MINÄ ennen: Naimisissa autoharrastajan kanssa, kolme autoa, kolme lasta, kaksi koiraa, ihailin salaa pyöriä ja heh.. ehkä vähän enemmän salaa niiden kuljettajia
MINÄ nyt: Eronnut, ei lemmikkieläimiä, kahden koululaisen yh, farmariauto myynnissä -> vaihdetaan paskaan autoon ja hyvään pyörään, autokoulun II-vaihe menossa ja samalla pyöräkortti takataskuun ja erittäin avoimesti ihailen pyöriä ja etenkin niiden kuljettajia!!
Ens kesän menopelinä Honda CBR 600 RR
Nykikää hihasta jos nähdään, pyörässä Movistar "tarrahelvetti" ja akka puikoissa tai peränpitäjänä
-=1Tiina=-
Tervetuloa joukkoon kirjavaan!
Sähän asustelet siellä mukavien mutkateiden kupeessa ja Motoparkin välittömässä läheisyydessä.
zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
Juu, ei ole pitkä matka MotoParkiin..
Hei,jos tiedätte jonkun kelle on käyny toisinpäin kuin mulle eli on tullu hankittua pyörän jälkeen elämänkumppani ja liuta lapsia, ja ajatuksena on hankkia tilava perheauto vaihdossa tai pyörän kaveriksi niin hihkaiskaa..
Onnea uudelle harrastukselle.
Motorismin saloja voit opetella lukemalla kertomuksia HD-miehestä. Sillä oli ihan sama tilanne, ero takana ja uus harrastus edessä. Siitä vaan opettelemaan lajiaLinkki oppimateriaaliin
Pannuttaminen syntyy yrittämisen halusta.
EEehhehe!(Make80 @ Tammi. 23 2008,14:13) kirjoitti
Mä yritän kyllä pistää tuosta paremmaksi![]()
Pakko nostaa hattua jo pelkälle yritykselle!(1Tiina @ Tammi. 23 2008,14:43) kirjoitti
![]()
![]()
Tässä mallia allekirjotuksiin.
Oujeah! *Onnea uudelle alulle & harrastukselle!
Ab alio exspectes, alteri quod feceris.
jeehnäköjään lähimaastosta löytyy uusia motoristeja
![]()
tosiaan saa kyl aika hyvin yrittää jos pistää paremmaks ku HD-mies.. mut ehkä saammekin tarinan HD-naisen seikkailuista
turvallisia kilometrejä![]()
![]()
Kahvankääntäjä
Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
Taidamme saada tarinan Hon-Da-naisen seikkailuista...(Paso @ Tammi. 23 2008,16:56) kirjoitti
Tervetuloa vaan sakkiin, muista sitten aina välillä laittaa tarinan pätkää miten uusi harrastus edistyy![]()
moottoripyöräily, parasta mitä voi housut jalassa tehdä![]()
onnee vaan valinnan johdosta ite kans ennen harrastanu enemmän autoja mut viime kesänä meni auto myyntiin ja pyörä tilalle.
Kawasaki zx-10r
No en mä ehkä ihan samaan yllä, mutta hyvät lähtökohdat ainakin...(Paso @ Tammi. 23 2008,16:56) kirjoitti
"petör ded änt ankuul tän not ded änt tivoors, juu nou"
Eikä musta HD-naista sais.. Ellei se HD olis tässä tapauksessa Honda Driver
Edit: joku näköjään ajattelee samoin kun mä =)
Ja onhan täällä Juvalla hirvittävä määrä pyöräkansaa..
Pari viikonloppua sitten oli lähemmäs kymmenen HD-miestä/naista eksyny Juva hotellille juopottelemaan.. (Ja enhän mä muuten olis tunnistanu mutku kaikilla oli musta-oranssit takit ja Kiitos-paidat päällä)
Eikun tervetuloa joukkoon vaan![]()
XX 06>>>GSX-R K7, kilvetön R6R, kilvellinen R6R, Kutter K9, PuimuriGSA, PuimuriGSA wasserboxer, Honda CB1300, Puimuri1250GSA, KTM1290SAR
Ei ne välttämättä ole motoristeja muualla kuin baarissa.. Baaribikereita löytyy aina(1Tiina @ Tammi. 23 2008,17:29) kirjoitti
![]()
Tosikot rakentavat itse oman helvettinsä!
Moralisti - Ihminen, joka pelkää kuollakseen, että jollakin jossakin on hauskaa.
Hianon pyörän oot valinnu.(1Tiina @ Tammi. 23 2008,13:29) kirjoitti
On meinaa nuo tarrat paikkapaikoin tiukassa, jos haluat joskus niistä eroon päästä
![]()
"Kaikki söin hernekeitosta paitsi herneet"
Nää baaribikerit on tuttuja, kyllä niillä on mopotkin olemassa.. Hurjaa kun ei ikinä voi puhua pyöristä niiden kans baarissa kun aina ollaan erimieltä kaikesta..![]()
Tuo mun "harjoituspyörä" ei ole mun nimissä, mutta oman autoni tilalle tulee jotain samansuuntaista, vaikkei kyllä -07 mallia, mutta Honda.. Tai Kawa.. Mutta sit pitäs saada tuon Hondan tän hetkisen omistajan suostumus että se suostuu ajamaan mun rinnalla jos mulla on Kawa(spete @ Tammi. 23 2008,17:57) kirjoitti
Ehdotuksia ekapyöräksi otetaan vastaan..
yks hyvä vaihtoehto on yamaha fz6-s.. itellä o tollanen ja o helppo ajaa ja käsitellä![]()
Kahvankääntäjä
Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
Moro nääs ja terrve tuloa myös täältä Mancesteristakin nääs.![]()
BMW R1200RT
Hyvät kaupat tehdään ostaessa ei myydessä.
Tere tulemast iloiseen sakkiin.
-Sergei-
- Sergei-
"Tiedättekö mitä siitä tulee kun risteyttää tiikerin ja kanarianlinnun??
En minäkään tiedä, mutta kun se laulaa sitä on parasta kuunnella."
Tervetuloa mukaan joukkoon, kaikenkattavaan![]()
Honda CBR 1000, Magna 1100 Kawa ZR7s, BT1100, XJR1300,Triumph Speedmaster 900
Liekö just motoparkin läheisyys vaikuttanu ekan pyörän valintaan.......hieno pyörä....
Ja onhan tässä lähimaastossa muitakin h..tin hyviä mutkapätkiä...
"On mahdotonta olla masentunut, jos sinulla on ilmapallo."
-Nalle Puh-
teretulemast meinkii lauman puolestaottasin kyl harkintaan mörkön taikka supersportin, sais vähä ääntäkii reisuun
![]()
maxiskootteri
-Punainen on edelleen väreistä nopein -
Onnea valinnallesi ja tervetuloa joukkoon. On hyvä että olet löytänyt sen oman juttusi.
K*tilon sisältä kannattaa ehdottomasti siirtyä nakun sarviin.![]()
Nähdään Facebookissa kans!
Org.:ilaiset näköjään kokoontuneet tänne: (vaatii rekisteröitymisen)
http://www.facebook.com/group.php?gid=8864867164
Ja mun profiili lötyy täältä:
http://www.facebook.com/profile.php?id=1037827511
(Saa laittaa friend requestin minulle, sitte ollaan kavereita)
edit: tuohen ed. viestiin tiedoksi.. Tää ei paljoo ymmärtäny
mä en pitäisi kawaa kovinkaan huonona vaihtoehtona. sanoisinpa, että tyttö puhuu asiaa. asio.
Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!!)
(1Tiina @ Tammi. 23 2008,13:29) kirjoitti
![]()
![]()
Hyvä meininki![]()
Dixi et animam levavi
En mäkään pidä huonona vaihtoehtona.. Pikku-tytöstä asti ollu ihanaisen Ninjan juliste seinällä(kawabata @ Tammi. 24 2008,01:28) kirjoitti
Mutku koeta se selittää jollekin Honda miehelle..![]()
Miksi se pitäisi selittää jollekkin toiselle??? Ostat sellaisen pyörän, minkä ITSE haluat, eli KAWAN, ei se joku toinen aja sillä kuitenkaan...
Elämä etenee, ei aina kivaan suuntaan, mutta etenee kuitenkin!
Ei riemulla rajaa, kun Kawalla ajaa!
Kawasaki Gpz1000RX
Kawasaki ZG 1200