen euroon, kunnosta en sit tiedä. hyvästä voi joutua maksamaan 10 -13 tuhattkin euroa, muttei ehkä kannata. sekin on klassikkomalli, 12r kwaakkujen valmistus lopetettiin ja viimeinen vuosimalli oli 2006.

0-200 kmh menee ilman asuntovaunua tasan 7s täysin vakiona. vaunun kanssa voi mennä muutama s kauemmin.

hehiö. tämänkaltaisista aiheista saa yleensä hyvän väännön. seuraavaksi vaaditaan faktaa ja linkkejä testeihin, dynokäppyröitä, virisarjoista puheita, turboista juttua jne.

mulla on semmonen suupertin sunkrotec vai mikä se oli, avattava, aurinkovisiiri, sumuasento, sadeasento siis, erittäin hyvä potta vaikka oksentaessa, nuuskaa räkiessä, juodessa, nuuskaa ladattaessa, syödessä karvanaamaan kuumaa koiraa. on jo toinen ihan samanlainen potta. ekan ostin orggishopista ja tokan tilasin herra louisilta saksanmaalta. eka meni vähän huonoksi pienten kompurointien takia.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...=flash&gid=684

toka on pysynyt ehjänä hurjaa hurjasti asuntovaunua vetäessäkin.

ykstiinalle tuossa olisi myös huoleton ja vähän ajettu harjoittelupyörä, käyttökulut ja hankintahinta olisivat, sanotaanko kohtuulliset. se on orkkiskuntoinen zzr1100, kärpiö nimeltään. ihan vähän rottaantunut, niinkuin kuvista voi arvella. ajettu vasta vajaa 200 tuhatta kilsaa. mitään ei ole tehty. no, öljyt olen joskus vaihtanut, nekin paljon puhetta aihetuttaneeseen delvacciin. vahana olen käyttänyt maalipinnalla tervasoihdun vahaa.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...admin&gid=1014

tuossa kärpiö viimeksi määräaikaishuollettuna edellisen kompuroinnin jälkeen. kerran lokki vei makkaran grillistä.

Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Tervetuloa joukkoon kirjavaan.
    <p>Suzuki GSXR 600 -07 Raaseri</p>
    Liittyi Jun 2007
    Tukholma (entisii kouvola-korialaisii)
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 26 2008,10:43) kirjoitti
    joo, kyllä se vaan tuo vanha zx12r on eniten tehokas ja vääntävin, sekä nopein vakiomoottoripyörä ikinä. sellaisia ei enää tehdä. vedänhän sillä jo kohta kolmatta kesää asuntovaunuakin. kunhan se kolmas kesä kunnolla taas alkaa. en ole nähnyt yhdenkään toisen kyykyn perässä sellaista, että ei niillä tee varmaan mitään. sellaisen 12r kawan saattaisi saada jo johkii 8 - 9 tuhanteen euroon, kunnosta en sit tiedä. hyvästä voi joutua maksamaan 10 -13 tuhattkin euroa, muttei ehkä kannata. sekin on klassikkomalli, 12r kwaakkujen valmistus lopetettiin ja viimeinen vuosimalli oli 2006.

0-200 kmh menee ilman asuntovaunua tasan 7s täysin vakiona. vaunun kanssa voi mennä muutama s kauemmin.

hehiö. tämänkaltaisista aiheista saa yleensä hyvän väännön. seuraavaksi vaaditaan faktaa ja linkkejä testeihin, dynokäppyröitä, virisarjoista puheita, turboista juttua jne.

mulla on semmonen suupertin sunkrotec vai mikä se oli, avattava, aurinkovisiiri, sumuasento, sadeasento siis, erittäin hyvä potta vaikka oksentaessa, nuuskaa räkiessä, juodessa, nuuskaa ladattaessa, syödessä karvanaamaan kuumaa koiraa. on jo toinen ihan samanlainen potta. ekan ostin orggishopista ja tokan tilasin herra louisilta saksanmaalta. eka meni vähän huonoksi pienten kompurointien takia.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...=flash&gid=684

toka on pysynyt ehjänä hurjaa hurjasti asuntovaunua vetäessäkin.

ykstiinalle tuossa olisi myös huoleton ja vähän ajettu harjoittelupyörä, käyttökulut ja hankintahinta olisivat, sanotaanko kohtuulliset. se on orkkiskuntoinen zzr1100, kärpiö nimeltään. ihan vähän rottaantunut, niinkuin kuvista voi arvella. ajettu vasta vajaa 200 tuhatta kilsaa. mitään ei ole tehty. no, öljyt olen joskus vaihtanut, nekin paljon puhetta aihetuttaneeseen delvacciin. vahana olen käyttänyt maalipinnalla tervasoihdun vahaa.

http://www.mp-foorumi.com/gallery/ga...admin&gid=1014

tuossa kärpiö viimeksi määräaikaishuollettuna edellisen kompuroinnin jälkeen. kerran lokki vei makkaran grillistä.
    Eikös sulla ollut siinä suupertissä se ropelikin päälaella?
    (Katoin jo etten ollut eksynyt suomi24 palstalle.)
    Yamaha XV1600 WildStar
    Moto Guzzi 1000 SP III
    BMW K100 RS
    Moto Guzzi V65 Lario
    Yamaha FJ1100
    Moto Guzzi V35III
    Suzuki GR650
    Honda CB400N
    Solifer Speed

"Bara döda fiskar följer strömmen"
    "Your crash, is my cash"
    Lainaa (Moto guzzi @ Tammi. 26 2008,10:52) kirjoitti
    Eikös sulla ollut siinä suupertissä se ropelikin päälaella?
    (Katoin jo etten ollut eksynyt suomi24 palstalle.)
    jos oot nähny suuperttini, nii ei siellä rupelia ollu, oli vain dinosauruksen haarniska ite tehtynä. semmonen katu-uskottava kumminkin. tai naurettava, miten vain haluaa nähdä. taitaa tää olla orgin palsta vielä, näitä mun läppiä voi kattoa silleen halako silimäkulumasa, ellei sit vaan pilike riitä.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Lainaa (1Tiina @ Tammi. 25 2008,18:10) kirjoitti
    Lainaa (lemonade @ Tammi. 25 2008,17:29) kirjoitti
    Tervetuloa joukkoomme, kyllä tänne aina 1 Tiina mahtuu *
    Osuit kyllä naulan kantaan..

Jos olis autosta rahat kädessä niin..

Monta kertaa olen kuolannu tuota ilmoitusta, eikä vieläkään löydy valittamisen aihetta tai syytä miks en olis Erittäin kiinnostunut...

Siis älyttömän hyvännäköinen ja ilmeisen hyvin pidetty..

*huoh*
    Vastasin sinulle yksityisviestillä, toivottavasti tuli perille.
    *** Triumph Speed Triple ***
    * Ex. Honda CBR 600 *
    Moi

Tervetuloa joukkoon, liityhän kesemmällä seuraan, tulee noita iltapätkiä ajeltua samalta paikkakunnalta.
    -asko-
    pikkumustafazeri
    Lainaa (1Tiina @ Tammi. 24 2008,01:45) kirjoitti
    Lainaa (kawabata @ Tammi. 24 2008,01:28) kirjoitti
    mä en pitäisi kawaa kovinkaan huonona vaihtoehtona. sanoisinpa, että tyttö puhuu asiaa. asio.
    En mäkään pidä huonona vaihtoehtona.. Pikku-tytöstä asti ollu ihanaisen Ninjan juliste seinällä *

Mutku koeta se selittää jollekin Honda miehelle.. *
    älä niistä hondamiehistä... me kawamiehet vasta jotain ollaan
    Kawasaki GPX 750R -89
    Kawasaki ZZR 1100 -95
    Moro!

Itselläni on Airohin kypärä ja siihen olen ollut erittäin tyytyväinen, hintaa sillä oli ostohetkellä (pari vuotta sitten) jos oikein muistan niin 350e.

Kypärä on mallia avattava (leuka nousee ylös), näppärää kun ei aina tarvii repiä koko kypärää päästä jos käväsee vaan pikaiseen jossain (pannkiautuomaatilla, poliisi puhalluttaa jne.).

En ole ainakaan vielä katunut Airoh:n ostoa, että voinen suositella sitä.
    (AD)HD-mies 4ever!
    Mä voisin todella kirjoittaa HD-naisen (ilman harrikkaa) tarinoista kohta..

Tosi "hauska" juttu sattui tuossa perjantai aamuna.
    Ihan mehuissaan olin ekaa kertaa menossa MP-messuille. Liput oli ostettu etukäteen ja laitettu lompakkoon turvaan messuja odottelemaan. Päästään sitten jonottamatta sisään sen törkeän pitkän jonon ohi..
    Ajamaan lähdettiin Juvalta aamuhämärissä, että ollaan varmana heti ovien avautuessa paikalla.
    Kuortin kohdalla ABC:n kassalla huomasin että lompakko, jossa siis myös liput messuille, oli jäänyt himaan

Hihi..

Lisäksi takki joka mun piti ostaa foorumilaiselta oli sovitettaessa eheh, rintavarustuksen kohdalta liian pieni.. Noooh, onneks oli messut täynnä nahkoja ja paljon aikaa sovitella..
    Mutta se kyllä täytyy sanoa että naisten nahkatakeissa oli yllättävän paljon malleja, jotka oli tehty suoraansanottuna laudoille..
    No eiköhän ne sovivat varustee löydy, kun vaan jaksaa etsiä ja kokeilla.
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Juu siis kyllä siellä messuilla pistin tilaukseen MP-asun -08 malliston nahkatakin ja -housut..
    Oli just passeli setti ja 500e..
    Nuissa uusissa takeissa ja housuissa on muuten sitten lyhyempi vetoketju takin ja housujen yhteen liittämistä varten, kuin monissa muissa malleissa se standardi. Olisko se ollu korkeintaan 20 cm pitkä..
    Kannattaa ottaa huomioon jos esim. netistä tilaa kahden eri valmistajan kamoja.

Sain sitten pikkubroidinkin innostuu harrastuksesta.. Se vaan aloitti vähän eripäästä kuin minä..
    osti messuilta pyörän.. Uus Suzuki 650 GFX-F...

Olikin jo muutaman orgilaisen kanssa keskustelua asiasta, mutta on se vaan hassua kun tuolla messuilla istuksi niiden pyörien selässä niin en oikein pystyny luontevasti istumaan niiden pystytankoisten pyörien päällä niin ettei mun "s.i.-nivelrikko" alaselkä olis kuormittunu häiritsevästi..
    Noh, harmikseni/ilokseni huomasin että mukavin ja sopivin ajoasento löytyi mm. RR cebari, 6R ninja, R6 jammu ja ärrä suikki..
    Kaikissa pyörissä, myös isommissa yletti hyvin jalat maahan molemmilta puolilta, vaikkakin ne pyörät oli takaa korkeammalla sen tuen takia..

En löytäny CBR F:ää ollenkaan. Kuulin vaan ettei siinä olis niin pysty ajoasento.. Eli vähän lähempänä R-malleja.. Pitääkö paikkansa? eihän kellään ole linkkiä tai kuvaa missä näkyisi F-cebarin ajoasento?

Kypäriä sovittelin ja 57-58 / M -koko oli kaikissa lähimpänä täydellistä.
    SHOEI:sta tykkäsin erityisesti.. Eikä siinä kuulemma käytössä pitäs paljoakaan ne pehmusteet lyttääntyä..
    Mulle saa tarjota vanhaa M-koon kypärää (shoei ja muutkin) jos on uusi hankinnassa..
    Mimmosta kwaakkua olit ostamassa? Sori, ei jaksa lukee, taas, koko topickia.
    Itellä olis kans kawa mielessä ton NSR:n jälkeen..
    Lainaa (Khällle @ Helmi. 04 2008,16:50) kirjoitti
    Kawoista kiinnostaa eniten ZX-6R..
    Hondista CBR 600 RR ja F-malli jos nyt mun selkä hyväksyy tuon f:n ajoasennon..
    Suikki ja jammu R:t tulee sen jälkeen.. Niihin en ole kyllä liikaa perehtynytkään vielä..
    Lainaa (1Tiina @ Helmi. 04 2008,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Khällle @ Helmi. 04 2008,16:50) kirjoitti
    Kawoista kiinnostaa eniten ZX-6R..
    Hondista CBR 600 RR ja F-malli jos nyt mun selkä hyväksyy tuon f:n ajoasennon..
    Suikki ja jammu R:t tulee sen jälkeen.. Niihin en ole kyllä liikaa perehtynytkään vielä..
    Itellä kiiltelee vm. 90-91 ZXR750.. Tee-se-itse miehenä tarkotus vääntää faitteriksi, mutta ei miksikää ihme räpellykseksi.
    Nyt on toi piikki pikku rojektissa.. * Ja sulla on kyllä hyvä mopomaku! Ittee kans miellyttää kyseiset pyörät, varsinki toi 90-luvun Suzukin ärrä.
    Jos 6R ninja tuntuu mielltyttävältä niin TÄSSÄ ois todella siisti hyvillä kulutus osilla varustettu kawa..jaa mistä tiedän..noh se on mun entinen menopeli

Edittii: tolla on tullu ajettua pidempääkin matkaa ilman mitään ongelmia, kun ajoasento ei tossa ole kumminkaan äärimmäinen.
    Verrattuna ajoasento on lähinnä cbr-f:ää.

Voi viude kun hieno!!
    Hei, tota vois harkitakin..
    Just kävin katsastaa auton jos siitä sais kohta rahat pois..
    Toivottavasti kukaan muu ei ole huomannu tota ilmoo

Sama vika! Tervetuloa joukkoon sinä ihana nainen! On kuule rentoo jengiä näissä porukoissa! Minäkin eronnut jenkkiautoharrastajasta, nykyisin koululaisten yh, haaveillut omasta kaksipyöräisestä 16-vuotiaasta asti - ja viimekesänä sen ostin! Customin kuitenkin. Kun pyörän satulaan istahdat ja tunnet jotain suurta ja tärisevää jalkovälissä, niin... eheheh... no joo, on se vaan nautinto, nimittäin ihan oikeesti tuntee olevansa vapaa! Silti on sekin farkku vielä tallella ja jopa kaksi koiraa!
    Aika näyttää mihin tässä vielä törmään - toivottavasti en kuitenkaan mopolla! Ehkäs nähdään ensikesän kokkareissa, ja sitten jorataan niin peekeleesti! Minä olen se "intiaaniprinsessa"
    Xena
    Hei, kiva kun joku on "samalla aaltopituudella".. Eli nauttii kun on jotain isoa jalkojen välissä ... ei vaan samantyylinen historia..
    Ja niistä ens kesän kokkareista.. Älä yllytä hullua..
  30.  
    Lainaa (1Tiina @ Helmi. 05 2008,18:29) kirjoitti
    Voi viude kun hieno!!
    Hei, tota vois harkitakin..
    Just kävin katsastaa auton jos siitä sais kohta rahat pois..
    Toivottavasti kukaan muu ei ole huomannu tota ilmoo *
    Noniii eiku kaupoille vaan
    Kawasaki zx6r on mun mielestä mitä loistavin aloitus pyörä.
    Tossa mun ex kawassa on huollot tehty ajallaan, mut nyt siinä on huolto edessä jollei bikeworld ole sitä jo huoltanu.
    Jos meinaat tota katsella "sillä" silmällä kauppoihin kannattaa pyytää huolto ennen luovutusta jos ei määräaikais huoltoa ole tehty jo liikkeen toimesta.
    Niin tää taitaa olla yks niistä harvoista foorumeista missä kysymyksiin saa asiallisia vastauksia joten oot oikeaan joukkoon eksyny
Sivu: 3 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen 12345 ... ViimeinenViimeinen