Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen
Tulokset 91:stä 120:een 175:sta
    Miteskään ninjaa moittimata, mut melko kyykyhkö on ensipyöräksi.
    Toisekseen aika kallis pyörä uutena eli hintaa on myös käytettynäkin...

Munkin mielestä tollaset reilut sata heppaa on oikein sopiva määrä ensipyörään

Pientä vastuuntonta peräänkuuluttaisin nytten näissä ideoissa.

Pyöräkuume on kamala vaiva, etenkin kun siihen vähän puhaltaa.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Onhan ninjassa kyykyhkö ajoasento, mut oon ymmärtäny, että tässä sitä on myös haettu..
    Toi 00- zx6r ninja on kumminkin ajoasennoltaaan huomattavasti maltillisempi verrattuna uudempiin ja mitä heppoihin tulee, niin ei se sata heppaa ole kumminkaan liikaa kunhan on järki päässä.
    Lainaa (JWH @ Helmi. 06 2008,10:04) kirjoitti
    Onhan ninjassa kyykyhkö ajoasento, mut oon ymmärtäny, että tässä sitä on myös haettu..
    Toi 00- zx6r ninja on kumminkin ajoasennoltaaan huomattavasti maltillisempi verrattuna uudempiin ja mitä heppoihin tulee, niin ei se sata heppaa ole kumminkaan liikaa kunhan on järki päässä.
    Ninja vain on sen verta kiva ajettava et helposti tulee ylitettyä kyvyt.
    Ei mikään ole liian tehokas alkuunsa, mutta aloittelijalla on niin paljon seurattavaa, uutta erillaista että semmoinen pikku seikka saattaakin jäädä huomioimatta kuin vauhti.

Sinänsä namun näköinen mopoti. Ja kun on päältä saatu pidettynä noin siistinä niin kertoo se paljon muustakin kunnosta.
    Vaikka myö itte sen sanommakin,niin..
    -Ei osa kijirottaa,koetaj arvata tarjkotus.Palju virheitä.

Ego sum rex Romanus et supra grammaticam

Kuustonenki sen tietää
    -Gut-
    Lainaa (1Tiina @ Helmi. 04 2008,17:42) kirjoitti
    Lainaa (Khällle @ Helmi. 04 2008,16:50) kirjoitti
    Mimmosta kwaakkua olit ostamassa? Sori, ei jaksa lukee, taas, koko topickia.
    Itellä olis kans kawa mielessä ton NSR:n jälkeen..
    Kawoista kiinnostaa eniten ZX-6R..
    Hondista CBR 600 RR ja F-malli jos nyt mun selkä hyväksyy tuon f:n ajoasennon..
    Suikki ja jammu R:t tulee sen jälkeen.. Niihin en ole kyllä liikaa perehtynytkään vielä..
    Vähän riippuu miten pitkä olet,jos olet alle 170cm pitkä ja eka pyörä kysymyksessä,en sinuna ostaisi kyseisiä pyöriä.Ajo asento on aika etupainoinen,joten kun on uusi kuski kyseessä hän jännittää ajamista jokatapauksessa.Viikonpäästä on niskat ja hartiat aika kipeet.Osta sellainen peli jossa on ajo asento istuvampi ja siten myös rennompi,tälläinen pyörä esim YamahaFZ6-S S2.Tai sitten joku muu vastaava,ovat paljon helpompia käsitellä ja hauskoja ajaa.
    Ja potku riittää ihan varmasti!
    Kawoja vuodesta 1984
    Kawa Z1 900 Vm-73
    Kawa ZX 10RR Vm-18
    Lainaa (Tuppervaari @ Helmi. 06 2008,10:11) kirjoitti
    Lainaa (JWH @ Helmi. 06 2008,10:04) kirjoitti
    Ninja vain on sen verta kiva ajettava et helposti tulee ylitettyä kyvyt.
    Ei mikään ole liian tehokas alkuunsa, mutta aloittelijalla on niin paljon seurattavaa, uutta erillaista että semmoinen pikku seikka saattaakin jäädä huomioimatta kuin vauhti.

Sinänsä namun näköinen mopoti. Ja kun on päältä saatu pidettynä noin siistinä niin kertoo se paljon muustakin kunnosta.
    Sehän on selvä, että sopivat olosuhteet tekee jokaisesta kuljettajasta matkustajan, mutta kyllä mä aloittelevalle motoristille antaisin kevyen helposti käsiteltävän suhteellisen tehokkaan pyörän ennemmin, kuin kankean raskaan tehottoman pyörän.
    Se 00- vuotinen ninja on vielä kaasareilla eikä ole näinollen kovinkaan äkäinen alakierroksilla.
    On muuten kovin pienestä kiinni se innostus näihin vehkeisiin jos sattumalta ensipyöräksi sattuu ostamaan semmoisen mitä on vaikeaa saada parkista ja pysähtyminen vaatii voimaa..
    Kyllä käsiteltävyys on niitä asioita mihin mä panostaisin ensipyörässä ja tehoaha saa rajoitettua oman mielen mukaan.
    Minä en juurikaan katselisi noita yli 40 tkm ajeltuja, ellen olisi valmis laajamittaiseen huoltoon. Tuollaisesta täytyy huoltaa jousitus, jarrut, linkut jne... kaikki osat ovat jo kuluneet aikalailla, vaikka pyörä olisi "hyvin pidetty".

Joku parikymmentä tuhatta menty Honda CBR600RR voi olla paras vaihtoehto. Sellainen on vielä suht mukava ajaa ja elinkaarta on jäljellä reilusti.

F-malli on hyvä, mutta tylsä. Osta suoraan RR.
    Olen edelleen 175cm pitkä ja tähän mennessä jokaisen pyörän päällä on ylettänyt jalkapohjat kokonaan maahan molemmin puolin. Eli en näkisi tuota pituutta nyt ongelmana esim. ninjan ostoa ajatellen.

Jos te keksitte mulle pyörän jossa on v....u vaikka puolet vähemmän heppoja ja tuo ajoasento niin kertokaa.
    En mä noita kuussatasia r:iä kattele sen takia kun niissä on paljon tehoja vaan ensisijaisesti koska niissä on hyvä ajoasento mulle. Potentiaalia tietenkin myös jatkoa ajatellen, en sitä kiellä = ei kyllästytä sitten 2009 keväällä ennen ajokautta. En haluaisi ihan heti olla uudelleen pyöräkaupassa. Ja toisaalta en usko että noi R-mallit on tarkoitettu vain niille jotka ajaa reikä päässä yli rajoitusten.

CBR F:ä olisi myös kiinnostva, siinä liene ei edellä kirjoittaneiden vastuullisten kokeneidenkaan mielestä olis huono aloittelijan pyörä. Siinä käsittääkseni olis ihan ok ajoasento.
    En messuilla päässyt kokeilemaan, kun en CBR F:ää löytäny prkl....

Olen pyytänyt ehdottelemaan ja ilmoittelee jos näkyy jossain varteenotettavia vaihtoehtoja. Jokainen laittakoon ehdotuksina mitä haluaa. Vaikka olenkin hankkimassa pyörää kuumeisesti, ei se tarkoita etteikö mulla olis itsellä mitään vastuuntuntoa. Ja olen ajanu noita +200 hp jaappanin riisikippoja tuolla nelipyöräisten puolella, eikä ollut tarvetta ajaa ylinopeutta silloinkaan.. Ja tiedän joo että on kyse kahdesta täysin eri asiasta, mutta välihuomautuksena kumminkin.. =)

P.S. Tää Juva-Mikkeli on sellainen helv... poliisimangneetti, että tarkkana saa olla muutenkin.. Poliisilla varmaan viis siviiliautoa sinivalkoisten lisäksi + kamerat nyt tässä keskustassakin ja jos ne vielä alkaa mittaamaan keskinopeuksia noilla pömpeleillä niin bom chica wah wah vaan kaikille..
    Lainaa (1Tiina @ Helmi. 06 2008,13:32) kirjoitti
    CBR F:ä olisi myös kiinnostva, siinä liene ei edellä kirjoittaneiden vastuullisten kokeneidenkaan mielestä olis huono aloittelijan pyörä. Siinä käsittääkseni olis ihan ok ajoasento.
    En messuilla päässyt kokeilemaan, kun en CBR F:ää löytäny prkl....
    Etkä löydäkään kuin käytettyjen puolelta, koska sitä ja Blackbirdia ei tuoda enää Suomeen! Syynä Euro 3 päästönormit.
    TTU - Dirty, Old and Ugly Ironbutt SS1000 driver.

"Säkkijärven polkka on ihan hanurista"
    V.Vesterinen
    Aina parempi mitä vähemmän ajettu, mutta ei niihin kilometreihin pidä sokeana luottaa.
    Monesti on myynnissä iäkkäitä "vähän" ajettuja yksilöitä ja aina pakostakin sitä miettii niiden vähien kilometrien paikkaansapitävyyttä.
    Vaikeata uskoa, että reilu 40tkm ajettu ois teknillisesti väsähtäny edes 6r:än kohdalla.
    Lainaa (JWH @ Helmi. 06 2008,13:49) kirjoitti
    Aina parempi mitä vähemmän ajettu, mutta ei niihin kilometreihin pidä sokeana luottaa.
    Monesti on myynnissä iäkkäitä "vähän" ajettuja yksilöitä ja aina pakostakin sitä miettii niiden vähien kilometrien paikkaansapitävyyttä.
    Vaikeata uskoa, että reilu 40tkm ajettu ois teknillisesti väsähtäny edes 6r:än kohdalla.
    Onko tuossa sinun yksilössäsi vaihdettu koskaan keulaöljyjä? Onko takaiskaria huollettu? Onko takajousituksen linkkuja tai ohjauslaakeria rasvattu? Ovatko jarrusatulat puhdistettu säännöllisesti? Onko jarruletkut ja/tai nesteet vaihdettu?

Jos johonkin edellisistä vastaat ei niin pyörä kaipaa purkamista ja huoltoa. Mikäli alusta ei toimi niin kuin sen kuuluu niin pyörä on todella surkea ajaa.

Tästä on eri lehdissä useampi artikkeli. Joskus Bike-lehdessä aikanaan huolsivat 6R:n keulan... pyörä meni ennen huoltoa kuin käärme ja säätämällä keulaa ei enää saanut toimimaan.

Kaikki edellämainitut toimenpiteet maksavat jos ne joutuu teettämään. Se kaventaa hintaeroa vähemmän ajettuun.

Mikäli löytää luotettavin dokumentein varustetun vähän ajetun pyörän, on turha alkaa puhumaan kilometreihin luottamisesta. Jokainen tietysti rakastuu omaan pyöräänsä ja silloin teknisesti väsähtäneempikin voi tuntua todella hyvin pidetyltä.

Ajoin aikanaan Yamaha Thundercatilla 50 tkm. Ja kyllä, jousitus väsähti siinäkin... samoin muutama muu paikka. 40 tkm kohdalla huolsin keulan ja vaihdoin taakse Öhlins-iskarin, jonka jälkeen ajo-ominaisuudet palasivat hyvälle tasolle.

Edit: niin... jos omaa hyvän valikoiman työkaluja ja on kiinnostunut niin enemmän ajetusta saa hyvän pelin kun vaan huoltaa sen. Säästää siinä hiukan, mutta työtä siinä on. En suosittele aloittelijalle mitään kovin suurta projektia, saattaa harrastus väsähtää siihen kun kalusto ei toimi.

Nykyisistä kyykyistämme päätin jo nyt vähän ennen 24tkm laittaa keulat huoltoon ja ohjauslaakerit auki. Tarkoitus onkin pitää noita jonkin aikaa. Meiltä saa sitten hyvin huolletut vehkeet joskus aikanaan..

zx6r:n takalinkuissa on muuten rasvanipat (-03 mallissa), joten on tehty selkeesti kestämään jos huoltaa säännöllisesti. En tiedä aikaisemmista malleista.

Jarrunesteiden (ja glykolien) vaihdot on niin helppo ja halpa tehdä, ettei niissä kannattaisi kenenkään luistaa 2 vuoden syklistä..
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 06 2008,14:01) kirjoitti
    Onko tuossa sinun yksilössäsi vaihdettu koskaan keulaöljyjä? Onko takaiskaria huollettu? Onko takajousituksen linkkuja tai ohjauslaakeria rasvattu? Ovatko jarrusatulat puhdistettu säännöllisesti? Onko jarruletkut ja/tai nesteet vaihdettu?

Jos johonkin edellisistä vastaat ei niin pyörä kaipaa purkamista ja huoltoa. Mikäli alusta ei toimi niin kuin sen kuuluu niin pyörä on todella surkea ajaa.

Tästä on eri lehdissä useampi artikkeli. Joskus Bike-lehdessä aikanaan huolsivat 6R:n keulan... pyörä meni ennen huoltoa kuin käärme ja säätämällä keulaa ei enää saanut toimimaan.

Kaikki edellämainitut toimenpiteet maksavat jos ne joutuu teettämään. Se kaventaa hintaeroa vähemmän ajettuun.

Mikäli löytää luotettavin dokumentein varustetun vähän ajetun pyörän, on turha alkaa puhumaan kilometreihin luottamisesta. Jokainen tietysti rakastuu omaan pyöräänsä ja silloin teknisesti väsähtäneempikin voi tuntua todella hyvin pidetyltä.

Ajoin aikanaan Yamaha Thundercatilla 50 tkm. Ja kyllä, jousitus väsähti siinäkin... samoin muutama muu paikka. 40 tkm kohdalla huolsin keulan ja vaihdoin taakse Öhlins-iskarin, jonka jälkeen ajo-ominaisuudet palasivat hyvälle tasolle.

Edit: niin... jos omaa hyvän valikoiman työkaluja ja on kiinnostunut niin enemmän ajetusta saa hyvän pelin kun vaan huoltaa sen. Säästää siinä hiukan, mutta työtä siinä on. En suosittele aloittelijalle mitään kovin suurta projektia, saattaa harrastus väsähtää siihen kun kalusto ei toimi.
    Mun aikana keulaöljyt ja takaiskari on saannu olla rauhassa, koska on toiminnut normaalisti eikä mitään vuotoja ole ollut.
    Linkku on rasvattu ja jarrunesteet vaihdettu 07-keväällä.
    Jrrusatuloita en ole käyttäny irti, kun jarrut toimii hyvin eikä laahaa.
    Tottakai jokainen toimenpide maksaa jos sen teettää jossan liikkeessä sehän on selvä.
    Toi ninja oli mulla 06 loppuvuodesta ja 08 joulukuussa vaihdoin uudempaan ja isompaan.
    Lainaa (JWH @ Helmi. 06 2008,14:30) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 06 2008,14:01) kirjoitti

Mun aikana keulaöljyt ja takaiskari on saannu olla rauhassa, koska on toiminnut normaalisti eikä mitään vuotoja ole ollut.
    Linkku on rasvattu ja jarrunesteet vaihdettu 07-keväällä.
    Jrrusatuloita en ole käyttäny irti, kun jarrut toimii hyvin eikä laahaa.
    Tottakai jokainen toimenpide maksaa jos sen teettää jossan liikkeessä sehän on selvä.
    Toi ninja oli mulla 06 loppuvuodesta ja 08 joulukuussa vaihdoin uudempaan ja isompaan.
    Tuo "normaali" toiminta on hyvinkin käyttäjäkohtaista. Pyörän iskarit voivat olla vaikka miten puuroiset eikä käyttäjä sitä välttämättä huomaa. MIkäli pyörää verrataan vastaavaan, missä on juuri huollettu alusta, ero on huomattava.

Mikäli tuolla 6R:llä on ajettu yli 40 tkm samoilla keulaöljyillä niin voin kokemuksesta sanoa, että jousitus ei todellakaan toimi enää niin kuin sen kuuluu toimia. Noin paljon ajettu keula suorastaan vaatii jo huollon. Minusta 10 tkm on hyvä huoltoväli.

Ja koska usein vanhemmissa peleissä näitä huoltoja on laiminlyöty, ne tuntuvat huonommilta ajaa kuin uudet. Periaatteessa tuollainen vanha 6R on oikein hyvä ajaa, mikäli alusta on iskussa.

Valitettavan harvoin kiinnitetään huomiota liikkuviin ja kuluviin osiin, jotka eivät ole moottorin sisällä.

Kyllä entinen Kawasi voi muutoin olla hyvin siisti peli, kuvissa se ainakin näyttää hyvältä. Nämä nyt olivat vain yleisiä kommentteja ja pätevät moneen muuhunkin käytettyyn pyörään. Ajamisen hauskuus kun on moottoripyörässä eniten kiinni toimivasta jousituksesta.

Vertailuna mulla kawan alustasta on 05- yamaha r6 eikä sen alusta juurikaan paremmalta tuntunu.
    Itse en nähny aiheelliseksi vaihtaa keulaöljyjä pyörän ollessa mulla tosin sekin oli lyhyenpuoleinen omistajuus.
    Toki keulaan ois uudet öljyt lyöty keväällä, koska tarkoituksena oli tarkastaa kulumat..
    Aina ei voi ennakoida pyörän vaihtoa

Edittii: ehdotin mun ex kawaa, kun mielestäni siinä on hyvä pyörä jota uskaltaa suositella, tosin jokaiseen pyörään menee rahaa huolto kuluihin, mut tosta on esim ketjut, rattaat ja takarengas vaihdettu uusiin loppukesästä joten niitä ei tarvitse heti olla vaihtamassa.

Lainaa (Jyri @ Helmi. 06 2008,14:36) kirjoitti
    Mikäli tuolla 6R:llä on ajettu yli 40 tkm samoilla keulaöljyillä niin voin kokemuksesta sanoa, että jousitus ei todellakaan toimi enää niin kuin sen kuuluu toimia. Noin paljon ajettu keula suorastaan vaatii jo huollon. Minusta 10 tkm on hyvä huoltoväli.
    Meidän 6r on ollut niin pappamaisessa ajossa, että sen etuiskarit tuntui vielä(kin) todella hyviltä nyt 23,5tkm kohdilla, mutta samaa ei voi sanoa minun kympin etupäästä samoilla kilsoilla. Siinä huomasi selkeästi, ettei sitä saanut halutunlaiseksi, vaimennus ei ollut normaali. Voi olla vaikutusta tuolla moottorillakin kun se tuntuu roikottavan tuota etupyörää melkein joka tilanteessa..
    No, mielenkiintoista nähdä minkälaiseksi muuttuu.

Voihan tietysti olla, että 6r on huollon jälkeen vielä parempi..

Perusmatka-ajossa tuo 10tkm on ehkä vähän liioiteltu, mutta kovassa käytössä varmasti ihan perusteltu.
    zx10r -04 + gs1000g -80, gs850g -79 + gs550e -78 + kz440 ltd -80 + gt380 -73 + yz250 -91 + kx80 -94 + XL600 -85, Gas Gas JT250 -96
    Lainaa (svahnm @ Helmi. 06 2008,15:04) kirjoitti
    Lainaa (Jyri @ Helmi. 06 2008,14:36) kirjoitti
    Meidän 6r on ollut niin pappamaisessa ajossa, että sen etuiskarit tuntui vielä(kin) todella hyviltä nyt 23,5tkm kohdilla, mutta samaa ei voi sanoa minun kympin etupäästä samoilla kilsoilla. Siinä huomasi selkeästi, ettei sitä saanut halutunlaiseksi, vaimennus ei ollut normaali. Voi olla vaikutusta tuolla moottorillakin kun se tuntuu roikottavan tuota etupyörää melkein joka tilanteessa..
    No, mielenkiintoista nähdä minkälaiseksi muuttuu.

Voihan tietysti olla, että 6r on huollon jälkeen vielä parempi..

Perusmatka-ajossa tuo 10tkm on ehkä vähän liioiteltu, mutta kovassa käytössä varmasti ihan perusteltu.
    Hmm... ratapelistä olen huoltanut keulan luokkaa 3000 km välein / kerran kaudessa. Ihan aiheellinen toimenpide. Öljy on jo melkoista kuraa siinä vaiheessa. Maantieajossa huoltoväli on tapauskohtainen. Ducatissa Showan cartridge-keulan huoltoväli on 10 tkm. Japseissa ei ole huoltoväliä usein ilmoitettu. Jossain vaiheessa kyseinen huolto on kuitenkin ajankohtainen.

soliferi, luin aiemmin, että 1tiina ois kirjoittanut olevansa 175 cm pitkä, kai se riittää jo ihan millaiseen pyörään vain. ellei ole samanlainen lappilainen persjalaka kuin mä. jalat on tässä vähän turha koriste perseenjatkeena, kun ei niillä tee mitään ja rantu seuraa hiekkarannalla perässä kun munat laahaa maata näillä jaloilla, eikä johdu pelkästään isoista munista, hehiö.

matka-ajossa tai mutkatieajosaa pelin ollessa pääasiassa kilometreistään, niin zx12r kawassa keulaöljyn vaihtoväliksi suositellaan 24 000 km. mulla meni tusinassa keulastefat viime syksynä ja oli alkuperäiset ölpit ja stefat keulassa, melkoista puuroa sieltä tuli. yksi syy harvoihin vaihtoväleihin on varsinkin tuossa tusinassa erittäin tiukka puristusvoima jousilla, eikä ole sellaista huoltoruuvia alapäässäkään, niinkuin ennen oli huoltoystävllisemmissä prätkissä, vanhuksissa, johan olisin öljyt vaihtanut moneen kertaan, mutta kun siis tuo jousi vaatii kaksi keskimääräistä painavampaa miestä ja erikoisia työkalujakin, siis pelkästään öljynvaihto, niin sitä ei tule tehtyä helposti. on kuulemma tunnetuista prätkistä kaikkein tiukin esijännitys keulassa tuossa 12r kawassa. ainoa keula, joka saa kokeneenkin asentajan hiljentymään kunnioituksesta. sai siinä roikkuakin.

kesti ne stefat siis rapia 8 vuotta ja noin mitä se oli? paliokos sillä tuli ajettua tolla tusinalla? noh, suunnilleen 55 - 57 tkm. ehkä väliöljynvaihto 24 tkm kohdalla olisi pitänyt ainakin keulan muikeampana näille kilsoille asti ja jopa antanut pikkuisen lisää ikää stefoille. mutta paska mikä paska. suunnittelu tuossa keulahuollossa nääs.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Joutessani mursin häntäluuni...

Hain keskussairaalasta kipupiikin persuksiin ja burana 800 reseptin..
    pihalla liukastuin..

Tällästä täällä..
    Lainaa (1Tiina @ Helmi. 09 2008,16:12) kirjoitti
    Joutessani mursin häntäluuni...

Hain keskussairaalasta kipupiikin persuksiin ja burana 800 reseptin..
    pihalla liukastuin..

Tällästä täällä..
    Harmillista, pehmusteet omasta takaa ovat siis vajavaiset...
    voivoi.. ikävä homma

toivottavasti paranee ennenkuin alkaa mopoilukausi... tosin näillä seuduilla ei vielä pääse ihan ensimmäisten joukossa ajamaan..
    Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Tervetuloa porukkaan munkin puolesta ja paranemisia.
    Kokemuksesta ihminen tekee uusia virheitä vanhojen sijaan.
    Paranemisa.
    Toivottavasti parantuu ennen ajokelejä
    Vähän ne varoitteli että on varmasti tooooosi pitkään kipeä.. Sille kun ei voi oikein tehdä mitään. Vetää vaan tabuja naamaan.

Jos ei mene kesään mennessä ohi niin mut on ainakin helppo tunnistaa liikenteessä, kun istun pyörän päällä pehmusteet persiin alla...

Täytyy yrittää välttää kuoppaisia teitä..

edit: P.S. kiitos myötätunnosta..

Lainaa (1Tiina @ Helmi. 10 2008,18:15) kirjoitti
    Jos ei mene kesään mennessä ohi niin mut on ainakin helppo tunnistaa liikenteessä, kun istun pyörän päällä pehmusteet persiin alla...

Täytyy yrittää välttää kuoppaisia teitä..
    teippaa tyyny peppuun

mutta eihän se kiva oo, jos on pitkään kipeenä

Kahvankääntäjä
    Olet peruskamaa! Hallitset pyörän ja ajotapasi on tyylikäs ja eleetön. Noudatat liikennesääntöjä ja ajat vain harvoin ylinopeutta. Pyöräsi on todennäköisesti peruspyörä.
    Toivottavasti et kärsi ummetuksesta.
    "Kakkoshätä" saattaa olla kivulias...
    Aika parantaa...
    <p>BRG/Cream T-Bird 2003</p>
    mulloli penskana samanlainen vaiva kun ajoin jalat ilmassa fiketsulla pimeään kuralätäkköön ja siellä vaani iso kivi keskellä, fiketsu ilmaan ja mä kans ja siinä iisiraiderfillarissa (poikien kustomipolkupyörä, apinakiikkustonga) oli semmoinen kivikova takaosa satulassa, johon iskeydyin hännälleni. auts. oli perse hellänä monta viikkoa. istuminen mahdotonta. vieläkin olen jäykkäperä. kyykyllä on helpompi ajaa siitä syystä, koska paino ei tule hännälle eikä selälle läheskään silleen ku kustomissa tai vastaavassa juu nou.
    Delvac 1400 Super 15W-40 luokituksiltaan on ylihyvää useimpiin prätkiin. *pöriö. Delvac inside. Delvac moottoripyöräkerhon ylipappi, hallelujaaahh!! )
    Jälleen yksi hyvä lisäsyy ostaa kunnon kyykky
    nii kannattaa hommata sellanen mistä ite tykkää ja mikä tuntuu hyvältä...
    Kahvankääntäjä
  30.  
    Kawa on näköjään menny kaupaks, kun ei ole enään valikoimassa..
    Toivottovasti jäi orgin piiriin
Sivu: 4 / 6:sta EnsimmäinenEnsimmäinen ... 23456 ViimeinenViimeinen