Rajua kisaa heti alusta hinnoilla: maahantuojan sh. 19000 ja jotain, BW:n hinta 15990 egee...5 vuotta takuu..![]()
![]()
Toi BW:n hinta on vaan vuotta vanhempaan malliin...muuten ihan hyvä(Gari @ Tammi. 23 2008,12:33) kirjoitti
![]()
T U O N O 2 0 0 5 R
Aprilia Club Finland
Muuten hyvä mutta kyllä se BW:n sivuilla oleva hinnasto ilmoittaa ton hinnan "UUTUUS"-mallille...ehkä mä oon sit tyhmä..
Kuinkahan tuo muuten on, kun ei siellä erikseen mainita että tuo 15990 ,- olis vanhalle mallille, lukee vaan että BW-hinta...marssijalkaa kuluttaja-asiamiehen pakeille ja vaatimus et pitää saada uutuus tohon hintaan koska niin mainostetaan...![]()
Aika selkeesti ilmoitetaan sen koskevan 2007-mallia..(Gari @ Tammi. 23 2008,14:57) kirjoitti
"NYT SUPERTARJOUS!!!: 15.990,- +tk
Erä 2007 malleja shokkihintaan!"
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
*** Suzuki GSX-R 1070 K5, +200mph Motorcycle Club Edition ***
Sorry, mä olen puhunut koko ajan hinnastosta joka on heidän sivuillaan, en bannerista jonka itsekin olen huomannut aikoja sitten. Kyse on siis siitä että äkkiä luettuna hinnastosta saa hiukan väärän kuvan aiheesta...![]()
Joo, siellä tosiaan seisoo näin:
CBR1000RR Fireblade UUTUUS 19.490,- 15.990,- +tk BW-hinta
Voipi kuitenkin olla ettei sillä irtoa, jääny toi lista päivittämättä varmaan...![]()
Juu, ja siitä kun klikkaa niin saa tarkemmat tiedot, että 15.990e on 2007 mallin hinta:(Pahus @ Tammi. 23 2008,15:45) kirjoitti
"NYT SUPERTARJOUS!!!: 15.990,- +tk
Erä 2007 malleja shokkihintaan!"
Kirjoitukseni ja mielipiteeni ovat henkilökohtaisia. En edusta kirjoituksillani mitään yritystä tai organisaatiota.
Voi v-ttu mikä sirkus eto asiasta kehkeytyi.*
Kyse oli vain siitä että jos vain katsoo eikä klikkaile kaikkea mahdollista niin syntyy tuo aiemmin mainittu erheellinen kuva hinnasta. Soitin BW:n ja totesivat naureskellen saman kuin tyhmä minäkin että helposti väärä kuva syntyy. Totesivat että tossa on ny pieni kämmi, ts. epäselvästi ilmaistu että koskee -07 mallia jota ei ole erikseen mainittu hinnastossa. Eiköhän tää asia ny ole jo aika kattavasti käsitelty..eller hur...
Sokeekin näkee bannerin SUPERTARJOUS ja kun klikkaa niin selviää niinkuin Tyly kertoo että hinta on vm-07 laitteelle.....mutta edelleenkään se EI LUE HINNASTOSSA vaan on siellä bannerissa...
Joo, tarjouskyselyä peliin sillä vaihtoehtoja on... Mm. Eskolla -06 13790;- -07 14390;- ja -08 15890;- +tk
Joo vahinkoja sattuu kaikille, ja voihan se kuva tosiaan pelkkää hinnastoa katsomalla syntyä, että nyt lähtee -08 Blade halvalla(Gari @ Tammi. 23 2008,16:20) kirjoitti
![]()
Vaikka tuon -08 mallin olisikin saanut 15.990, ei se olisi siitä tehnyt minulle yhtään haluttavampaa. Ruma katiska, olkoonkin ajoltaan sitten mitä on.(Tylyttäjä @ Tammi. 23 2008,18:50) kirjoitti
Mie ajaisin rumalla katiskallakin mielelläni, kunhan kulkupuoli ja ominaisuudet on kunnossa(jarrarit @ Tammi. 23 2008,19:25) kirjoitti
Eihän sitä itte edes nää kuin mittariston ajellessa.
![]()